قتل مادربزرگ با ميله آهني

آنان با مشاهده جسد پيرزني در داخل يکي از اتاق هاي طبقه پايين منزل مسکوني تحقيقات مقدماتي خود را با اطلاع به قاضي علي اکبر صفائيان (قاضي ويژه قتل عمد) آغاز کردند.
کد خبر: ۱۵۹۰۰۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۲ 17 April 2011
|
3326 بازدید
خراسان: نوه معتادي که مادربزرگش را با ضربات ميله آهني به قتل رسانده و پدربزرگش را به شدت مجروح کرده بود توسط ماموران کلانتري شهيد رجايي مشهد دستگير و به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ احد کريمي فرمانده انتظامي مشهد در اين رابطه گفت: ساعت ۹صبح روز گذشته شهروندان در تماس تلفني با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ از وقوع جنايتي در منطقه کريم آباد شهرک شهيد رجايي خبر دادند.

در پي دريافت اين خبر بلافاصله ماموران تجسس کلانتري براي بررسي موضوع به محل اعلام شده واقع در روستاي کريم آباد عزيمت کردند. آنان با مشاهده جسد پيرزني در داخل يکي از اتاق هاي طبقه پايين منزل مسکوني تحقيقات مقدماتي خود را با اطلاع به قاضي علي اکبر صفائيان (قاضي ويژه قتل عمد) آغاز کردند.

بررسي هاي اوليه حاکي از آن بود که پيرمردي که همسر مقتول بوده نيز توسط فرد يا افراد ناشناس و با ضربات ميله آهني به شدت مجروح و توسط اطرافيان به بيمارستان امدادي مشهد منتقل شده است.

اين گزارش حاکي است: دقايقي بعد با حضور مقام قضايي و تيم تشخيص هويت در محل جنايت، تحقيقات قضايي و پليسي در اين باره ادامه يافت.اين گزارش حاکي است شخصي به نام امير که نوه مقتول مي باشد تنها ۳ساعت پس از وقوع جنايت توسط ماموران کلانتري دستگير شد و به اين جنايت هولناک اعتراف کرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟