سقوط مرگبار موتورسواران در کانال آب

بنا به گفته شاهدان، این 2 نوجوان در حال انجام حرکات نمایشی با موتوسیکلت (تک چرخ زدن) بودند که با از دست دادن تعادل خود و وسیله نقلیه دچار این حادثه شدند.
کد خبر: ۱۵۳۳۷۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۱ 13 March 2011
|
2968 بازدید
وطن امروز: توجه نکردن به مقررات راهنمایی و رانندگی و بی‌احتیاطی باعث شد تا 2 نوجوان موتورسوار از روی پل سوم بلوار ابوذر به درون کانال آب سقوط کنند.

بنا به گفته شاهدان، این 2 نوجوان در حال انجام حرکات نمایشی با موتوسیکلت (تک چرخ زدن) بودند که با از دست دادن تعادل خود و وسیله نقلیه دچار این حادثه شدند.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران روز جمعه با دریافت خبر این حادثه از 125، بلافاصله و همزمان زنگ ایستگاه‌های 48 و 24 را ساعت 18 و 30 دقیقه به صدا درآورد و آتش‌نشانان بی‌درنگ راهی محل حادثه شدند.

به گفته اکبر بقالان مدیر منطقه 2 عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان با سرعت عمل در اجرای عملیات نجات موفق شدند یکی از این 2 نوجوان را از درون کانال پرآب بیرون بکشند اما اثری از جوان دیگر نیافتند.

وی افزود: آتش‌نشانان به دلیل اهمیت موضوع با کمک گرفتن از آتش‌نشانان ایستگاه‌های 9، 14 و 86 و گروه نجات 2 چندین کیلومتر از مسیر کانال را تا ساعت 5 بامداد دیروز برای یافتن نوجوان دوم جست‌وجو کردند ولی به دلیل شدت جریان و گل آلود بودن آب همچنین تاریکی هوا متاسفانه هیچ اثری از وی نیافتند.

تلاش و جست‌وجوی آتش‌نشانان برای یافتن نوجوان دیگر تا ساعت 16 دیروز ادامه داشت و سرانجام جسم بی‌جان این نوجوان در حوالی کهریزک پیدا شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟