دستگيري دامادي كه اسيدپاش اجير كرده بود

با تحقيق از دختر مصدوم كه صورت و بخش‌هايي از بدنش سوخته بود، معلوم شد مرد غريبه‌اي قبل از وقوع حادثه، او را به اسم صدا زده و وقتي دختر جوان سرش را برگردانده، مرد موتورسوار كه كلاه كاسكت به سر داشته، با اسيد به وي حمله‌ور و متواري شده است.
کد خبر: ۱۴۸۳۴۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۱ 15 February 2011
|
3341 بازدید
جام جم: داماد جوان وقتي به اتهام اسيدپاشي دستگير شد، ادعا كرد به خاطر انتقام‌گيري از همسر خود، مردي را براي پاشيدن اسيد به چهره خواهرزنش اجير كرده است.

اوايل آذرماه مردي با حضور در وقت كشيك دادسراي ناحيه 2 تهران از مرد غريبه‌اي كه به چهره خواهر جوانش اسيد پاشيده بود، شكايت كرد. شاكي در تشريح ماجرا به بازپرس طوفاني گفت: صبح روز حادثه خواهر 27 ساله‌ام نزديكي محل كارش از سوي موتورسواري ناشناس با اسيد مورد حمله قرار گرفت و اكنون در بيمارستان تحت مداواست. در پي اظهارات اين مرد، پرونده‌اي تشكيل شد و در اختيار ماموران اداره 16 آگاهي تهران قرار گرفت.

مرد موتورسوار، اسيدپاش بود

با تحقيق از دختر مصدوم كه صورت و بخش‌هايي از بدنش سوخته بود، معلوم شد مرد غريبه‌اي قبل از وقوع حادثه، او را به اسم صدا زده و وقتي دختر جوان سرش را برگردانده، مرد موتورسوار كه كلاه كاسكت به سر داشته، با اسيد به وي حمله‌ور و متواري شده است. به اين ترتيب ماموران، تحقيقات خود را آغاز كردند و پس از بازجويي از چند زن و مرد كه با دختر جوان اختلاف داشتند، احتمال دادند مرد موتورسوار به قصد انتقام‌گيري از دختر جوان يا خانواده‌اش اسيدپاشي كرده است.

ماموران در ادامه متوجه شدند داماد خانواده چند روز قبل از حادثه اسيدپاشي از سوي اقوام همسرش مورد حمله قرار گرفته و زخمي شده و از آن روز به بعد به خانه‌اش نرفته است. ماموران با ظنين شدن به داماد خانواده، او را به مركز پليس احضار كردند، ولي وي از حضور در مركز پليس خودداري كرد. به همين دليل داماد خانواده به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقيب قرار گرفت تا اين كه داماد فراري در تماس با همسرش درباره وضعيت پرونده قضايي خواهرش پرسيد و تهديد كرد ماجرا را با كسي در ميان نگذارد، در غير اين صورت به چهره‌اش اسيد مي‌پاشد.

شكايت از شوهر به خاطر تهديد به اسيدپاشي

زن جوان با شنيدن حرف‌هاي شوهرش به پليس آگاهي تهران مراجعه و از شوهرش شكايت كرد. ماموران در بازجويي از اين زن متوجه شدند، شوهرش بارها او را كتك زده و به مرگ تهديد كرده است.

با به دست آمدن اين اطلاعات، روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد تا اين كه اوايل هفته جاري داماد فراري با همسرش تماس گرفت و تهديد كرد به بوستاني در شمال غرب تهران بيايد، در غير اين صورت اعضاي خانواده‌اش را به قتل مي‌رساند.ماموران نيز وارد عمل شده و بوستان محل قرار زن جوان با متهم فراري را محاصره كردند.

در همين موقع متهم كه متوجه حضور ماموران در آن حوالي شده بود، از محل گريخت، اما ماموران او را تعقيب و با استفاده از قانون به‌كارگيري سلاح به وي شليك كردند و به فرارش پايان دادند.

متهم در بازجويي اعتراف كرد خودش مرتكب اسيدپاشي نشده، بلكه به خاطر اختلاف با همسرش مردي را براي اسيدپاشي اجير كرده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟