شكايت30 زن از سايه شيطان

«يك ماه قبل در خانه تنها بودم كه پسر جواني زنگ زد. وقتي در را باز كردم او كه خود را محسن و از دوستان شوهرم معرفي كرد مدعي شد از همسرم چك دارد. با اين حال در جريان حرف‌ها وقتي مطمئن شد تنها هستم از من خواست برگه‌اي بياورم تا شماره تلفنش را بنويسد. وقتي به خانه رفتم ناگهان پسر قوي‌هيكل به طرفم حمله‌ور شد و طلاهايم را سرقت كرد. حال آن‌كه به خاطر وحشت از متهم سكته كرده و راهي بيمارستان شدم.»
کد خبر: ۱۵۲۲۳۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۱ 07 March 2011
|
11160 بازدید
ایران: همزمان با چاپ خبر دستگيري و عكس شكارچي زنان در روزنامه ايران 15 زن ديگر نيز با شناسايي مرد شيطان‌صفت، جزئيات تازه‌اي از تبهكاري‌هاي او را فاش كردند.

پسر شرور، سرقت‌هاي سريالي‌اش را از دو سال قبل در ورامين آغاز كرد. او در نخستين سرقت سراغ زن بارداري رفت و با تهديد كارد 20 هزار تومان سرقت كرد. زن جوان كه در پي حمله پسر شيطان صفت جنينش بشدت آسيب ديده بود به بازپرس «كوهپايه» از شعبه دوم دادسراي ورامين گفت: «من و همسرم در يك ساختمان نيمه‌كاره زندگي مي‌كنيم. روز حادثه پسر جوان به بهانه آوردن مصالح وارد ساختمان شد اما با تهديد ،‌پولم را سرقت كرد و گريخت».

پس از اين شكايت تيمي از مأموران، تحقيق براي دستگيري پسر شرور را آغاز كردند اما هيچ ردي از او به دست نيامد. اين در حالي بود كه چند زن ديگر نيز با مراجعه به پليس از اين تبهكار شكايت كردند. بدين‌ترتيب مأموران با كمك شاكي‌ها به چهره‌نگاري از پسر شيطان‌صفت پرداخته و مشخصات او براي شناسايي در اختيار گشتي‌هاي پليس قرار گرفت. اظهارات شاهدان نيز حاكي از آن بود پسر شرور كه با يك دستگاه پيكان و يا موتوسيكلت قرمز تردد مي‌كرد به محض مقاومت طعمه‌هايش، آنها را بشدت مجروح مي‌كرد. سرانجام يكي از قربانيان با ارائه شماره پلاك خودروي پيكاني، كليد دستگيري پسر شيطان‌صفت را به پليس داد. كارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي نيز با رديابي‌هاي ويژه، - سعيد 25 ساله – را در مخفيگاهش به دام انداختند.

«سعيد» پس از انتقال به اداره آگاهي منكر هرگونه جرمي شد اما پس از روبه‌رو شدن با چند تن از شاكي‌ها چاره‌اي جز اعتراف نديد.

در ادامه نيز 15 زن با مراجعه به اداره آگاهي و دادسراي ورامين، «سعيد» را شناسايي كردند.
با توجه به احتمال افزايش شكايت‌ها، بازپرس پرونده درخواست كرد عكس بدون پوشش متهم در روزنامه ايران چاپ شود. همزمان با چاپ چهره متهم و خبر دستگيري‌اش، 15 زن ديگر با مراجعه به پليس عليه «سعيد» شكايت كردند.

يكي از شاكي‌ها كه زن 65 ساله‌اي است به قاضي «كوهپايه» گفت: «13 فروردين سال گذشته پسر جواني در خانه آمد و يك ليوان آب خواست، وقتي به آشپزخانه رفتم تا برايش آب بياورم ناگهان او را در تعقيبم ديدم. همان موقع مي‌خواستم سروصدا كنم كه پسر ناشناس با كارد تهديدم كرد. او هنگام سرقت گردنبندم مرا به زمين كوبيد كه كمرم بشدت آسيب ديد. تاكنون هم هفت ميليون تومان هزينه درمان كرده و مدتي را در بيمارستان بستري بودم. به محض مشاهده عكس او در روزنامه ايران، بلافاصله شناسايي‌اش كرده و براي طرح شكايت به دادسرا آمدم.»

يكي ديگر از شاكي‌ها نيز اظهار داشت: «يك ماه قبل در خانه تنها بودم كه پسر جواني زنگ زد. وقتي در را باز كردم او كه خود را محسن و از دوستان شوهرم معرفي كرد مدعي شد از همسرم چك دارد. با اين حال در جريان حرف‌ها وقتي مطمئن شد تنها هستم از من خواست برگه‌اي بياورم تا شماره تلفنش را بنويسد. وقتي به خانه رفتم ناگهان پسر قوي‌هيكل به طرفم حمله‌ور شد و طلاهايم را سرقت كرد. حال آن‌كه به خاطر وحشت از متهم سكته كرده و راهي بيمارستان شدم.»

رئيس شعبه دوم بازپرسي دادسراي ورامين در اين‌باره گفت: در جريان شكايت‌هاي جديد مشخص شد متهم علاوه بر ورامين در شريف‌آباد، پيشوا، جمال آباد، قرچك و پاكدشت نيز مرتكب جرم شده است. بنابراين با توجه به احتمال افزايش شاكي‌ها و ارتكاب جرم در شهرهاي ديگر درخواست مي‌شود عكس بدون پوشش او بار ديگر در روزنامه ايران منتشر شود تا ساير قربانيان نيز به اداره آگاهي يا شعبه دوم بازپرسي دادسراي ورامين مراجعه كنند. به گفته وي، متهم در سرقت‌هايش سه زن را نيز با كارد مجروح كرده كه تحقيقات در‌ اين باره نيز ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟