جنايت به خاطر 30 هزار تومان

جسد مرد جوان به پزشكي قانوني انتقال يافت و در تحقيق از همسايه‌ها معلوم شد عامل جنايت كه در طبقه دوم مجتمع زندگي مي‌كرده، پيش از حضور ماموران متواري شده است.
کد خبر: ۱۳۵۴۶۹
|
۲۰ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۱ 11 December 2010
|
4053 بازدید
جام جم: مردي كه در پي اختلاف حساب 30 هزار توماني با دوستش، او را در شهرستان اراك كشته بود، در تهران دستگير شد.

اوايل هفته گذشته مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان اراك تماس گرفت و از درگيري مسلحانه ميان يكي از همسايگانش با فردي غريبه خبر داد. در پي اين تماس، ماموران آگاهي شهرستان اراك به محل حادثه اعزام و در بررسي محل متوجه شدند مردي جوان با شليك گلوله به قتل رسيده و جسد وي مقابل در ورودي مجتمع مسكوني رها شده است.

فرار قاتل از محل جنايت

به دنبال اين حادثه و با هماهنگي قضايي، جسد مرد جوان به پزشكي قانوني انتقال يافت و در تحقيق از همسايه‌ها معلوم شد عامل جنايت كه در طبقه دوم مجتمع زندگي مي‌كرده، پيش از حضور ماموران متواري شده است.

با مشخص شدن اين موضوع، ماموران در بررسي خانه متهم به قتل ـ خشايار ـ يك قبضه سلاح شكاري كشف و ضبط كردند و در ادامه جستجوهاي پليسي مشخص شد مقتول آرش نام داشته و از دوستان قاتل فراري بوده است.

به اين ترتيب، جستجو براي دستگيري متهم فراري آغاز شد تا عاقبت روزهاي پاياني هفته گذشته متهم فراري در يكي از محله‌هاي تهران شناسايي شد كه ماموران با كسب نيابت قضايي، وي را در مخفيگاهش دستگير كردند.

اعتراف به قتل دوست

سرهنگ رفيعي، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: پس از انتقال متهم به پليس آگاهي شهرستان اراك، در تحقيقات معلوم شد او و مقتول اختلاف حساب 30 هزار توماني داشته‌اند، روز حادثه وقتي آرش (مقتول) شيشه‌هاي مجتمع را شكسته، عامل جنايت عصباني شده و با باز كردن پنجره خانه‌اش با سلاح به سوي مرد جوان شليك كرده و مرگ او را رقم زده است.

بنابراين گزارش، متهم به قتل با قرار قانوني روانه زندان شد تا بزودي صحنه جنايت را بازسازي كند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟