راز جنايت در چاه خانه قديمي

به رفت و آمدهاي مقتول به خانه‌ام مشكوك شده و احتمال مي‌دادم با همسرم رابطه پنهاني دارد. از آنجا كه اين موضوع بشدت آزارم مي‌داد، تصميم گرفتم او را بكشم! روز حادثه وقتي به خانه آمده و او را در خانه ديدم، در اوج عصبانيت با چوب به جانش افتادم، سپس با كمك همسرم جسدش را داخل چاه فاضلاب خانه قديمي انداختيم.»
کد خبر: ۱۶۰۵۵۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۴ 24 April 2011
|
4742 بازدید
ایران: مرد جنايتكار كه به خاطر سوء‌ظن شديد، صاحبخانه‌اش را به قتل رسانده و جسدش را در چاه انداخته بود، در جريان تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي لاهيجان به دام افتاد.

اوايل هفته گذشته دختر جواني به اداره آگاهي لاهيجان رفت و از ناپديد شدن پدرش اينگونه خبر داد: «ديروز پدرم از خانه خارج شد و ديگر برنگشت. با طولاني شدن غيبتش به جست‌و‌جو پرداختم، اما هيچ اثري از او نبود، چرا كه پدرم مرا در جريان كارها و رفت‌و‌آمدهايش قرار مي‌داد. حالا هم احتمال مي‌دهم برايش اتفاق بدي افتاده باشد و از پليس كمك مي‌خواهم.»

بدين‌ترتيب تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي به تحقيق درباره سرنوشت مرد 57 ساله پرداختند تا اينكه به مستأجر خانه‌اش مشكوك شدند.

سرهنگ عبادالله كريمي - رئيس پليس آگاهي گيلان - با اشاره به اين خبر گفت: كارآگاهان وقتي متوجه تناقض‌گويي‌هاي مرد مستأجر - ميلاد - شدند، به بازجويي‌هاي تخصصي ادامه دادند تا اينكه او لب به سخن گشود و راز قتل صاحبخانه را فاش كرد.

متهم درباره انگيزه‌اش گفت: «به رفت و آمدهاي مقتول به خانه‌ام مشكوك شده و احتمال مي‌دادم با همسرم رابطه پنهاني دارد. از آنجا كه اين موضوع بشدت آزارم مي‌داد، تصميم گرفتم او را بكشم! روز حادثه وقتي به خانه آمده و او را در خانه ديدم، در اوج عصبانيت با چوب به جانش افتادم، سپس با كمك همسرم جسدش را داخل چاه فاضلاب خانه قديمي انداختيم.»

سرهنگ كريمي ادامه داد: با اعتراف‌هاي مرد جنايتكار، كارآگاهان راهي خانه مورد نظر شده و جسد مقتول در حضور آنها از چاه بيرون كشيده شد. در ادامه با دستور بازپرس جنايي جسد براي تعيين علت مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد. تحقيقات جنايي در اين‌باره همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟