رهایی جوان دانشجو از دست آدم‌ربایان میلیاردی

با انجام کارهای اطلاعاتی پلیس و با گذشت 12 روز از ربایش این دانشجو، ماموران آگاهی استان موفق به دستگیری 3 نفر از رابطان گروگانگیران شدند.
کد خبر: ۱۴۱۱۸۷
|
۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۳ 09 January 2011
|
5734 بازدید
وطن امروز: رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از آزادی دانشجوی ربوده شده در بندرعباس از دست گروگانگیران خبر داد.

سرهنگ اصغر قطب‌زاده ظهر شنبه در نشست مطبوعاتی در تشریح آزادی دانشجوی گروگان گرفته شده در بندرعباس بیان داشت: یک دانشجوی 20 ساله اهل شهرستان بستک که در بندرعباس ساکن بود 12 آذرماه امسال در مسیر خانه به دانشگاه توسط آدم ربایان ربوده شد.

وی با بیان اینکه آدم‌ربایان قصد باج خواهی یک میلیارد و 800 میلیون ریالی از خانواده این دانشجو داشتند، ادامه داد: خانواده این دانشجو بلافاصله بعد از اعلام این باج‌خواهی از سوی آدم‌ربایان، موضوع را به پلیس آگاهی اعلام کردند و این مساله در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ قطب‌زاده اظهار داشت: با انجام کارهای اطلاعاتی پلیس و با گذشت 12 روز از ربایش این دانشجو، ماموران آگاهی استان موفق به دستگیری 3 نفر از رابطان گروگانگیران شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از بازجویی‌های بسیار از این افراد، مشخص شد که گروگانگیر و فرد ربوده شده در شهرستان ایرانشهر به سرمی برند، گفت: تیمی از اداره جرائم پلیس استان با مجوز قضایی در راستای دستگیری فرد گروگانگیر به ایرانشهر اعزام شد.

به گفته وی، تیم اعزامی با همکاری پلیس آگاهی ایرانشهر موفق شد در محل قرار سوری که در بیابان‌های اطراف ایرانشهر مشخص شده بود، گروگانگیر 29 ساله را به دام اندازد. قطب‌زاده خاطرنشان کرد: با دستگیری این فرد پلیس موفق به اطلاع‌ از محل اختفای فرد ربوده شده در یکی از انبارهای متروکه ایرانشهر می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان ابراز داشت: پس از رجوع پلیس به این مکان ماموران موفق به دستگیری 2 نفر از گروگانگیران و آزادسازی گروگان می‌شوند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟