نسخه كلاهبرداري دكتر قلابي

در بررسی به عمل آمده و شنیدن اظهارات اهالی و کسبه محل مبنی بر فعالیت غیرمجاز شخصی که خود را دندانپزشک معرفی می‌کند، مشخص شد، متهم خانه‌اش را به صورت غیرمجاز به مطب دندانپزشکی تغییر کاربری داده و نیز رفت و آمدهای مشکوکی طی 2 ماهه گذشته داشته است.
کد خبر: ۱۳۴۰۹۷
|
۱۳ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۴ 04 December 2010
|
3124 بازدید
وطن امروز: یک مرد با ایفای نقش پزشک به کلاهبرداری از بیماران دست می‌زد که به دام افتاد.

سرهنگ باهنر، رئیس کلانتری 108 نواب در این‌باره گفت: با دریافت چندین مورد گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت یک دندانپزشک قلابی در خیابان رودکی تهران ماموران بلافاصله وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده و شنیدن اظهارات اهالی و کسبه محل مبنی بر فعالیت غیرمجاز شخصی که خود را دندانپزشک معرفی می‌کند، مشخص شد، متهم خانه‌اش را به صورت غیرمجاز به مطب دندانپزشکی تغییر کاربری داده و نیز رفت و آمدهای مشکوکی طی 2 ماهه گذشته داشته است.

این مقام مسؤول افزود: ماموران با دریافت حکم قضایی به این محل اعزام شدند که در این راستا متهم به محض دیدن پلیس اقدام به فرار کرد.

رئیس کلانتری 108 نواب خاطرنشان کرد: متهم در یک تعقیب و گریز دستگیر شد و در این‌باره منشی و پسر مالک ساختمان نیز که در محل حاضر بودند به کلانتری انتقال داده شدند.

سرهنگ باهنر بیان کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده پذیرفت حدود 3 ماه است که در این محل اقدام به کلاهبرداری و ویزیت غیرقانونی بیماران می‌کند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟