مزاحمت‌هاي خواستگار قديمي

اين مرد كه ادعاي آشناي قديمي‌اش را قبول نداشت، گفت وقتي همسرم را طلاق دادم و متوجه شدم «ليلا» نيز از شوهرش جدا شده با وي تماس گرفتم و از او خواستم تا زندگي جديدي را بسازيم ولي ليلا با خواسته‌ام موافق نبود و نمي‌خواست راه گذشته را بار ديگر تكرار كند.
کد خبر: ۱۶۰۵۴۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۷ 24 April 2011
|
5306 بازدید
ملت ما: خواستگار قديمي وقتي شنيد دختر مورد علاقه‌اش پس از سال‌ها از شوهرش طلاق گرفته است به مزاحمت‌هاي عجيبي دست زد. اين مرد كه خود نيز همسرش را طلاق داده، وقتي تهديد به اسيدپاشي كرد از سوي پليس بازداشت شد.

دي ماه سال گذشته جواني به دادسراي شهيد هاشمي مراجعه كرد و از جزييات رفتارهاي مجرمانه آشناي قديمي پرده برداشت. اين زن به بازپرس موسوي گفت: سال‌ها پيش از اينكه ازدواج كنم با پسري آشنا شدم، وقتي تقاضاي ازدواج كرد با مخالفت خانواده‌ام روبرو شد.

اصرارهاي من و سماجت‌هاي وي راه به هيچ جا نبرد به همين خاطر تصميم گرفتم از «شهرام» دوري كنم. پسر خوبي به نظر مي‌رسيد ولي پدرم سد راهم بود. با آمدن نخستين خواستگار بلافاصله به عقد «محمد» درآمدم تا خاطره‌هاي قديمي را فراموش كنم. چندين‌بار پس از ازدواج پيغام داد كه او را ببينم ولي توجهي نكردم. سال‌ها گذشت و از همسرم بخاطر اختلافات خانوادگي جدا شدم، وقتي شهرام خبر اين جدايي را شنيد با من تماس گرفت و از زندگي تلخ گذشته‌اش صحبت كرد و از اينكه سرنوشتي مشابه من داشته است.

اين زن در ادامه افزود: شهرام هر روز تماس مي‌گرفت و داستان‌هايي از سال‌هاي دور تعريف مي‌كرد.

خسته شده بودم، نمي‌خواستم با وي صحبت كنم. چندين‌بار از وي تقاضا كردم كه ديگر تماس نگيرد ولي وي اس‌ام‌اس‌هاي تهديدآميز مي‌داد. مي‌ترسيدم، نمي‌دانستم چه بايد بكنم. گاهي جواب تلفن‌هايش را مي‌دادم ولي بيشتر اوقات گوشي‌ام را خاموش مي‌كردم. مي‌خواست با وي ازدواج كنم تا خاطره‌هاي گذشته را دوباره به ياد بياوريم و بدون آنكه مانعي داشته باشيم زندگي جديدي را آغاز كنيم. دوستش داشتم ولي يك‌بار ضربه ديده بودم و ديگر بخاطر تنها دخترم نمي‌خواستم تن به ازدواج بدهم. بارها به در خانه‌ام آمده بود و مرا تهديد مي‌كرد اگر به عقد وي درنيايم روي دخترم و من اسيد خواهد ريخت.

با ادعاهاي اين زن، خواستگار سمج به دادسرا احضار شد و پيش روي بازپرس موسوي از شعبه پنجم قرار گرفت. اين مرد كه ادعاي آشناي قديمي‌اش را قبول نداشت، گفت وقتي همسرم را طلاق دادم و متوجه شدم «ليلا» نيز از شوهرش جدا شده با وي تماس گرفتم و از او خواستم تا زندگي جديدي را بسازيم ولي ليلا با خواسته‌ام موافق نبود و نمي‌خواست راه گذشته را بار ديگر تكرار كند.

با ادعاهاي اين مرد، بازپرس پرونده براي تاييد صحت ادعاهاي زن 37 ساله دستور داد تلفن همراه وي را تحت بررسي‌هاي مخابراتي قرار دهند تا زواياي پنهان پرونده آشكار شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟