100پليس در تعقيب مرد سياهپوش

«امروز مردي كه خود را مأمور شهرداري معرفي مي‌كرد، به در خانه‌ام آمد و مدعي شد براي انجام امور اداري مربوطه بايد داخل خانه را بازديد كند. مرد سياهپوش پس از ورود وقتي مطمئن شد تنها هستم، با تهديد چاقو، طلاهايم را برداشت و پس از اجراي نقشه سياهش فرار كرد.»
کد خبر: ۱۴۸۱۰۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۰ 14 February 2011
|
3901 بازدید
ایران: هفتم آبان امسال زن جواني با مراجعه به اداره آگاهي اصفهان پرده از راز تبهكاري‌هاي مرد شيطان‌صفت برداشت و گفت: «ديروز مردي كه خود را كارشناس املاك معرفي مي‌كرد، زنگ خانه را زد. همين‌كه در را باز كردم، مرد سياهپوش وارد حياط شد و ناگهان با تهديد كارد مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. قبل از فرار هم حدود يك ميليون تومان طلا سرقت كرد.»

پس از اين شكايت، شناسايي و دستگيري تبهكار ناشناس در دستور كار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت و در نخستين گام با كمك شاكي، چهره رايانه‌اي متهم طراحي شد. تجسس‌ها در اين باره ادامه داشت كه شش روز بعد شكايت مشابه ديگري در اداره آگاهي مطرح شد.

زن جوان گفت: «امروز مردي كه خود را مأمور شهرداري معرفي مي‌كرد، به در خانه‌ام آمد و مدعي شد براي انجام امور اداري مربوطه بايد داخل خانه را بازديد كند. مرد سياهپوش پس از ورود وقتي مطمئن شد تنها هستم، با تهديد چاقو، طلاهايم را برداشت و پس از اجراي نقشه سياهش فرار كرد.»

در حالي كه هيچ ردي از شيطان‌صفت فراري در دست نبود، چند شكايت مشابه ديگر نيز عليه او در اداره آگاهي مطرح شد.بررسي پرونده‌ها حاكي از آن بود مرد تبهكار با موتوسيكلت در خيابان‌هاي شهر پرسه مي‌زند و طعمه‌هايش را ابتدا و پانزدهم هر ماه از ميان زنان جوان و تنها انتخاب مي‌كند.با توجه به حساسيت ماجرا با دستور سردار کرمی ـ فرمانده انتظامی استان - 100 تن از كارآگاهان پليس و مأموران تجسس كلانتري‌ها در قالب گشت‌هاي ويژه به سرپرستی سرهنگ حسین زاده ـ رئیس پلیس آگاهی ـ تلاش گسترده و نامحسوس براي دستگيري مرد ناشناس را آغاز كردند.سرانجام پس از چند شبانه‌روز تجسس‌هاي ويژه مأموران، مرد تبهكار را شناسايي كردند. مرد 40 ساله داراي دو فقره سابقه كيفري بود كه به عنوان نگهبان ساختمان نيمه‌كاره مشغول به كار بود.

بدين‌ترتيب او در عملياتي ضربتي دستگير شد، اما در بازجویی ها اتهاماتش را رد کرد.تاكنون 9 زن با مراجعه به پليس آگاهي از مرد شيطان‌صفت شكايت كرده‌اند و تحقيقات تخصصي در اين‌باره همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟