بازدید 7733

فعلا محدوده جديد زوج و فرد اعمال نمی شود

وي اظهار داشت: بايد زيرساخت‌هاي لازم براي اجراي اين محدوديت‌ها فراهم شود و شهروندان نيز از محدوده جديد اطلاع يافته و آگاه شوند. زمان اجرايي شدن محدوده جديد متعاقباً‌ اعلام مي‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۶ 29 January 2011
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران گفت: هنوز محدوده جديد طرح زوج و فرد در تهران به صورت رسمي آغاز نشده و بايد مقدمات اجراي آن فراهم شود.

سردار حسين رحيمي در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامي فارس گفت: مقدمات اجرايي شدن محدوده جديد طرح زوج و فرد فراهم شده اما هنوز اجرايي نشده است.

وي اظهار داشت: بايد زيرساخت‌هاي لازم براي اجراي اين محدوديت‌ها فراهم شود و شهروندان نيز از محدوده جديد اطلاع يافته و آگاه شوند. زمان اجرايي شدن محدوده جديد متعاقباً‌ اعلام مي‌شود.

سردار رحيمي افزود: محدوده طرح زوج و فرد در غرب و جنوب تفاوت محسوسي نيافته است اما در شرق و شمال به اين محدوده افزوده شده است.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران گفت: مأموران پليس در برخي مناطق ممكن است شهرونداني كه قصد ورود به محدوده جديد را دارند، هدايت كرده و تذكر دهند اما طرح هنوز به صورت رسمي آغاز به كار نكرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۶
مردیم از این همه کار کارشناسی
یچاره شدیم رفت!
چرابایدهمه فشارها روی اقشارضعیف جامعه باشدچرادولت فکرراه حل درست نیست
تهرانی که نه امنیت دارد نه آسایش دارد نه هوای خوب دار د نه محیط سالم دارد . جای زندگی کردن است که اینجور دو دستی چسبیده اند به تهران و بیرون نمی روند . وقتی نیمی از وقت روزانه و شبانه در ترافیک صرف شود جز آلودگی صوتی و روانی حاصل دیگری دارد . (شهروندی از شهر یزد)
فکری به حال مردم بااین وضعیت حمل ونقل عمومی وبااین سرماباشید!
در شمال هم تغییر جزئی کرده. به نظر می آید که قانون گذاران حامی شمال و غرب نشینان تهران هستند
یعنی چی:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:

هنوز محدوده جديد طرح زوج و فرد در تهران به صورت رسمي آغاز نشده و بايد مقدمات اجراي آن فراهم شود.

سردار حسين رحيمي در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامي فارس گفت: مقدمات اجرايي شدن محدوده جديد طرح زوج و فرد فراهم شده اما هنوز اجرايي نشده است.
ايول من پيشنهاد ميكنم براي اينكه بجا بودجه دادن به شهرداري براي توسعه حمل و نقل اگه طرح زوج و فرد و برداريد و طرح 90 روزه بگذاريد كه هر ماشين در هر فصل سال فقط يك روز بياد بيرون اونوقت ميتونيد از شهرداري بودجه بگيريد و در روستاها به گسترش عدالـــــــــــت بپردازيد !!!!!!!
علت اینکه مسئولین تمایل دارند محدوده را در سمت شرق تهران گسترش دهند چیست؟با توجه به جریان هوا ، آلودگی از غرب به شرق حرکت می کند. بجای اینکه محدودیت را در غرب که منبع آلوده کننده است ایجاد کنند ، شرق را که متحمل این آلودگی است دچار محدودیت می کنید؟آیا کسی جوابگو هست؟
چون اکثراقایان غرب نشین هستندو

بجای این کارها بیاید امکانات ایجاد کنید وکمک کنید انهایی که وضع خوبی ندارند خودروبخرند بالاخره ازامکانات جدید باید استفاده کرد نه اینکه همه اش برای مردم محدویت ایجادکرد
چراااااااااااااااا؟
خوب مگه یه منبع درآمد جدید واسه خودتون درست نکردین ؟ واسه چی ازش استفاده نمیکنین ؟ شما که از پول رو بر نمیگردوندین !
جايگزين نمودن مسير همت بجاي حكيم و رسالت موجب افزايش طول مسير رفت و آمد مردم و در نتيجه افزايش مصرف سوخت و هزينه ميشود
خدا را شکر!
با سلام
با توجه به اين همه محدوديت آيا ماليات و عوارض دريافتي از خودرو ها هم كاهش خواهد يافت يا صرفا محدوديت ها اضافه مي شود.
با سلام مي خواستم از مسئولين بپرسم من يك خانم كارمند هستم كه يك بچه مهدكودكي ويك بچه دانش آموز دارم ومحل كارخودم ومهدكودك ومدرسه با هم فاصله زيادي دارند ودرمسير حمل ونقل عمومي هم نيستند من مجبورم با وسيله شخصي آنها را برسانم وخودم هم به محل كاربروم با افزايش محدوده زوج وفرد زندگيم مختل شده است واگر بخواهم آژانس بگيرم درروز بايد چهار با آژانس استفاده كنم وحدود 20000 تومان مي شود لطفا" مر ا رهنمايي كنند -س-ن
جمله "بايد مقدمات اجراي آن فراهم شود" و "مقدمات اجرايي شدن محدوده جديد طرح زوج و فرد فراهم شده " دو گزاره ضد هم در خبر بالا آمده که نشان از هماهنگی ادارات مسئول شهر ما می باشد!!!
تا حالا شل کن سفت کن شنیدین؟؟
آخه کجای این طرح کارشناسیه؟!
تونل رسالت ساخته شد که از ترافیک همت کم شه حالا میخواد بره تو محدوده؟؟؟
اتوبانهای همت و باقری همین الان هم کشش ندارند و با این طرح میشوند تنها اتوبانهای شرق به غرب و شمال به جنوب!!!
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری