چاپ اعلاميه ترحيم براي انتقام از مرد جوان

يك روز زن جوان مرا همراه همسرم مشاهده كرد و از آن روز به بعد ارتباطمان خاتمه يافت. گمان مي‌بردم ماجرا را براي هميشه فراموش كرده است ولي زن جوان در پي تماس‌هاي تلفني برايم مزاحمت ايجاد مي‌كرد
کد خبر: ۱۳۸۷۷۹
|
۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۲ 28 December 2010
|
5137 بازدید
جام جام: زن جواني كه به انگيزه انتقام‌گيري از مرد مورد علاقه‌اش اعلاميه ترحيم او را چاپ و در محل كار و سكونتش در شهريار پخش كرده بود، دستگير شد.

متهم بعد از چند ماه آشنايي با مردي جوان، وقتي پي برد او متاهل است و به دروغ نسبت به وي ابراز علاقه كرده، اعلاميه ترحيم او را در شهر پخش كرد و قصد داشت برايش مجلس ترحيم بگيرد.

اوايل آذر امسال مردي جوان با حضور در پليس آگاهي شهرستان شهريار، از زني شكايت كرد.شاكي در اين باره به پليس گفت: مدتي پيش زن جواني براي انجام كار اداري چند بار به شركت محل كارم آمد. در جريان اين ملاقات‌ها او به من ابراز علاقه كرد و ارتباطمان شكل گرفت. به خاطر مشكلات زندگي‌ام متاهل بودنم را از او پنهان كردم.

شاكي يادآور شد: يك روز زن جوان مرا همراه همسرم مشاهده كرد و از آن روز به بعد ارتباطمان خاتمه يافت. گمان مي‌بردم ماجرا را براي هميشه فراموش كرده است ولي زن جوان در پي تماس‌هاي تلفني برايم مزاحمت ايجاد مي‌كرد.

پخش اعلاميه ترحيم شاكي در شهر

شاكي اضافه كرد: ‌در پي اين مزاحمت‌ها، خط تلفن همراهم را عوض كردم و ديگر خبري از او نشد. چند روز پيش، وقتي از مسافرت برگشتم مشاهده كردم اعلاميه ترحيم من روي ديوارهاي محله و حتي يك پارچه سياه بر سر در خانه‌مان و نيز محل كارم نصب شده است.

رد پاي زن مزاحم

شاكي تصريح كرد: با ورود به محل كارم مشاهده كردم همكارانم لباس سياه پوشيده‌اند و با ديدن من شوكه شدند. وقتي موضوع را پرسيدم، آنها گفتند همسرم اعلاميه مرگم را برايشان ارسال كرده است.

با شنيدن اين حرف‌ها، اطمينان يافتم زن مزاحم برايم اعلاميه چاپ كرده است. در پي شكايت اين مرد و تشكيل پرونده قضايي در شعبه اول بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهريار، تحقيقات ماموران آغاز شد.

در ادامه جستجوهاي پليسي، زن جوان چند روز پيش شناسايي و دستگير شد.

انتقام‌گيري تلخ از شاكي

زن متهم در اظهاراتش به پليس گفت: چندي پيش با شاكي در محل كارش آشنا شدم. پس از آن كه فهميدم او متاهل است و ابراز علاقه‌اش به من دروغ بوده، تصميم گرفتم اعلاميه ترحيم برايش چاپ و در شهر پخش كنم.

بنابراين گزارش، براي زن جوان قرار قانوني صادر شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟