رؤیای سیاه قهرمان کاراته

در جاده با خودرویم می‌ایستادم و سد راه خودروهای مدل بالا می‌شدم تا اخاذی‌هایم را انجام دهم، ابتدا خود را پلیس امنیت معرفی می‌کردم و موادی را که از قتل تهیه کرده بودم در خودروی طعمه‌هایم جاسازی می‌کردم.
کد خبر: ۱۶۰۰۳۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۴ 21 April 2011
|
4323 بازدید
قدس: رویای پولدار شدن قهرمان کاراته با گرفتار شدن پشت میله‌های سلول رنگ باخت.
این مرد تبهکار که ادعا می‌کند قهرمان کاراته است، دست به باجگیری‌های مدرن می‌زد تا ثروت میلیونی به جیب بزند.

چندی پیش مهندس جوانی به دادسرای ناحیه 10 تهران مراجعه کرد و پرده از اخاذی‌های خیابانی برداشت.این مرد به بازپرس پرونده گفت: روز گذشته از مسافرت خارج از کشور بازگشتم و در فرودگاه سوار خودروی شخصی‌ام شدم. هنگام بازگشت خودروی سمندی سد راهم شد، وقتی پایم را روی ترمز گذاشتم با مردی مواجه شدم که لباس شخصی به تن داشت و موهای جوگندمی حالت‌داری داشت. خود را پلیس امنیت معرفی کرد و بی‌سیم و دستبند به همراه داشت. خودرویم را بازرسی کرد، ادعا داشت موادمخدر به همراه دارم و اگر پول خوبی ندهم مرا تحویل ماموران خواهد داد.

یک‌میلیون تومان پول نقد و 200 هزار تومان در عابربانک داشتم همه را به وی دادم وقتی دور شد شماره خودرواش را برداشتم تا به طرح شکایت بپردازم.

همزمان با ادعای مهندس جوان، مرد دیگری به دادسرا مراجعه کرد و شکایت مشابه‌ای را مطرح کرد، این مرد گفت: در مسیر فرودگاه با خودرویم در حال حرکت بودم که خودروی سمندی نزدیکم شد و خواست توقف کنم وقتی پایم را روی ترمز گذاشتم مردی بلندقد با موهای جوگندمی که اسلحه و دستبند به همراه دانست خود را مامور امنیت معرفی کرد و پس از بازرسی خودریم ادعا کرد مواد مخدر دارم و باید حق‌السکوت بدهم.

تنها 500 هزار تومان داشتم، همه پولم را به او دادم و وی نیز سوار خودرویش شد و رفت.با این ادعاها شماره خودروی مامور قلابی در رایانه پلیس ثبت و صاحب آن شناسایی شد. وقتی مرد 40 ساله در خانه‌اش دستگیر شد، در بازجویی‌های نخست اتهام خود را نپذیرفت ولی وقتی پیش‌روی‌ بازپرس پرونده قرار گرفت، گفت: من قهرمان کاراته بودم، وقتی بیکار شدم هیچ پشتوانه مالی‌ای نداشتم به همین خاطر مجبور شدم تن به کارگری بدهم ولی حقوق کارگری کفاف زندگی‌مان را نمی‌داد به همین خاطر نقشه اخاذی را کشیدم.

در جاده با خودرویم می‌ایستادم و سد راه خودروهای مدل بالا می‌شدم تا اخاذی‌هایم را انجام دهم، ابتدا خود را پلیس امنیت معرفی می‌کردم و موادی را که از قتل تهیه کرده بودم در خودروی طعمه‌هایم جاسازی می‌کردم.

وقتی طعمه‌هایم خود را در برابر مواد افیونی می‌دیدند چاره‌ای جز تسلیم نداشتند و پول‌های خود را در اختیار من قرار می‌دادند. تاکنون 2 مرد را فریب دادم و توانستم پول میلیونی به جیب بزنم.
بنابراین گزارش با ادعاهای این مرد تبهکار تحقیقات برای افشای زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.

  
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟