بازدید 9531

تازه عروس و داماد در آتش خشم ناگهانی

سيمين و بقيه سرگرم جمع كردن چمدان بودند كه محمد پارچ آب را برداشت و از ساختمان خارج شد، اما دقايقي بعد با ظرف پر از بنزين به اتاق برگشت و در اقدامي جنون‌آميز آن را روي سر‌و‌صورت خود و همسرش ريخت و يك دفعه سيمين را در آغوش كشيد و مقابل چشمان وحشتزده مادر خود و خواهران همسرش فندك را روشن كرد.
کد خبر: ۱۲۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۲ 03 November 2010
ایران: تازه‌داماد خشمگين وقتي نوعروس را در جدايي مصمم ديد، در اقدامي جنون‌آميز، با بنزين خود و همسرش را به آتش كشيد.

دقايقي از ظهر دوشنبه گذشته بود كه صداي درگيري زوج جوان بار ديگر به گوش همسايه‌ها رسيد. محمد - 32 ساله - و همسرش سيمين - 24 ساله - چند ماه قبل به خانه بخت رفته بودند و در طبقه سوم يك ساختمان در خيابان عارف شمالي زندگي مي‌كردند. اختلاف‌هاي خانوادگي آنها نيز از چندي قبل اوج گرفته بود، به گونه‌اي كه همسايه‌ها دايم سر‌و‌صداي زوج جوان را مي‌شنيدند.

آن روز محمد و همسرش به دنبال درگيري شديد راهي كلانتري 110 شهدا شدند. ساعاتي پس از حضور خانواده زن و شوهر در كلانتري و وساطت اطرافيان، سرانجام مشاجره خاتمه يافت، اما پس از بازگشت‌شان به خانه در حالي كه مادر محمد و خواهران سيمين نيز آنها را همراهي مي‌كردند زن جوان ناگهان اعلام كرد ديگر حاضر به ادامه زندگي نيست. بعد هم سرگرم جمع‌آوري وسايل شخصي‌اش شد تا همراه خواهرانش راهي خانه پدري شود.

در اين ميان، حرف‌هاي مادرشوهر و خواهرانش نيز براي آشتي آنها و ادامه زندگي مشترك‌شان اثري نداشت. سيمين و بقيه سرگرم جمع كردن چمدان بودند كه محمد پارچ آب را برداشت و از ساختمان خارج شد، اما دقايقي بعد با ظرف پر از بنزين به اتاق برگشت و در اقدامي جنون‌آميز آن را روي سر‌و‌صورت خود و همسرش ريخت و يك دفعه سيمين را در آغوش كشيد و مقابل چشمان وحشتزده مادر خود و خواهران همسرش فندك را روشن كرد.

لحظه‌اي بعد آتش سراپاي زوج جوان را فراگرفت و خواهران سيمين بلافاصله خواهرشان را از آغوش محمد بيرون كشيده و با پيچيدن پتو آتش را خاموش كردند و از ساختمان بيرون دويدند، اما محمد همچنان در آتش مي‌سوخت. دقايقي بعد در حالي كه آتش تمام ساختمان را فرا‌گرفت و حتي به خانه همسايه‌ها نيز سرايت كرده بود، امدادگران آتش‌نشاني و اورژانس به محل حادثه رسيدند.

همزمان با اطفاي حريق و نجات دختر و پسر همسايه از ميان دود و آتش نجات يافتند، اما محمد به‌طور كامل سوخته بود. پس از انتقال سيمين به بيمارستان، پزشكان اعلام كردند او زنده است، اما به علت شدت سوختگي احتمال زنده ماندنش ضعيف است.

محمد شهرياري - بازپرس كشيك ويژه قتل - نيز به دنبال اطلاع از جنايت هولناك، دستورات قضايي براي تحقيق در اين‌باره را صادر كرد. جسد مرد جوان نيز به پزشكي قانوني منتقل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها