بازدید 9782

فردا؛ ویزیت رایگان مردان در مراکز درمانی

کد خبر: ۱۴۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۱ 23 February 2011
توجه به مردان و سلامتی این افراد در هفته سلامت مردان موضوعی است که در مراکز بهداشتی درمانی، مترو و مراکز علمی فرهنگی مورد توجه قرار می گیرد و این افراد فردا پنجشنبه توسط متخصصین و کارشناسان انجمن اورولوژی و وزارت بهداشت به طور رایگان ویزیت می شوند.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرنگار وب دا، اداره میانسالان دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت به همین مناسبت،‌ با انتشار گزارشی درباره اهمیت سلامت مردان اعلام کرد: مردان می توانند با شناخت عادت های جسمی خود، تمرکز بر روی آنها و ایجاد تغییرات احتمالی اولین نشانه بیماری را به راحتی تشخیص دهند.

بر اساس این گزارش، مردان باید بتوانند قبل از اینکه بیمار شوند سپر دفاع مستحکمی را ایجاد کنند تا گرفتار بیماری خطرناک نشوند و توجه داشته باشند که رنگ ادرار نشانگر و نشانه گویایی از سلامت است و نباید نسبت به تغییر رنگ آن بی اعتنا باشند.

بنابراین افراد 40 سال به بالا هر 3 سال یک بار و مردان بالای 50 سال هر سال باید از نظر سرطان پروستات غربالگری شوند.

همچنین برخی از مردان توجه ندارند که با هرپکی که به سیگار می زنند شانس سرطان پروستات را برای شکل گرفتن افزایش می دهند و مصرف سیگار کلید ورورد به جمع افرادی است که مبتلا به سرطان مثانه هستند و بدن شک ترک سیگار نقش مهمی در پیشگیری از این بیماری دارد.

به گفته این گزارش 5 عامل می تواند باعث سکته قلبی شود. برای رخ دادن یک سکته به همه عوامل نیازی نیست و مبتلا شدن به 3 مورد کافی است و این موارد شامل تری گلیسیرید بالا، کلسترول بالا، فشار خون و قند خون بالا، HDL پایین و LDL بالا می شود.

همچنین ورزش در حفظ و تداوم سلامت بسیار مفید است و به همین خاطر پیشنهاد می شود که ورزش را جزو عادات زندگی خود قرار دهید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی