بازدید 16705

زمان واریز سهمیه بنزین نوروزی و فروردین

سهمیه بنزین نوروزی خودروها تا ساعت 24 روز 25 اسفندماه و سهمیه عادی بنزین فروردین تا ساعت 24 روز 29 اسفند ماه به کارتهای هوشمند سوخت خودروهای شخصی، عمومی و خدماتی واریز می‌شود.
کد خبر: ۱۵۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۴ 13 March 2011
سهمیه بنزین نوروزی خودروها تا ساعت 24 روز 25 اسفندماه و سهمیه عادی بنزین فروردین تا ساعت 24 روز 29 اسفند ماه به کارتهای هوشمند سوخت خودروهای شخصی، عمومی و خدماتی واریز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دولت به منظور توسعه گردشگردی به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی با اختصاص 60 لیتر بنزین نوروزی به خودروها با قیمت نیمه یارانه ای 400 تومانی موافقت کرده است.
در حال حاضر با وجود موافقت اعضای کابینه با اختصاص این سهمیه بنزین نوروزی اما تاکنون جمع بندی نهایی در خصوص زمان دقیق واریز سهمیه ها به کارتهای هوشمند سوخت نهایی نشده است.
 
پیش بینی می شود در صورت توافق نهایی بیش از 1.3 میلیارد لیتر سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای 25 نوع خودروی شخصی، عمومی و خدماتی به کارتهای هوشمند سوخت واریز خواهد شد.
 
پیگیریهای خبرنگار مهر نشان می‌دهد با توجه به آغاز مرحله اول سفرهای نوروزی این سهمیه تا ساعت 24 روز 25 اسفند به کارتهای هوشمند واریز شود ضمن آنکه تا ساعاتی دیگر نشستی با حضور تمامی دستگاههای مرتبط برای تعیین زمان دقیق واریز این سهمیه برگزار می شود.
 
علاوه بر این، 60 لیتر سهمیه بنزین فروردین ماه هم ساعت 24 روز 29 اسفند ماه به کارتهای هوشمند سوخت خودروهای شخصی واریز خواهد شد.
 
ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور هم پیشتر با اشاره به نهایی شدن سناریوی اختصاص سهمیه بنزین نوروزی در دولت، اعلام کرده بود: سهمیه بنزین نوروزی خودروها تا 25 اسفند به کارتهای هوشمند سوخت واریز می شود.
 
در همین حال وزارت نفت از آمادگی برای تامین بنزین نوروزی خودروها در ایام نوروز خبر داد و اعلام کرده است: در صورت موافقت دولت با اختصاص سهمیه ویژه نوروزی و با توجه به ذخیره سازی مطلوب این فرآورده نفتی مشکلی در تامین سوخت خودروها در روزهای پایانی سال و ایام نوروز وجود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
سلام برشما زحمت كشان محترم :
عاليه به اميد بهتركاركردن وبروز بودن كل مطالب
60 لییییییییییییییییییییییییییییییییییتر ؟!!!!
ما که ماشین نداریم چی؟؟؟؟
جهت اطلاع بنزین درعربستان سعودی هر دو لیتر یکریال فروخته میشود........
حالا هی بگو یید فوب خلیج ..دلار

لااقلاز عربستان وارد کنید
مردم را مسخره کرده اند!!!
واقعاً بااین همه بنزین کجا برم!!!
شصت ليتر كه خيلي كمه.لااقل صد ليتر ميدادن كه سر راست بشه.ماهم دعاشون مي كرديم.
جه لطف بزرگی .قیمت خودروهای یارانه ای که برای ایرانیان بیچاره نیز می فروشید اعلام فرمایید.
من به عنوان یک هموطن شاد و خوشحال بیصبرانه منتظر واریز صدقه به کارت سوختم هستم!!!!
اگه ميخواستيد عيدي بدهيد بايد بنزين 100 توماني اونم نه 60 حداقل 120 ليتر مي داديد نه بنزين 400 توماني اندازه 60 ليتر مردم ايران ارزش بيشتر از اينها دارند
برچسب منتخب
# سعید جلیلی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری