بازدید 23453

حسین شریعتمداری: سند داریم

کد خبر: ۱۲۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۵ 31 October 2010
مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت:‌ درباره برخی سران فتنه 88 اسناد بسیار معتبری داریم .
 

به گزارش واحد مرکزی خبر، حسین شریعتمداری در جمع خبرنگاران و بازدیدکنندگان غرفه روزنامه کیهان در هفدهمین نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها ، کمترین جرم سران فتنه را وطن فروشی دانست و افزود: اسنادی داریم که نشان می دهند سران فتنه از فرمول غربی پیروی کردند که نباید علیه کلیت نظام و مردم شمشیر برداشت .

مدیرمسئول روزنامه کیهان همچنین از ارتباط و ملاقات برخی فتنه گران با برخی مأموران شناخته شده سیا از جمله ملاقات کیان تاج بخش با هاورماس خبر داد .

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: هرچند روز که می گذرد یکی از این ها از کشور فرار می کند و عمدتا به کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا می رود و بعد پناهنده می شود .

شریعتمداری این افراد را مجرمانی دانست که باید محاکمه شوند و افزود: اینکه حزبی از آنها دعوت کند ، خطاست .

مدیرمسئول روزنامه کیهان همچنین درپاسخ به سوالی درباره علت پرداختن یا نپرداختن به برخی افراد این جریان گفت: کیهان علیه برخی از این افراد مطلبی نوشته است که آنها این مطلب را فاکتور کرده و به ازای آن مواجب گرفته اند بنابراین مایلند ما نامشان را ببریم.

شریعتمداری با تأکید براینکه افراد باید در جایگاه خود دیده شوند ،‌ گفت: ما نمی خواهیم شعار دهیم بلکه همیشه مستند مطرح کرده ایم .

مدیرمسئول روزنامه کیهان در ادامه گفت: چشم مردم در دوران کنونی به رهبری است و لغزش خواص فقط خود آنها را می لغزاند .

شریعتمداری افزود: مردم واقعا نشان دادند که بصیرت دارند و لغزش خواص نمی تواند آنها را بلغزاند .

مدیرمسئول روزنامه کیهان نمونه های این بصیرت را حماسه های نه دی ، 22 بهمن 88 و استقبال گسترده و بی نظیر و قیام گونه مردم قم از مقام معظم رهبری برشمرد .

شریعتمداری گفت : مردم در این باره همه چیز را می فهمند و دیگران هم باید خود را همراه کنند وگرنه مانند بقیه می لغزند .

مدیرمسئول روزنامه کیهان همچنین در پاسخ به سوالی درباره قدرت روزنامه کیهان در مقایسه با دیگر خبرگزاری ها در انتشار نتایج تحقیقات خود گفت: دیگران هم این حق را دارند و ما هم بسیاری از نتایج خود را اعلام نمی کنیم و بعدها هم می بینید که همان طور شده است .

شریعتمداری با اشاره به انتشار نتایج به دست آمده درباره نویسنده ای افزود: در این کتاب نوشته شده بود تسخیر لانه جاسوسی آمریکا کار " کا گ ب " است نه بچه مسلمانان و این همان مطلبی است که آمریکایی ها روی آن اصرار دارند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: آمریکایی ها نگرانند اگر بگویند این کار ، کار بچه مسلمانان بود ، بچه های مسلمانان در لبنان ، یمن و اردن و دیگر کشورها نیز دست به کاری مشابه بزنند.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها