دختر جوان، قربانی دوستی خیابانی شد

بررسی‌ها نشان داد: دختر ۱۹ ساله‌ای به ضرب چاقوی جوانی که پیش از این با او ارتباط داشته، در زیرزمین منزل مسکونی به قتل رسیده است.
کد خبر: ۱۵۲۲۵۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۳ 07 March 2011
|
13792 بازدید
خراسان: دختر ۱۹ ساله‌ به دست جوانی که قرار بود به خواستگاری‌اش برود کشته شد.

ساعت حدود ۶ بعدازظهر روز گذشته شهروندان در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع جنایتی در خیابان فروزانفر شمالی مشهد خبر دادند در پی این تماس بلافاصله ماموران کلانتری طبرسی شمالی برای بررسی موضوع به محل اعلام شده عزیمت کردند و با تایید درستی خبر، قاضی علی اکبر صفائیان (قاضی ویژه قتل عمد) را در جریان گذاشتند.

دقایقی بعد با حضور مقام قضایی و کارآگاهان شعبه جنایی آگاهی خراسان رضوی در محل، تحقیقات در این باره آغاز شد.

بررسی‌ها نشان داد: دختر ۱۹ ساله‌ای به ضرب چاقوی جوانی که پیش از این با او ارتباط داشته، در زیرزمین منزل مسکونی به قتل رسیده است.

ادامه تحقیقات بیانگر آن بود: جوان مذکور که جلال نام دارد و پس از ارتکاب جنایت از محل فرار کرده است عصر شنبه به قصد صحبت کردن با دختر جوان وارد منزل آنان شده است اما به دلایل نامعلومی بین آن‌ها اختلاف ایجاد شده و جلال، دختر جوان را به ضرب چاقو کشته است این حادثه در حالی رخ داد که نامادری وی نیز در منزل حضور داشت.

به دستور قاضی صفائیان تحقیقات پلیس با توجه به مشخصات اعلامی از سوی اولیای دم برای دستگیری متهم به قتل فراری آغاز شده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟