ماجراي مرگ دختر 1.5 ساله در مجلس عروسي

حدود ۳ هفته قبل و در حالي که مجلس عروسي در منطقه گلشهر مشهد برگزار بود ناگهان دختر 1.5 ساله اي بيهوش بر زمين افتاد و وقتي او را به بيمارستان رساندند که ديگر جان خود را از دست داده بود.
کد خبر: ۱۳۵۴۷۸
|
۲۰ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۶ 11 December 2010
|
6201 بازدید
خراسان: با اعترافات تنها زني که به عنوان مظنون در پرونده مرگ دختر 1.5 ساله در مجلس عروسي بازداشت شده بود، اين پرونده وارد مرحله جديدي شد.

حدود ۳ هفته قبل و در حالي که مجلس عروسي در منطقه گلشهر مشهد برگزار بود ناگهان دختر 1.5 ساله اي بيهوش بر زمين افتاد و وقتي او را به بيمارستان رساندند که ديگر جان خود را از دست داده بود. با انتقال جسد اين دختر بچه به پزشکي قانوني و انجام معاينات دقيق، مشخص شد که اين دختر بي گناه بر اثر ضربه مغزي جان باخته است. بنابراين به دستور قاضي ويژه قتل عمد، کارآگاهان پليس تحقيقات گسترده اي را در اين باره آغاز کردند.

آنان در ادامه بررسي هاي خود به زن جواني مظنون شدند که احتمالا در مرگ دختر بچه نقش داشته است. بنابراين به دستور قاضي صفائيان اين زن بازداشت و تحت بازجويي قرار گرفت اما وي مدعي شد که از ماجراي مرگ اين دختر اطلاعي ندارد و در هر مرحله از بازجويي ها نيز اظهارات خود را تکرار کرد تا اين که پس از گذشت مدتي از اين ماجرا، کارآگاهان با جمع آوري اسناد و مدارکي که نشان مي داد او در مجلس عروسي در کنار دختر بچه بوده اين زن را دوباره مورد بازجويي قرار دادند او که ديگر چاره اي جز بيان حقيقت پيدا نکرد به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: من او را از روي تخت برداشتم اما ناگهان از بغلم به زمين افتاد و فوت کرد. با اعترافات اين زن، پرونده وارد مرحله جديدي شد و او با صدور قرار قانوني در اختيار کارآگاهان پليس قرار گرفت.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟