راز جسد گمشده، فاش شد

اوايل آبان امسال زني ميانسال با حضور در اداره آگاهي شهرستان شهريار از گم شدن پسر جوانش خبر داد. شاكي به پليس گفت: پسرم براي ديدن يكي از دوستانش از خانه خارج شد و ديگر بازنگشت. چند روزي به جستجوي فرزندم پرداختيم ولي موفق نشديم.
کد خبر: ۱۳۸۷۸۱
|
۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۱ 28 December 2010
|
4856 بازدید
جام جم: مرد قاچاقچي كه درپي مشاجره، مردي را كشته و در زيرزمين خانه نيمه‌كاره شهريار دفن كرده بود، تحت تعقيب پليس قرار گرفت.

اوايل آبان امسال زني ميانسال با حضور در اداره آگاهي شهرستان شهريار از گم شدن پسر جوانش خبر داد. شاكي به پليس گفت: پسرم براي ديدن يكي از دوستانش از خانه خارج شد و ديگر بازنگشت. چند روزي به جستجوي فرزندم پرداختيم ولي موفق نشديم.

درپي شكايت اين زن، پرونده‌اي در شعبه هشتم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهريار تشكيل و تحقيقات براي پيدا كردن مرد گمشده آغاز شد.

ردپاي يك زن در پرونده

ماموران در تحقيق از دوستان مرد گمشده متوجه شدند، او با زن جواني آشنا بوده و هرازگاهي وي را ملاقات مي‌كرده است. با به دست آمدن اين اطلاعات، ماموران به جستجوي زن جوان پرداختند.

دستگيري زن جوان

جستجوها براي يافتن اين زن ادامه پيدا كرد تا اين‌كه هفته گذشته ماموران جنايي آگاهي شهريار مخفيگاه وي را شناسايي و با دستور قضايي بازپرس احمدي او را در يكي از محله‌هاي كرج دستگير كردند.

زن جوان در بازجويي با اظهارات متناقض مدعي شد مرد گمشده را نمي‌شناسد اما پس از بازجويي‌هاي متعدد، سرانجام راز قتل را فاش كرد.

شاهد حادثه راز قتل را فاش كرد

زن جوان ـ متهم ـ در اظهاراتش به پليس گفت: مرد گمشده معتاد بود و هر از گاهي براي مصرف مواد مخدر به خانه‌ام مي‌آمد. روز حادثه همراه وي به ملاقات مردي قاچاقچي در يكي از محله‌هاي شهريار رفتيم. متهم يادآور شد: مرد جوان وارد يك خانه نيمه‌كاره شد و با مرد قاچاقچي به گفت‌وگو پرداخت. در همين موقع ميان آنها مشاجره و درگيري پيش آمد و مرد قاچاقچي، جوان گمشده را با چاقو زخمي كرد و با تهديد از من خواست محل را ترك كنم. من نيز از ترس فرار كرده و به خانه‌ام بازگشتم.

پس از چند روز شنيدم مرد جوان مرده است. با ثبت اظهارات زن جوان، كارآگاهان جنايي آگاهي شهريار با هماهنگي قضايي با بازپرس احمدي رئيس شعبه هشتم دادسراي شهريار به محل حادثه اعزام و با مشاهده لكه‌هاي خون در زيرزمين خانه نيمه‌كاره، به كمك ماموران آتش‌نشاني محل را حفر و جسد مرد گمشده را پيدا كردند. بنابر اين گزارش، جسد به پزشكي قانوني منتقل و جستجو براي دستگيري عامل جنايت آغاز شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟