بازدید 119241

تصاویر: زنان خیابانی زنگ خطر شیوع ایدز

هشدارهای پی در پی مدیران وزارت بهداشت در خصوص شیوع «ایدز» از طریق رفتارهای جنسی در کشور نشان از این واقعیتی تلخ دارد و باید نگران افزایش موارد ابتلا به این بیماری به خصوص از طریق رفتارهای جنسی پرخطر و کنترل نشده بود.
کد خبر: ۱۲۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۰ 02 November 2010












































تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۵۹
اینها رو که دستگیر نمی کنید مبادا ناراحت بشن لابد راه حلتون ارائه لوازم جلوگیری از انتقال بیماری است!!!!!
واقعاً خجالت بكشيد كه عكسهاي مردم رو مخفيانه ميگيريد
این عکسا چیه؟چرا؟مثلا کسی این صحنه هارو ندیده؟؟؟؟یک تیتر می زنید که فقط این عکسارو بذارید؟تاثیرش چیه؟یعنی من که بازدید کننده ام با دیدن این عکسا درس می گیرم و متعاقبا ایدز نمی گیرم؟
اینها که زنان خیابانی نیستند فقط دارن سوار شخصی میشن تا ببرتشون خونشون
تو عکس سوم اون موتوریه داره میره تو جوب!!!!!
منظور از انتشار اين تصاوير چي بود؟؟!!
به عكس چهارم دقت كنيد! آخه كدوم زن خياباني نوشابه خانواده ميگيره ميره خانه مردم؟
اين ها نعلول هستند نه علت . بايد ديد چرا يك نفر حاضر به فحشا و تن فروشي مي شود.ككاري كه با روحيات زننانه سازگار نيست. در ضمن بايد بازار تقاضا را از بين برد.وقتي كه براي يك خانم موقر و متين هم ماشين ها مي ايستند و بوق مي زنند معلوم است كه برخي از سر نا چاري به اين بازار روي آورند.
احسنت به تابناک که واقعیات جامعه را منتشر می کند.
باید توجه داشت که با اجرای یارانه ها تعداد این گونه قربانیان جنسی بیشتر می شود.
عجب اوضاعيه...
تهمت نزن. شاید اقوام فرد باشه. چرا زود قضاوت می کنی. چرا عکس زن نامحرم رو پخش می کنی کارت خیلی زشت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۱
مثل اینکه شما از کره ماه اومدی از چهار راههای تهران خبر نداری
مردان خیابانی هم در تصاویر دیده میشوند.!
ساعت خواب .متاسفانه دیر بیدار شدین.
بعضي ها داران ميرن خونه خودشون0
چه پیامی دراین عکسها وجوددارد با دیدن این عکسها من باید چه کار کنم گریه کنم یا تاسف بخورم .تا کی باید شاهد این صحنه ها باشم تا کی میخواهیم ریشه یابی کنیم وجامعه پاک داشته باشیم
تمام اين مشكلات رابطه مستقيم با وضع اقتصادي مردم داره، من كار اين آدمها رو تاييد نمي كنم ولي همه ما از وضعيت استخدام و كار و مشكلات آگاهيم . با گرفتن 4 تا زن خياباني هيچ مشكلي حل نمي شه. چرا هيچوقت آقايون سياستمدار يك فكر اساسي واسه اوضاع اقتصادي مملكت نمي كنن؟ ما چي از همين كشورهاي حوزه خليج فارس كم داريم؟؟؟؟
این پدیده از بدو خلقت انسان بوده است و باید برای آن راه قانونی و بهداشتی پیدا کرد و مانند بعضی از کشورها که کارت بهداشت دارند و شناخته شده هستند در ایران هم به این شکل باشد . تا زمانی که با این موضوع بر خورد نا هنجار صورت بگیرد وضعیت از این هم بدتر خواهد شد و آمار ایدز و غیرو روز افزون خواهد شد واقعیت را نمی شود نا دیده گرفت
فقر وعدم ازدواج جوانان
اللهم عجل لولیک الفرج!
سلام همش از پشت ماشینها که چراغ قرمز دارن انتخاب شده تا همه بفهمن.
فقر باعث اين كار مي شود، خدا رحم كند بعد از هدفمند شدن يارانه ها چه خواهد شد.
بخشید از کجا فهمیدین اینا که عکسشونو زدین زن خیابانی هستن؟ اگر تشخیصش اینقدر آسون بود که مملکت در سامان دهی اینا مشکل نداشت
نتیجه باید گرفت در این سالها هیچ کار فرهنگی نکردیم. در ضمن این مسائل یکی از عواملش فقر است دولت برای مردم چه کرد. متاسفانه خود را درگیر توهمات بیجا فتنه و... کرده اند بجای سازندگی و تولید ایجاد اشتغال بدنبال مبارزه با این و آن هستیم از دیگر نتایجی که خواهیم گرفت این است که بی دینی و بنیاد خانواده رواج یافته و چه کسی پاسخگو است دولت یا خانه ملت یا قوه قضائیه. رهبری که توجه به مشکلات مردم را در بیاناتشان به دفعات بیان میدارند چرا مسئولین گوش شنوا ندارند.
اين عكسا فقط زنان خياباني را نشان نمي دهد، دقت كنيد مردهاي هرزه خياباني هم هستن
سلام

حضرت علی به يکی از يارانش اندرز می دهد که: اگر شب قبل يکی را در هنگام گناه ديدی، صبح آنروز به او به ديده ی گناهکار منگر، چه بسا که شب گذشته به درگاه خداوند توبه کرده با شد.
تابناک! اين چه بی احترامی است که به انسان ها می کنی؟ آيا صرف سوار شدن به ماشين های سواری معنی زن خيابانی بودن را می دهد؟ مگر زنان يا مادران شما در خيابان سوار خودرو نمی شوند؟ آيا اثبات ارتباط جنسی برای يک انسان در اسلام شرايطی را ندارد که گاه انسان خيال می کند هيچگاه اثبات آن امکان پذير نخواهد بود؟ فکر می کنيد اين موضوع بی دليل است؟
موضوع ديگربه فرض صحت موضوع: باعث و بانی اين همه نا بسامانی کيست؟ مگر خود شما و امثال شمايان؟
ای مفتی شهر ما ز تو هشيار تريم
با آطن همه مستی ز تو بيدارتريم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان
انصاف بده کدام خونخوار تريم

طلب هدايت برای خود و شما از خدای پرده پوش عيب ها می طلبم
پاسخ ها
محمد کاشانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۱
درود بر شما دوست عزیز!
افسوس که فرمایشات مولا علی (ع) در میان خود داعیه داران مذهب تشیع غریب است!
Amin
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۱
سلام اگر يكنفر از اين آدمها اينكاره نبودند و شما اشتباه كرده باشيد و خدايي نكرده كسي هم وي را شناسايي كند چي جواب خدا را مي دهيد ؟لطفا خود افراد را نيز شطرنجي كنيد و يا از اين قبيل درضمن دستتان درد نكند به هر حال براي حل مشكل اول به وجودش اعتراف كرد
این مسئله سال هاست که در جامعه ما جاری. واقعاً راه حل چیست ؟
تا بحال بررسی کرده اید که چرا عده ای از زنان به اینجا رسیده اند. چیزی که حقیقت دارد هیچ دختر بچه ای با فکر اینکه روزی به این کار تن دهد بدنیا نمی آید. ای کاش ما عنوان یک کشور اسلامی و شیعی تدبیری برای حل این مشکل می اندیشیدیم.
به نظر اینجانب اعتیاد در درجه اول و فقر در درجه دوم مسبب این مشکلات در جامعه می باشد.
هر دختری تو خیابون دیدین، عکس گرفتین؟
به حال بچه های ایران گریه ام گرفت نمی دونم كی میخواد روز قیامت جواب بده.آره شما واقعیت تلخ ایران رو نشون دادی.نشون ندادن و پنهان كاری و پاك كردن صورت مساله زنان كه نه بلكه دختران بی پناه خیابانی و بی وجدانی خیلی از ایرانیهایی كه از اونها برای فساد استفاده میكنند هیچ راه حلی رو پیش روی مسئولین و مردم خوش خیال به اصطلاح حزب اللهی نخواهد گذاشت.فقط با نشان دادن این واقعیتها است كه شاید اراده جمعی ایرانیهای آزاده موجب شود راه حلی برای كمك به این بچه های ایران بیابیم.
آيا به صرف اينكه كسي در خيابان سوار شده مي توان او را خياباني دانست؟
حد اقل توضيح بيتشري در باره معيار انتخاب اين خودروها و افراد براي خياباني دانستن آنها مي داديد
وقتی مرکزی بهداشتی نیست که نظارت داشته باشد خسارت صد چندان به جامعه وارد شد با پاک کردن صورت مسله مشکل حل نمیشود
به خاطر نون شب هم هستا!!!!!!!!!!!!!یه طرفه به قاضی نرین .ولی جای تاسف که همه جا هست بده برای جامعه مخصوصا بچه کاشکی چشمامونو نبندیم بگیم ایدز دارنو.....بلکه هم هستن افرادی که دنبال اینان و هستن افرادی برای نون شب...... .
پاسخ ها
و
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۱
اها .اگه اینا با این تیپ و قیافه به نون شب محتاج باشن پس من که وضعم خیلی از اینها بدتره برم فاحشه بشم اره؟
بيچاره ها همشون قانع هستند با پرايد هم مي سازند .
نظري ندارم ... فقط با تشكر از مسئولين !!!
این مطلب جزء پر بیننده ترین مطالب میشه . میگی نه نگاه کن
بحث خانه عفاف رو که قبول ندارید-فرهنگ کشورهای پیشرفته رو هم که قبول ندارید-همین میشه دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۱
آره واقعا گرفتار شدیم-بیچاره جوونا-اونایی که اینا رو سوار میکنن باید مواظب ايدز باشن چون این زنا که کارت بهداشت ندارن-
حالا شما از کجا فهمیدید اینها زنان خیابونیند؟عکس ناموس مردمو ناغافل تو شب انداختیدو به صرف اینکه بعضی هاشون حجابشون کامل نیست اسمشونو گذاشتید زنان خیابونی.پس اینجوری خیلی از دختران و زنان ملت ما که از گل پاکترند به صرف اینکه کارشون تا دیر وقت طول میکشه و عصرگاه و بعد غروب خورشید میرند خونه هاشون میشند زنانان خیابانی...صمیمانه متاسفم برای شما و خبرگزاری مهر که این عکسها رو تهیه کرده.شما هنوز نمی دونید که زنانان خیابانی صرفا یه اصطلاحه که در کشور مابه زنان بدکاره اطلاق میشه و خیلی از این زنان اصلا تو خیابانها نیستدو زیر پوست این شهر هرزگی می کنند.اگر تو خیابون بودند اینها که نیروی انتظامی 2 دقیقهای همشونو جمع میکرد.اول فکر کنید بعد برای قشنگی عکس بگیرم از مردمو هر کاری که خواستیم بکنیم.سپاس
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۱
بله آقا بعضی از این خانم ها کاملا معلومه که این وصله شما بهشون نمی چسبه مثلا اون خانم با پلاستیک نوشابه به دست منتظره مشتریه، مطلبتون واقعا خوبه بهتون تبریک می گم که جرات کردین کمی وارد واقعیت های اجتماعی بشید ولی عکساتون خیلی به مطلبتون مربوط نمی شد.
خیلی مسخره بود این عکسها. آخه مگه هر زن بدحجابی , زن خیابانی است؟!! اینا که معلومه اکثرا از خرید دارن بر میگردن و دستشون پره!!
این است تدبر مسولین سخت کوش و افتخار آفرین ما
اين عكسا فقط زنان خياباني را نشان نمي دهد، دقت كنيد مردهاي هرزه خياباني هم هستن
مقصر کیست؟ سهم ما از این اتفاقات چقدر است؟ قربانی و قربانی کننده ها کیستند؟
یعنی اگر ظاهرشان درست شود دیگه خطری نیست ؟؟ ریشه مشکلات این چنین باید حل شود نه پاک کردن صورت مسئله توسط گشت ها. مگر 30 سال نیست این برخورد ها میشود چرا حل نمیشود . به نظرم راه و روش را باید تغییر داد توی خیابون نیایند خوب موبایل دارند میروند می نشینند در منزل راحت و آسوده بهشون زنگی میخوره بدون مشکل میروند سر قرارشان . زیاد گیر دادید به ظواهر و ریشه فراموش شده آقا جان . جرا در کشوری مثلا مالزی که حجاب به آن معنی اجباری نیست ما آمار تجاوز و دزدی و اعتیاد کمتر داریم ؟
پناه می برم به خدا از شر شیطان رانده شده. خداوند همه ی جوانان ما را از این تباهی و فساد حفظ کند.
به نظر شما آن مردان هم خیابانی نیستند؟
اوضاع خيلي بدي شده خدا رحم كنه
خجالت بكشين خيل ياز اين عكسها آدمهاي معمولي و آبرو داري هستن
اینجا ایرانه یا یکی از خیابونهای نیویورکه !!!!
با گران شدن مایحتاج مردم بدون افزایش درآمدها از این هم بدتر میشه . میگی نه یه سال دیگه این گزارش رو تکرار کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۱
درود بر شما و این سخن منطقی
بیشتر به افغانستان و ... کمک کنیم.
بايد ريشه يابي و كنترل و فقر زدايي شود مگرنه روز به روز بد تر ميشود .
باید مکان هائی برای این مساله در نظر گرفته شود تا بشود کنترل کرد همه مسائل را و همچنین از پرسه زدن نیازمندان در خیابان ها جلوگیری شود و سوم اینکه بقیه خانم ها مصو نیت پیدا کنند. الان پیرزن 60 ساله هم تا یه دقیقه کنار خیابان می ایستد 60 تا ماشین مزاحمت ایجاد می کنند.
تا کی باید تاوان ندانم کاری یک گروه را همه مردم پس بدهند. در هیچ گشوری حکومت و مردم عادی از مساله روسپیگری دل خوشی ندارند ولی باید راه کاری برای آن بیابند تا نه سیخ بسوزد و نه کباب.
نیازهای آدمی که با برخورد سلبی مواجه بشند نتیجه اش این میشه دیگه
اینجا ایران است..مهد تمدن باستان.کشور نفت و گاز و ثروت های خدادادی دیگر که مورد تاراج ونزوئلا ... سایر از ما بهتران می شود و فرزندان آن باید با تن فروشی گذران زندگی نکبت بار کنند.
محتاج یک لقمه نان شب.
تو را به خدا مراقب باشيد. اين بيماري از راه هايي منتقل مي شود كه بسياري از آن بي اطلاع هستند. يا خيال مي كنند كه فلان چيز HIV را منتقل نمي كند. مطالعه كنيد... متوجه مي شويد
سالهاست به صدادرآمده ولي كو گوش شنوا؟مدتها باخودفريبي وديگرفريبي ادعاكرديم كه مشكل فحشا در جامعه ايران حل شده ووجودندارد !بعدها هم كه متوجه شديم زيرسبيلي در كرديم! اين خاصيت تفكرسنتگراست كه درمقابل تابوها يا پديده هاي جديدناخوداگاه جبهه مي گيرد يابي اعتناست يادروغ ميگويد تا خودپديده به صورت مشكل اساسي درآيد وپس ازسالهاوجودش پذيرفته شود ازسينما ويدئو ماهواره تجسس در زندگي وافكارواحوال شخصي گرفته تا مشكل فحشا وپيامد موحش آن ايدز. چگونه مسئولين يك كشور كه غيراز قوانين موضوعه خدارا هم بالاي سر خود ناظر مي بينند ازكنار اين تابوي فكري ردشده اند؟جمع حكومتگران مقصرند!مگرشما جامعه رويايي درست كرده ايد كه مثلا مامردم همه چشم ودل سير وراهب وارزندگي كنيم؟ کساني كه كشور عزيزمان را به اين حدازپيشرفت رسانده ايد كه ادعا داريد! تاكي بي اعتنايي و ...؟ سوئد و...كه به دلايلي اين مشكلات وجود ندارد.باشهامت با تاسيس اين مكانها كه تحت كنترل بهداشتي و ... دولت باشند ضمن پذيرش اين موضوع ازتوزيع فحشادرجامعه وگسترش بيماريهاي مرتبط و... جلوگيري كنيد. دنبال راه حل باشيد.نه اين كه پس از نسل كشي ايدزي و... تازه بخواهيم به اين مسائل بپردازيم...
با سلام
باید عرض کنم عنوانی که برای تیتر خبر خود انتخاب کرده اید عنوان پسندیده ای نیست و نحوه ارائه خبر جانبدارانه است فکر نمی کنم هیچ ایرانی غیرتمندی از دیدن این صحنه ها عرق شرم بر پیشانی اش ننشیند ولی آیا افرادی که در خودرو های خود نشسته و تمنای نیاز این بدبخت ها را طالب هستند به اندازه ایشان در بروز این ناهنجاری اجتماعی سهیم نیستند ؟
به هر حال امیدوارم ریشه این مشکلات هرچه که هست بطور دقیق مورد تجزیه وتحلیل و ارزیابی قرار گرفته و با همت مردم و مسئولین چهره شهر وکشورمان از این صحنه های انزجار آمیز هرچه سریع تر پاک شود .
عذر میخوام میشه بگید از کجا متوجه خیابانی بودن این خانم ها شدید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!1حالا یعنی اگه گزارشتان بدون تصاویر بود کسی شما را باور نمیکرد!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی این صحنه ها تلخ است. باید فکری کرد
شما مشکلتان مبتلا شدن آن پولدار به ایدز است یا زندگی نکبت بار این بدبخت ها. سما میدانید اینها ثرا به این سیه بختی افتادند. حتم بدانید اگر شما هم دستتان به دهانتان نمیرسید دست کمی از این بیچاره ها نداشتید. چه تشکیلاتی باید زندگی شرافتمند برای این زنان بی پناه که ناموس شما و من هستم را تضمین کند. کمیته امداد یا کی. اینها که از کره ماه اینجا پرتاب نشدند اینها در امار جمعیت مردم شریف اسمشان برده شده مگه نه.
مگه مرد خیابانی هم هست ؟
بهتره کلاهمونو بزاریم بالا با این وضع اقتصادی.
خدا لعنتتون کنه که عکس خواهر و مادر مردم را به جای زنان فاحشه نشون میدین . این مسلمونیه بی دین ها ؟ شما تا حالا لای قرآن رو باز کردید ؟ شما میدونید زنا از چه راه های مشکلی ثابت میشه ؟ همینجور به زنان و دختران مردم اتهام زنا و فحشگی بزنید
چرا طرحي چيزي نميدن مثلا" طرح سامان دهي زنان خياباني ويا .....
گشت ارشاد کجاست که اینها رو جمع کنه؟! هم دختران خیابانی و هم این آقایونی که دنبال این دختران خیابانی هستن رو جمع کنه؟!
من هر دفعه که میخوام برای یه کار یا خرید کوچیک چند دقیقه ای با همسرم (لازم به ذکره که همسر بنده به هبچ عنوان مشکل حجاب نداره و من خودم و همسرم روی این موضوع به اندازه کافی حساس هستیم و رعایت میکنیم) با ماشین داخل شهر بریم و کارمون رو انجام بدیم فقط چشممون به اینه که گشت ارشادی پیدا نشه و گیر الکی بهمون نده . اما هرزه ها به راحتی در خیابان هستن و بارها خودم در میدان هفت تیر زمانیکه گشتها بصورت دائمی مستقر بودند مشاهده کردم که برای خودشون میگردن و کسی هم کاری به کارشون نداره
سلام خدمت جناب آقای اشتری .حرف شما متین و درست ولی حیا و ایمان کجا رفته مگه تو مملکت ما کم بدبخت و بیچاره استدر عوض خوش به حال افغانستان ولبنان که از امکانات مالی و غیر مالی ما استفاده می کنند.
بابا ايول پرايد تو همه چي اوله ها
البته تصاویر گرفته شده به معنی خیابانی بودن همه زنانی نیست که از آنان تصویرگرفته اند اما مسئولین امر باید هوشیار باشند و با بهره گیری از نظرات کارشناسان دلسوز در صدد رفع این مشکلات برآیند .
این گوشه ای از فساد در جامعه است مسئولین در خوابند.
اين كار كه چيز جديدي نيست.چرا از مسئولين نمي خواهين اين زنها ساماندهي كنند.تا شاهد اين تصاوير باشيم؟؟؟؟
با سلام
شما خبری دادید تاسف آور لطفا هم شما هم خوانندها راحل هم بدهند صرف انتقاد کافی نیست
باید علل آن پیدا شود و مشکلات حل شود بعد . و الا با این روش ...........
فرهنگ ترافیک در عکس سوم!
مقایسه کنید ب مسیر حرکت ماشین ها و موتور!!!
زنگ خطر شيوع ايدز بي اخلاقيست
به نظر مي‌رسه از كساني كه بستر چنين شرايط را در جامعه فراهم نموده‌اند بايد عكس گرفت.علت اصلي اين امر فقر، نابساماني، بيكاري، گراني، نبود سيستم حمايت اجتماعي و .. است. به نظر نمي‌رسد هيچ زني براي لذت در خيابان به تن‌فروشي راضي نشود. تن فروشان به قول دوستمان زير پوست شهرند نه روي پوست شهر.
قرار بود نه تنها مادبات بلکه معنویت وآخرت مردم بسازیم والحق که اینکار انجام شد دو ونیم معتاد وصدها هزار روسپی وده میلیون در فقر مطلق وفساد ورشوه و...واقعا دستتان درد نکنه
گيريم كه خياباني ايراني كه هستند برويد پيشنهاد سازنده بدهيد براي رفع مشكا آنها همه از روي ناچاري اين كار را مي كنند به جاي ساخت خانه براي چاور پولش را خرج اي بيچاره ها كنيد
تبریک میگم به سایت وزین تابناک
که جرات کردواین مسائل رابیان میکند وواقعیتهاراکتمان نمیکند
به قول مولا
قل الحق ولوکان مرا...
بله ابتدابایدآسیب شناسی نماییم ودرصدد حل این معضل باشیم
نه اینکه اساسا واقعیتهای جامعه راانکارکنیم..
ثانیا دوستانی که گفتند عکس خواهروبرادران مانشان دادند...
ضمناعکسهاوصورتهاوشماره ماشین هامشخص نیست که نشان دهنده حفظ حریم انهانیزمی باشد..
امیدوارم معضلات دیگه هم نشان داده شود تابتونیم باکمک هم ایرانمان رابسازیم
برو بابا!!!!تعداد مردای خیابونی و هرزه و چشم چرون از زنان خیابونی بیشتره.میای سر خیابون تاکسی سوار شی 10 تا ماشین برات نگه میداره که همشون مشکل دارن.
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم