چانه زدن‌هاي مرگبار پاي بساط ترياك

ماموران كه به علت شدت سوختگي امكان تشخيص دقيق علت حادثه را نداشتند با بررسي جنازه و بدن فرد مجروح آثار چندين ضربه عميق چاقو را بر بدن اين افراد مشاهده كردند. از طرفي پزشكي قانوني هم با كالبد شكافي علت مرگ مقتول كه محمد ابراهيم نام داشت را وارد شدن ضربه چاقو به نقاط حياتي وي دانست.
کد خبر: ۱۵۱۴۹۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۳ 03 March 2011
|
4331 بازدید
تهران امروز: معامله كردن پاي بساط به قتل و زخمي شدن 2 خرده فروش انجاميد. به گزارش خبرنگار ما چند روز پيش ماموران آتش نشاني شهرستان رامسر با تماس تلفني شهروندان از آتش گرفتن منزلي مسكوني با خبر شدند.

آتش نشانان پس از اطفاي حريق با جسم نيمه جان دو مرد مواجه شده بودند كه تشخيص چهره آنها به خاطر شدت سوختگي چندان آسان نبود.

حريق عمدي

تيم اورژانس هم با انتقال بدن نيمه جان يكي از مجروحين وي را از مرگ حتمي نجات دادند ولي ديگر مجروح قبل از رسيدن به بيمارستان درگذشت.

با حضور كارشناسان در محل حادثه عمدي بودن حريق قطعي شد به همين خاطر تحقيق درباره اين ماجرا به كارآگاهان ويژه قتل سپرده شد .

ماموران كه به علت شدت سوختگي امكان تشخيص دقيق علت حادثه را نداشتند با بررسي جنازه و بدن فرد مجروح آثار چندين ضربه عميق چاقو را بر بدن اين افراد مشاهده كردند. از طرفي پزشكي قانوني هم با كالبد شكافي علت مرگ مقتول كه محمد ابراهيم نام داشت را وارد شدن ضربه چاقو به نقاط حياتي وي دانست. تحقيقات درباره هويت مقتول و دوست مجروحش ، رضا حاكي از اين بود كه اين افراد شهرت خوبي بين اهالي محل نداشته و به خاطر خريد و فروش مواد مخدر مورد سرزنش بقيه بودند.

مرگ چانه مي زد نه ما

با اين اطلاعات پرس و جو از مجروح حادثه آغاز شد و رضا به‌رغم وضع جسماني نامطلوب خود به سوالات كارآگاهان پاسخ داد. اين مرد با شهادت دادن به وقوع يك جنايت گفت: من و محمد ابراهيم و مصطفي خرده فروش مواد مخدر بوديم و مواد مخدر مي فروختيم. روز حادثه براي معامله كردن مقداري جنس به دعوت محمد ابراهيم به خانه وي رفتيم. كمي كه با هم سر نرخ جنس ها چانه زديم ديديم آب‌مان با هم توي يك جوي نمي رود . قصد منتفي كردن معامله را داشتيم كه يكمرتبه سر موضوعي با يكديگر بحثمان شد.....

ديگر چيز زيادي را به ياد نمي آورم فقط مصطفي را ديدم كه چاقويي برداشته و مشغول ضربه زدن به صاحبخانه است.با عجله به كمك محمد ابراهيم رفتم و خواستم چاقو را از دستش دربياورم كه مصطفي نيش چاقويش را چندين بار هم در بدن من فرو كرد وگريخت. لحظاتي بعد فقط حرارت و سوزش شديدي را روي بدنم حس كردم و از هوش رفتم.

پيك نيك روشن را برگرداندم

ماموران با به دست آوردن اين سرنخ مهم ، هويت مصطفي را شناسايي و با پيدا كردن مخفيگاه متهم ، سروقتش رفته و وي را دستگير كردند.

مصطفي پس از انتقال به اداره آگاهي به جرم خود اقرار كرده و مسئوليت اين جنايت را به عهده گرفت: وقتي سر قيمت به توافق نرسيديم درگيري فيزيكي بين‌مان پيش آمد . من هم پس از كشتن صاحبخانه و زخمي كردن رضا براي از بين بردن سند و مدرك جرم ، پيك نيك را كه مشغول مصرف مواد مخدر با‌آن بوديم روي فرش برگردانده ، خانه را به آتش كشيده و به سرعت از آنجا گريختم.

با اين اعترافات براي مصطفي قرار مجرميت صادر و وي راهي زندان شد تا در دادگاه كيفري به اتهامات وي از جمله قتل رسيدگي شود. گفتني است متهم پيش از اين نيز سابقه كيفري داشته است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟