بازدید 1935

اقدامات قوای سه گانه برای افزایش مشارکت در انتخابات

در جلسه عصر سه‌شنبه سران قوا ضمن بحث و تبادل نظر، درباره نحوه کار و اقدامات قابل انجام هر یک از قوای سه گانه برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو گفت‌وگو شد.
کد خبر: ۱۲۳۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰ 22 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، جلسه سران قوا عصر سه شنبه به میزبانی دکتر محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، دکتر قالیباف رئیس مجلس، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه و همچنین معاون حقوقی رئیس جمهور، قائم مقام شورای نگهبان و معاون سیاسی وزیر کشور برگزار و مصوبات دیروز این جلسه در خصوص اصلاح تبصره‌های ۱۹ و ۲۹ قانون انتخابات مبنی بر عدم همزمانی انتخابات شوراها با انتخابات ریاست جمهوری که با همکاری دولت و شورای نگهبان مصوب و امروز درصحن علنی مجلس به تصویب رسید بحث و تبادل و نظر شد.

در این جلسه همچنین درباره نحوه عمل و اقدامات قابل انجام هر یک از قوای سه گانه در خصوص امید بخشی به جامعه و افزایش میزان مشارکت در انتخابات پیش رو گفت‌وگو شد.

«تداوم گفتمان رئیس جمهور شهید در تلاش مجاهدانه و پیگیرانه برای خدمتگزاری به مردم» و «مواضع مقتدرانه و عزتمندانه در برابر دشمنان و تعامل و مدارا با گروهها و دیدگاههای مختلف جامعه» از دیگر محورهایی بود که در جلسه امروز سران قوا مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی