قتل 380 هزار توماني

چندي قبل از حادثه براي مقتول بنايي كرده بودم اما پس از پايان كار، از پرداخت 380 هزار تومان بدهي‌اش خودداري مي‌كرد. بنابراين روز حادثه از شدت ناراحتي كلتي را كه در خانه داشتم، برداشته و سراغش رفتم. ابتدا از او خواستم طلبم را بدهد اما وقتي خودداري كرد، شليك كردم.
کد خبر: ۱۵۱۴۹۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۳ 03 March 2011
|
3512 بازدید
ایران: مرد ساختمان‌ساز كه دوستش را به خاطر طلب 380 هزار توماني با شليك گلوله از پا درآورده بود، جزئيات جنايت را تشريح كرد.

كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان لشت نشا گيلان اواخر بهمن امسال از قتل مرد 42 ساله‌اي باخبر شدند. مأموران پس از حضور در محل، جسد مقتول را كنار خودروي پرايدش ديدند. از آنجا كه امير با شليك گلوله به قتل رسيده و خودرويش هم سرقت نشده بود، احتمال قتل با انگيزه انتقامجويي قوت گرفت.

در ادامه با دستور بازپرس ويژه قتل، جسد به پزشكي قانوني منتقل شد و تيمي از كارآگاهان مسئول افشاي جنايت شدند. سرهنگ عبادالله كريمي، رئيس پليس آگاهي گيلان در اين باره گفت: مأموران در تحقيقات تخصصي دريافتند «امير» با يكي از دوستانش به نام «سعيد» اختلاف مالي داشته است. آنها چند بار نيز بر سر اين موضوع با هم درگير شده بودند.

با كشف اين سرنخ، كارآگاهان بلافاصله سراغ «سعيد» رفتند اما او همزمان با قتل به طرز مشكوكي ناپديد شده بود. با اين وجود پس از تجسس‌هاي گسترده، مخفيگاه متهم در يكي از محله‌هاي تهران شناسايي شد و كارآگاهان او را در عملياتي ضربتي دستگير كردند.

«سعيد» پس از انتقال به اداره آگاهي، منكر قتل شد اما پس از 48 ساعت لب به اعتراف گشود. او درباره انگيزه‌اش گفت: چندي قبل از حادثه براي مقتول بنايي كرده بودم اما پس از پايان كار، از پرداخت 380 هزار تومان بدهي‌اش خودداري مي‌كرد. بنابراين روز حادثه از شدت ناراحتي كلتي را كه در خانه داشتم، برداشته و سراغش رفتم. ابتدا از او خواستم طلبم را بدهد اما وقتي خودداري كرد، شليك كردم. متهم پس از اعتراف به قتل و بازسازي صحنه جنايت، با قرار قانوني روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟