دختر جوان در دام برادر قلابي فوتباليست سرشناس

مدتي قبل با پسر جواني به نام «فردين» 32 ساله در خيابان آشنا شدم. او كه خود را برادر يكي از فوتباليست‌هاي سرشناس كشور معرفي مي‌كرد، با چرب‌زباني فريبم داد و طرح دوستي ريخت. مدتي بعد هم از من خواستگاري كرد كه موضوع را با خانواده‌ام در ميان گذاشتم.
کد خبر: ۱۶۰۰۱۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۰ 21 April 2011
|
6246 بازدید
ایران: پسر تبهكار كه خود را برادر يكي از فوتباليست‌هاي سرشناس كشور معرفي كرده و دختر دانشجو را به بهانه ازدواج فريب داده بود، با رديابي‌هاي قضايي- پليسي به دام افتاد.

چند ماه قبل دختر جواني به نام «الهام» به دادسراي شهرستان ري رفت و هنگام تسليم شكايت به بازپرس صادقي از شعبه ششم گفت: مدتي قبل با پسر جواني به نام «فردين» 32 ساله در خيابان آشنا شدم. او كه خود را برادر يكي از فوتباليست‌هاي سرشناس كشور معرفي مي‌كرد، با چرب‌زباني فريبم داد و طرح دوستي ريخت. مدتي بعد هم از من خواستگاري كرد كه موضوع را با خانواده‌ام در ميان گذاشتم.

پس از چند جلسه ديدار و گفت‌وگو، به پيشنهاد او با خودرويم به شمال رفتيم اما او در فرصتي مناسب خودرو را به همراه 400 هزار تومان پول نقد برداشت و به طور ناگهاني ناپديد شد اما ساعتي بعد تلفني تماس گرفت و ضمن عذرخواهي گفت: برايش كار مهمي پيش آمده بود كه بايد به ديدن يكي از دوستانش در همان حوالي مي‌رفت.

در حالي كه اطمينان داشتم خيلي زود بازمي‌گردد، ساعتي بعد تلفني تماس گرفت و از من خواست 250 هزار تومان به حسابش واريز كنم من هم بلافاصله پول را از طريق كارت بانكي‌ام به حسابش ريختم اما بعد از آن تلفن همراهش خاموش شد. حالا هم به تهران بازگشته‌ام و از او هم هيچ خبر و نشاني ندارم!

همزمان با اين شكايت، مأموران پايگاه نهم پليس آگاهي تهران مأمور رسيدگي به پرونده شدند. آنها سرانجام پس از 2 ماه تحقيقات پليسي، رد پاي متهم را سوار بر خودروي شاكي در حوالي مشهد يافته و در عملياتي دستگيرش كردند.

متهم در بازجويي‌ها پس از اعتراف به جرمش گفت به دليل بيكاري و مشكلات شديد مالي، دختر جوان را فريب داده است. در حال حاضر وي با قرار قانوني در بازداشت است و تحقيقات تخصصي در اين باره ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟