تنهایی دختر جوان را به دام عشق مجازی انداخت

تنها تفريح من در زندگي با وجود برخورداري از تمام امکانات رفاهي، رفتن به دانشگاه و بعد هم بازي هاي رايانه اي و پرسه زني در اينترنت بود تا اين که چندي قبل در فضاي چت روم با پسر جواني به نام بهنام آشنا شدم. او به حرف هايم گوش مي داد و در واقع با قرارهاي ملاقاتي که پس از مدت کوتاهي با هم گذاشتيم توانست غم تنهايي را از روي صفحه دلم پاک کند.
کد خبر: ۱۳۹۸۳۳
|
۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۹ 02 January 2011
|
9765 بازدید
خراسان: حوصله ام سر رفته بود و از غم تنهايي رنج مي بردم. پدرم شب ها دير به خانه مي آمد و پس از تماشاي برنامه هاي شبکه هاي ماهواره اي به اتاق خوابش مي رفت و استراحت مي کرد. مادرم نيز خيلي خودش را درگير رفت و آمد خاله هايم و دوستانش کرده بود و هر موقع مي خواستم حرفي بزنم مي گفت: من اگر در دوران جواني ام، امکاناتي که الان تو در اختيار داري را داشتم براي خودم دکتر يا مهندس مي شدم و مجبور نبودم غرولندهاي پدرت را گوش کنم و ...!

دختر جوان در دايره اجتماعي کلانتري سجاد مشهد افزود: تنها تفريح من در زندگي با وجود برخورداري از تمام امکانات رفاهي، رفتن به دانشگاه و بعد هم بازي هاي رايانه اي و پرسه زني در اينترنت بود تا اين که چندي قبل در فضاي چت روم با پسر جواني به نام بهنام آشنا شدم. او به حرف هايم گوش مي داد و در واقع با قرارهاي ملاقاتي که پس از مدت کوتاهي با هم گذاشتيم توانست غم تنهايي را از روي صفحه دلم پاک کند.

بهنام با چرب زباني هايش، دنياي رويايي را برايم درست کرده بود و مي گفت: به زودي با هم ازدواج خواهيم کرد و تا آخر عمر نوکري ات را مي کنم و اجازه نمي دهم خم به ابروهايت بيايد!

شنيدن اين حرف هاي احساسي برايم خيلي خوشايند بود و حاضر بودم جانم را براي بهنام فدا کنم. اما افسوس که او از اين همه احساس بي ريا و عاطفه پاک سوءاستفاده کرد. رابطه ما کم کم رنگ و بوي ديگري به خود گرفت و بهنام با وعده هاي رنگارنگ، فريبم داد و به خواسته هاي پليدي که در سر داشت، رسيد.

او پس از گذشت مدتي خودش را کنار کشيد و گفت: خانواده اش مي گويند براي ادامه تحصيل بايد به خارج از کشور برود و آن چه بين ما اتفاق افتاده است به خاطرات خوشي تبديل خواهد شد.

دختر جوان افزود: من که توقع شنيدن چنين حرف هاي توهين آميزي را نداشتم با عصبانيت به او گفتم پس بهتر است بروي و گور خودت را گم کني! اما بهنام اصرار دارد تا هر وقت دلش مي خواهد با هم رابطه مخفيانه داشته باشيم در غير اين صورت فيلم و عکس هايي که از من به طور پنهاني ضبط کرده است را منتشر خواهد کرد.

خيلي نگران هستم، هم به دليل تهديدهايي که او براي ادامه اين رابطه مي کند و هم به دليل بيماري مشکوکي که در اثر روابط نامشروع دچار آن شده ام و مي ترسم که مبادا ايدز گرفته باشم!

من در پايان از تمام پدران و مادران خواهش مي کنم براي بچه هاي خود کمي وقت بگذارند. گاهي با هم بيرون بروند، قدم بزنند و گفت وگو کنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟