فراخوان نام نویسی خبرنگاران سایت ها در «سمان»

بنا بر این گزارش، متقاضیان برای نام نویسی در سامانه اینترنتی سمان، می‌توانند ایمیل معتبری به 3000786 پیامک کرده و در صورت بروز هر گونه مشکل و خطا در نام نویسی، عدد 110 را به همین شماره بفرستند.
کد خبر: ۱۵۹۹۷۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۵ 20 April 2011
|
12567 بازدید
|
۱
امکان نام نویسی خبرنگاران پایگاه‌های خبری در سامانه مستندسازی آثار خبرنگاران نشریات و خبرگزاری‌های کشور، از امروز به مدت پانزده روز فراهم شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک» به نقل از ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی و خبرگزاری‌های غیردولتی، خبرنگاران همه پایگاه‌های خبری ثبت شده در پایگاه الکترونیک samandehi.ir از امروز به مدت پانزده روز فرصت دارند اطلاعات خود را برای تشکیل پرونده مربوط به بهره از تسهیلات خبرنگاران، در سیستم جامع مستندسازی سوابق و آثار خبرنگاران کشور (سمان) ثبت کنند.

بنا بر این گزارش، متقاضیان برای نام نویسی در سامانه اینترنتی سمان، می‌توانند ایمیل معتبری به 3000786 پیامک زده و در صورت بروز هر گونه مشکل و خطا در نام نویسی، عدد 110 را به همین شماره بفرستند.

این گزارش می‌افزاید: خبرنگارانی که پایگاه خبری متبوع ایشان در سامانه اینترنتی نامبدره تعریف نشده است، می‌توانند با فرستادن ایمیل به نشانی info@saman-gov.ir درخواست خود را اعلام نمایند.

گفتنی است، این در حالی است که پیشتر به دلیل نبود نام سایت های خبری، امکان نام نویسی خبرنگاران پایگاه های خبری میسر نبود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
زكيه حق پناه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
من خبرنگار افتخاري ايكنا هستم و مي خواهم عضو اين سايت شوم چه بايد بكنم؟
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟