بازدید 9536
آخرین اخبار از تحولات لیبی؛

از اعتراض کنگره به اوباما تا تداوم جنایات قذافی

اگرچه منابع خبری از افزایش آمار تلفات مردم عادی در جریان حملات چند روز گذشته خبر می دهند اما تاکنون آمار مستندی از سوی منابع رسمی اعلام نشده است و معلوم نیست در جریان رفتارهای دیوانه وار قذافی و نیروهای تحت امر او از یک سو و حملات بی امان هوایی و دریایی نیروهای غربی از سوی دیگر تاکنون چند نفر از مردم لیبی قربانی شده اند.
کد خبر: ۱۵۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۰ 22 March 2011
سرویس بین الملل ـ پس از آنکه در چند روز گذشته نیروهای ائتلاف غربی با محوریت فرانسه و آمریکا به لیبی حمله کردند، واکنش های متعددی نسبت به این برخورد آنها صورت گرفته است.

به گزارش «تابناک»، پس از اینکه برخی کشورها از جمله روسیه به شدت از این اقدام نیروهای نظامی ائتلاف غربی انتقاد کردند، امروز هم تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا با انتقاد شدید از دولت باراک اوباما برای شرکت در حمله نظامی به لیبی اعلام کردند، مشارکت اوباما در حمله نظامی به لیبی فقط در راستای سوء‌استفاده از نفت این کشور است و کیست که نداند ادعای برقراری دموکراسی فقط یک بهانه است.

از سویی پس از انتشار خبر سقوط یک فروند جنگنده «اف 15» آمریکایی در لیبی، سخنگوی نیروهای ارتش آمریکا در آفریقا، با تائید این خبر گفت: این سانحه احتمالا بر اثر نقص فنی روی داده و هواپیما مورد هدف قرار نگرفته است.

وینس کراولی امروز سه شنبه همچنین اعلام کرد: یکی از دو خلبان این جت جنگنده نجات یافته و تلاش برای نجات خلبان دیگر ادامه دارد.

بنابر این گزارش، اگرچه منابع خبری از افزایش آمار تلفات مردم عادی در جریان حملات چند روز گذشته خبر می دهند اما تاکنون آمار مستندی از سوی منابع رسمی اعلام نشده است و معلوم نیست در جریان رفتارهای دیوانه وار قذافی و نیروهای تحت امر او از یک سو و حملات بی امان هوایی و دریایی نیروهای غربی از سوی دیگر تاکنون چند نفر از مردم لیبی قربانی شده اند.

از سوی دیگر لحظاتی پیش برخی منابع خبری در لیبی گزارش دادند: معمر قذافی در اقدامی دیگر به حامیان خود دستور داده است تا با استقرار در نزدیکی چاه‌های نفت در صورت وخامت اوضاع آنها را به آتش بکشند و در حال حاضر حامیان معمر قذافی با پیشرفت به سمت جنوب در حال نزدیک شدن به چاه‌های نفت هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
بیچاره مردم کشوری که دو دسته یشن.نه خودشون به هم رحم میکنن نه غربی ها.

این وسط کی کشته میشه فقط اون مردم.همین

از یه طرف قذافی روانی از طرفی امریکا.امریکا چشمش رو میبنده 110 تا موشک شب اول زد به طرابلس خدا میدونه چقدر زن و بچه کشته شدن.از طرفی هم این روانی خان با کاتیوشا و جت بمب افکن افتاده به جون مردم/وضعیتی شده ها.
عجب خرتو خری شده اونجا!!! بنده خداها مردم لیبی که در دام جنگ میان شرق و غرب گیر افتاده اند. بنظرم بهتره مردم بذارن این دو طرف جنایتکار همدیگر را سخت بکشند و بعد وارد قضیه شده و امور را تحت کنترل گیرند.
اگر چه به مردم لیبی سخت میگذرد اما رها شدن از دست قذافی دیوانه ارزشش را دارد.
با سلام
چاه های نفت تحت مراقبت قرار بگیرند. مبادا اسیر احساسات انقلابی-جنگی بشوید. خون سرد و هشیار باشید. دل واپس مباشید. بمباران ها پس از دل نگرانی آقای پوتین در آبشن نهایی قرار ندارند. یا خدا
خدایا مردم اروپا ، امریکا و قدرتهای پوشالی را از خواب گران و سرگردانی در دنیای مادی نجات ده تا خیزش اسلامی به خیزش جهانی مبدل و مردم از بند انانیت نفس آزاد و رایحه دلپذیر بازگشت به معنویت را استشمام کنند
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی