دستگیری دزد زورگیر، ‌داخل کانال کولر

ماموران پليس با توجه به دستور مقام قضايي مبني بر دستگيري ساير اعضاي باند مذكور، متهم 26 ساله دستگير شده را مورد بازجويي‌هاي فني و پليسي تخصصي خود قرار دادند كه نامبرده ضمن همكاري با ماموران، مخفيگاه ساير همدستان خود را نيز لو داد.
کد خبر: ۱۵۱۳۴۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۳ 02 March 2011
|
3508 بازدید
ملت ما: ماموران كلانتري نواب صفوي، در پي دستگيري اعضاي يك باند زورگيري در مشهد، يكي از متهمان را كه به طرز ماهرانه‌يي در داخل كانال كولر مخفي شده بود، دستگير و روانه زندان كردند.

در پي دستگيري يكي از اعضاي اصلي باند سارقان زورگير در سه روز قبل، ماموران كلانتري نواب صفوي با اقدامات همه‌جانبه و پليسي خود، روز گذشته ساير اعضاي اين باند را نيز دستگير كردند. ماموران پليس با توجه به دستور مقام قضايي مبني بر دستگيري ساير اعضاي باند مذكور، متهم 26 ساله دستگير شده را مورد بازجويي‌هاي فني و پليسي تخصصي خود قرار دادند كه نامبرده ضمن همكاري با ماموران، مخفيگاه ساير همدستان خود را نيز لو داد.

ماموران كلانتري نواب صفوي با توجه به اعترافات متهم، به محل مخفيگاه همدستان وي مراجعه و آنجا را تحت مراقبت و كنترل خود درآورده و در فرصتي مناسب و غافلگيرانه 2 سارق زورگير 25 و 31ساله را كه هر دو از سارقان سابقه‌دار نيز بودند، دستگير كردند. در عمليات دستگيري متهمان، يك نفر از سارقان زورگير كه براي فرار از قانون در داخل كانال كولر مخفي شده بود، با هوشياري ماموران شناسايي و دستگير شد. متهمان دستگير شده تاكنون به 3 فقره زورگيري اعتراف كرده و از مخفيگاه اين سارقان مقاديري مدارك هويتي، گوشي تلفن همراه و وجه نقد كشف و ضبط شده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟