شيميدان شوهرش را با سم راديواكتيو كشت

خانم لي 40 ساله كه به جرم قتل همسرش در دادگاه حاضر شده بود بدون احساس پشيماني در برابر قاضي ايستاد
کد خبر: ۱۴۸۳۳۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۴ 15 February 2011
|
9654 بازدید
تهران امروز: يك شيميدان براي اينكه شوهرش طلاقش ندهد با استفاده از سم راديو اكتيو او را به قتل رساند.

تيانله لي متهم است به همسرش ژياوي وانگ مقدار كشنده‌اي از ماده تاليوم را خورانده است. استفاده از اين ماده سمي از سال 1980 در آمريكا ممنوع اعلام شده. وانگ 39 ساله كه مهندس كامپيوتر بوده و با همسر و پسر دوساله‌اش در نيوجرسي زندگي مي‌كرده با داشتن علائمي مثل آنفولانزا به بيمارستان مراجعه مي‌كند.

پزشكان بيمارستان در تشخيص بيماري اين مرد عاجز مانده تا اينكه يكي از پرستاران بيمارستان با توجه به مطلبي كه درباره مرگ با ماده تاليوم خوانده اين مسئله را با پزشكان در ميان مي‌گذارد.پس از آزمايش‌هاي لازم مسموميت او با تاليوم تاييد شده اما براي نجات اين مرد خيلي دير شده بود و وي در بيمارستان جانش را از دست مي‌دهد.

خانم لي 40 ساله كه به جرم قتل همسرش در دادگاه حاضر شده بود بدون احساس پشيماني در برابر قاضي ايستاد.لي متهم است از آزمايشگاهي كه در آن كار مي‌كرده مقاديري از اين ماده را دزديده است.از علائم مسموميت با تاليوم، ريزش مو، نازك شدن پوست، دردهاي شديد شكمي و بي‌حس شدن اندام‌هاست اما به گفته پزشكان بيمارستاني در نيوجرسي آقاي وانگ تا چند روز پس از حضورش در بيمارستان هيچ يك از اين علائم را نداشته است.

وانگ و لي كه چيني هستند با مشكلات فراواني مواجه بوده‌اند و قصد داشته‌اند از هم جدا شوند. همسايگان اين خانواده مدعي شده‌اند درگيري‌هاي اين زوج چندين بار آنها را بر آن داشته تا پليس را خبر كنند.پس از مرگ مشكوك وانگ در بيمارستان كارآگاهان بررسي‌هاي خود را در اين زمينه آغاز كردند و در نهايت به اين نتيجه رسيدند كه كسي جز خانم لي امكان دسترسي به اين ماده سمي را نداشته است.

دادستان‌ها مي‌گويند اين زن براي اينكه همسرش او را طلاق ندهد او را به اين شكل به قتل رسانده. اين زن در دادگاه مدعي شد گناهكار نيست.دادگاه براي او قرار وثيقه چهار ميليون دلاري صادر كرده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟