بازدید 2962

جريمه براي استقلال و تذكر به باقري و منتظري

كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، باشگاه استقلال را به دليل تاخير چهار دقيقه‌اي به هنگام ورود به زمين در بازي با پرسپوليس جريمه كرد.
کد خبر: ۱۲۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۱ 25 October 2010

 در ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس، آبي پوشان با تاخير 4 دقيقه اي وارد زمين مسابقه شدند.بر همين اساس باشگاه استقلال به پرداخت 6 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

به گزارش فارس، همچنين كريم باقري و حسين بادامكي از تيم پرسپوليس و پژمان منتظري و اميد روانخواه از تيم استقلال اقدام به انجام مصاحبه در منطقه غير مجاز كرده اند.بر همين اساس مصاحبه افراد فوق تخلف محسوب شده و لزوم رعايت مقررات و عدم انجام مصاحبه در منطقه ممنوعه به باشگاه هاي مربوطه و نامبرگان يادآور مي شود تا از تكرار آن جلوگيري شود.

*ديدار دو تيم ذوب آهن اصفهان و شاهين بوشهر در حالي مورخ 18/7/89 برگزار شد كه از سوي علي رضا مرزبان، كمك مربي تيم شاهين بوشهر تخلفاتي مبني بر اعتراض به داور كه در نهايت موجب تحريك تماشاگران و پرتاب بطري به داخل زمين مسابقه بود ،صورت گرفت.
بر همين اساس وي به مدت يك جلسه از همراهي تيم مربوطه و حضور در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

*با توجه به عدم حضور تيم فوتبال مقاومت شهيد سپاسي شيراز در مسابقه با تيم تراكتور سازي تبريز در تاريخ 27/7/89 از سري رقابت هاي جام حذفي،كميته انضباطي باشگاه مقاومت شهيد سپاسي را به پرداخت 50 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری