جسد اسیدی در جوی آب

تحقیقات میدانی نشان داد که عاملان جنایت، جسد قربانی خود را در تاریکی شب به آنجا انتقال داده و داخل جوی آب انداخته‌اند.
کد خبر: ۱۵۲۲۳۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۰ 07 March 2011
|
6818 بازدید
وطن امروز: پیدا شدن جسدی وحشتناک که با اسید سوزانده شده است پلیس جنایی پایتخت را در برابر انتقامی فجیع قرار داد.

در این معمای پیچیده، شناسایی قربانی جنایت خاموش که هیچ نشانه‌ای از صورتش بر جای نمانده می‌تواند سرنخ اصلی برای ردیابی عاملان انتقام اسیدی را در اختیار پلیس قرار دهد.

ساعت 8 و 30 دقیقه صبح دیروز – یکشنبه 15 اسفندماه سال جاری‌– رفته‌گری در خیابان بوستان واقع در استخر با دیدن بدن انسانی که کاملا سوخته بود با ترس بسیاری رهگذران را خبر کرد و آنان با پلیس تماس گرفتند. دقایقی بعد، تیمی از تجسس کلانتری 126 تهرانپارس خود را به محل پیدا شدن جسد رساندند و آن را در حالی که داخل جوی آب رها شده بود، پیدا کردند.

تحقیقات میدانی نشان داد که عاملان جنایت، جسد قربانی خود را در تاریکی شب به آنجا انتقال داده و داخل جوی آب انداخته‌اند.

وقتی بازپرس شاهنگیان از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران به همراه تیمی از اداره ویژه قتل پلیس خود را به بالای سر جسد رساندند، بدن مردانه از جوی آب بیرون کشیده شده و تحت معاینه قرار گرفت.

تیم تحقیق که خود را در برابر صحنه وحشتناک می‌دید پی برد صورت و اندام‌های بدن صاحب جسد با اسید کاملا سوخته به نوعی که قابل شناسایی نیست. دور صورت جسد پلاستیک کشیده شده، در دهانش لیف حمام و شلوار استرج زنانه چسبانده شده و همه لباس‌هایش با اسید سوزانده شده بود. از چگونگی جنایت، تیم تحقیق فرضیه‌ای را پیش روی خود می‌دید که در آن یک قتل انتقامجویانه مطرح بود و نشان می‌داد عاملان جنایت، قربانی خود را به خانه‌ای کشانده و پس از کشتن و سوزاندن وی با اسید، جنازه‌اش را با خودرو از قتلگاه خارج کرده‌اند.

بازپرس شاهنگیان دستور داد تا جسد اسیدی به پزشکی قانونی انتقال داده شود تا پس از شناسایی وی و خانواده‌اش ردیابی قاتلان آشنا از سوی کارآگاهان اداره 10 صورت گيرد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟