سرقت 238 هزار دلاری مسافر در هواپیما

سارق بااستعداد ماجرا پیش از فرود وانمود کرده بود حالش بشدت بد است و زنی از بین مسافران هم او را همراهی کرد تا سوار آمبولانس شود اما وقتی آمبولانس او را به بیرون از باند برد ناگهان گفته بود حالش خوب شده و آمبولانس را ترک کرده بود و به این ترتیب به‌سادگی از بخش بازدید بدنی گریخت.
کد خبر: ۱۵۲۲۳۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۳ 07 March 2011
|
5414 بازدید
وطن امروز: گاهی در فیلم‌های اکشن شاهد سرقت و گروگانگیری در هواپیما هستیم که همیشه با شکست و دستگیری عامل اصلی یا همه عوامل ماجرا به پایان رسیده است اما در زندگی واقعی گاهی این سرقت‌ها با موفقیت کامل به انجام می‌رسد بویژه اگر با برنامه‌ریزی کامل و در نظر گرفتن همه جزئیات صورت گرفته باشد.

در یکی از بهترین نمونه‌ها مسافری در یکی از پروازهای کارائیب توانسته با راه پیدا کردن به بخش بار هواپیما از داخل دستشویی بیش از 238 هزار دلار را به سرقت ببرد. این مرد که هویت اصلی او مشخص نیست در اوایل پرواز به خدمه گفت حالش خوب نیست و حالت تهوع دارد و داخل دستشویی رفت و مدت زمان زیادی از پرواز را آنجا ماند اما در همه این مدت مشغول باز کردن دیواره‌ای بوده که توالت را از بخش بار هواپیما جدا می‌کرده است.

یکی از کارمندان شرکت برینک 3 ساک پر از پول نقد به ارزش 6/1 میلیون دلار را داخل بخش بار هواپیمای خطوط هوایی ایرآنتیل گذاشته بود. این هواپیما از فرودگاه جزیره فرانسوی گوادولوپ به جزیره سن‌مارتین پرواز می‌کرد و مامور با خیال راحت در حین پرواز روی صندلی‌اش استراحت می‌کرد اما وقتی پرواز فرود آمد متوجه شد 238 هزار دلار از پول نیست.

سارق بااستعداد ماجرا پیش از فرود وانمود کرده بود حالش بشدت بد است و زنی از بین مسافران هم او را همراهی کرد تا سوار آمبولانس شود اما وقتی آمبولانس او را به بیرون از باند برد ناگهان گفته بود حالش خوب شده و آمبولانس را ترک کرده بود و به این ترتیب به‌سادگی از بخش بازدید بدنی گریخت. پلیس زن همراه او را بازجویی کرد اما او از چیزی خبر نداشت و پولی هم همراهش نبود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟