توقيف خودروي 60 میلیونی تاجر خسیس

او آنقدر غرق كار و پول درآوردن بود كه حتي برايش اهميت نداشت چرا پس از چند سال زندگي مشترك هنوز صاحب فرزند نشده‌ايم. در حالي كه همواره مشاجره داشتيم تصميم گرفتم مهريه‌ام را اجرا بگذارم تا شايد كمي به خودش بيايد!
کد خبر: ۱۳۵۴۸۱
|
۲۰ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۵ 11 December 2010
|
12627 بازدید
ایران: مرد تاجر كه براي فرار از پرداخت مهريه خود را تنگدست معرفي كرده بود خبر نداشت خودروي 60ميليوني‌اش با حكم دادگاه توقيف شده است.

پرونده اين ماجرا از چندي قبل و به دنبال مراجعه زن جواني به شعبه 271 دادگاه خانواده تهران در دستور كار قضايي قرارگرفت.

«شيما» به قاضي گفت: «چندسال قبل در يك شركت دارويي مشغول كار شده بودم كه مديرعامل از من خواستگاري كرد. مدتي بعد هم بدون شناخت كافي از او و خانواده‌اش با مهريه 100 سكه طلا و دنيايي پر از اميد و آرزو وارد زندگي مشترك با «هومن» شدم. اما خيلي زود و برخلاف انتظارم پي بردم او مرد خسيسي است. با اين حال براي حفظ آبرو و زندگي‌ام تصميم گرفتم با سرمايه‌گذاري در يك كارگاه توليدي درآمدي كسب كنم.

خوشبختانه كارم چنان رونق گرفت كه چند كارگر استخدام نموده و از نظر اقتصادي استقلال پيدا كردم. اما «هومن» حتي به رغم راه‌اندازي دفاتر خارجي شركتش همچنان حاضر نبود به امورات من و زندگي‌مان توجه جدي كند، بلكه فقط با ظاهرسازي و فريبكاري در حضور فاميل و آشنايان خودش را مردي خانواده‌دوست و دست و دل باز نشان مي‌داد.

او آنقدر غرق كار و پول درآوردن بود كه حتي برايش اهميت نداشت چرا پس از چند سال زندگي مشترك هنوز صاحب فرزند نشده‌ايم. در حالي كه همواره مشاجره داشتيم تصميم گرفتم مهريه‌ام را اجرا بگذارم تا شايد كمي به خودش بيايد!»

قاضي دادگاه پس از دريافت اين شكايت دستور احضار مرد و ابلاغ اجرائيه مهريه را صادر كرد. بدين ترتيب مرد جوان پس از حضور در دادگاه با انكار اظهارات همسرش گفت: برخلاف ادعاهاي «شيما» من فقط يك واسطه هستم تا خدمات برخي شركت ها را ارائه دهم. ضمن اينكه ماهيانه حدود 40 ميليون تومان هزينه‌هاي شركتم و كارمندان است كه به سختي آن را مي‌پردازم. به همين خاطر قادر نيستم مهريه همسرم را بدهم و درخواست تقسيط‌ آن را دارم.

در همين هنگام قاضي به وي گفت: از آنجا كه فهرستي از دارايي‌هاي شما موجود است، دادگاه حكم توقيف خودروي 60 میلیونی شما را صادر كرده و رسیدگی به پرونده هم ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟