کشف معماي جنايت 20 ساله

20 سال قبل كه ساكن روستا بودم، با دختري آشنا شدم. از آنجا كه مي‌دانستم در صورت افشاي رابطه پنهاني‌مان، برادران دختر مورد علاقه‌ام هر دو نفر ما را خواهند كشت، بشدت نگران بوديم تا اينكه بالاخره يك روز «مريم» - مقتول - ما را با هم ديد و تهديد كرد موضوع را به اهالي روستا خواهد گفت.
کد خبر: ۱۶۰۰۱۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۳ 21 April 2011
|
4569 بازدید
ایران: مرد جنايتكار پس از افشاي راز 20 ساله قتل يك زن دستگير شد.

هفته گذشته مردي خود را به مأموران پليس شهرستان «نورآباد» استان فارس رساند و راز جنايتي را فاش كرد. وي گفت: «چند روز قبل در خانه دوستم «بهمن» ميهمان بودم كه در كمال ناباوري او ماجراي قتل زني را فاش كرد. «بهمن» مدعي بود سال 70 زن ميانسالي را در يكي از روستاهاي اطراف نورآباد كشته است.

همزمان با اعلام اين خبر، گروهي از كارآگاهان پليس آگاهي به تحقيق در اين باره پرداختند. آنها پس از بررسي پرونده‌هاي جنايي سال 70 دريافتند همان سال زن ميانسالي به نام «مريم» در يكي از روستاها ناپديد شده و هيچ ردي هم از او به‌دست نيامده بود. بنابراين مأموران بلافاصله «بهمن» را براي تحقيق به اداره آگاهي احضار كردند، اما او در بازجويي‌ها با انكار هرگونه جرمي اظهار كرد به دروغ از قتل سخن گفته است.

اما كارآگاهان كه متوجه تناقض‌گويي‌هايش شده بودند، به بازجويي‌هاي تخصصي ادامه دادند تا اين‌كه او لب به اعتراف گشود. «20 سال قبل كه ساكن روستا بودم، با دختري آشنا شدم. از آنجا كه مي‌دانستم در صورت افشاي رابطه پنهاني‌مان، برادران دختر مورد علاقه‌ام هر دو نفر ما را خواهند كشت، بشدت نگران بوديم تا اينكه بالاخره يك روز «مريم» - مقتول - ما را با هم ديد و تهديد كرد موضوع را به اهالي روستا خواهد گفت. در حالي كه بشدت ترسيده بوديم، با چوپ و سنگ او را كشتيم.

سپس جسدش را در باغچه خانه‌ام دفن كرديم. از آن زمان تاكنون نيز اين راز را مخفي نگه‌داشته بوديم، اما هفته گذشته به يكي از دوستانم اعتماد كرده و موضوع را به او گفتم كه ماجرا فاش شد.

سرهنگ سيروس حيدري - رئيس پليس آگاهي استان فارس - با اعلام اين خبر گفت: در پي اعتراف‌هاي «بهمن»، كارآگاهان همدست او را نيز دستگير كردند، با راهنمايي آنها و به دستور قضايي، پس از نبش قبر اسكلت‌هاي مقتول و بقاياي لباس محلي‌اش كشف شد.

وي افزود: متهمان پس از بازسازي صحنه قتل با قرار قانوني روانه زندان شده و تحقيقات پليسي در اين‌باره ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟