توطئه براي كلاهبرداري يارانه‌اي از مردان

متهم در ابتدا منكر هرگونه ارتباط و جرمي با همدستي سحر و سهيلا شد ولي در ادامه با مشاهده اسناد و مدارك علمي كارآگاهان چاره‌يي جز اعتراف نداشته و گفت: كه از زندان با راهنمايي همدستان خود اقدام به اخاذي مي‌كرديم.
کد خبر: ۱۶۰۵۴۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۶ 24 April 2011
|
3913 بازدید
ملت ما: دستگيري اعضاي باند اخاذي دو خواهر كه با سركرد‌‌گي متهم سابقه‌داري در زندان اقدام به اخاذي در شهرستان ساري مي‌كردند شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ عظيمي، رييس پليس آگاهي استان مازندران در توضيح خبر گفت: درپي شكايت خانمي مبني بر اينكه شخصي با وي تماس گرفته و شماره تلفن و مشخصات كليه اعضاي خانواده وي را گرفته تا اطلاعات آنها را براي دريافت يارانه‌ها ثبت کند و پس ازمدتي با برقراري تماس‌هاي مكرر به بهانه اينكه قصد ازدواج با وي را دارد تقاضاي يك قطعه عكس مي‌کند كه پس از عملي شدن نيتش، درخواست طلاهاي وي و خانواده‌اش را كرده و با تهديد اينكه در غير اينصورت اطلاعات و عكس شما را در اختيار خانواده‌تان قرار مي‌دهم كه در پي آن مالباخته طلاهاي خودش و همسر برادرش را در اختيار وي قرار مي‌دهد لذا با توجه به اهميت موضوع اكيپي از كارآگاهان پليس آگاهي فعاليت خود را آغاز كردند و با جمع‌آوري اطلاعات اوليه جهت روشن شدن صحت و سقم موضوع اقدام كردند.

سرهنگ عظيمي افزود: كارآگاهان با استفاده از شگردهاي خاص پليسي و آموزش‌هاي لازم به مالباخته توانستند در يك قرار صوري دو متهمه به هويت (سحر) و (سهيلا) كه از متهمان سابقه‌دار بودند را دستگير و به پليس آگاهي انتقال دهند. در بازجويي‌ها متهمان اقرار كردند كه با سردستگي شخصي به هويت (غلامرضا) كه در زندان به سر مي‌برد اقدام به اخاذي از مالباخته كرده‌اند در پي اين اعترافات كارآگاهان متهم غلامرضا را كه داراي سوابق متعدد كيفري بود با هماهنگي مقام قضايي از زندان به پليس آگاهي انتقال دادند.

سرهنگ عظيمي خاطرنشان كرد: متهم در ابتدا منكر هرگونه ارتباط و جرمي با همدستي سحر و سهيلا شد ولي در ادامه با مشاهده اسناد و مدارك علمي كارآگاهان چاره‌يي جز اعتراف نداشته و گفت: كه از زندان با راهنمايي همدستان خود اقدام به اخاذي مي‌كرديم. با دريافت اعترافات و تكميل شدن پرونده متهمان با قرار صادره به جرم اخاذي روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟