پرسه‌های شبانه مردان سیاهپوش

این 3 مرد سکوت مرموزی داشتند اما به همراه داشتن نقاب، اسلحه کلاشینکف، چراغ قوه و دستکش حکایت از این دارد که 3 مرد می‌خواستند توطئه یک دزدی مسلحانه‌ را اجرا کنند، اما با دستگیری در نقشه خود ناکام ماندند.
کد خبر: ۱۶۰۵۶۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۸ 24 April 2011
|
6078 بازدید
وطن امروز: دزدان سیاهپوش که با پرسه‌های شبانه قصد اجرای توطئه مسلحانه‌ای را داشتند در دام پلیس پایتخت گرفتار شدند. این 3 مرد سکوت مرموزی دارند اما همراه داشتن نقاب، اسلحه کلاش و چراغ‌قوه نشان می‌داد آنان می‌خواستند در تاریکی شب عملیاتی تبهکارانه انجام دهند.

سناریوی این پرونده زمانی کلید خورد که ماموران پلیس کلانتری 148 انقلاب تهران ساعت 4 بامداد روز شنبه، 3اردیبهشت‌ماه سال‌جاری هنگام گشتزنی در خیابان بلوار کشاورز به 3 سرنشین یک خودروی پاترول مشکی‌رنگ مظنون شدند و به آنها دستور ایست دادند.

خودروی پاترول در خیابان یک‌طرفه به صورت خلاف در حال حرکت بود و راننده با دیدن خودروی گشت پلیس پایش را روی پدال گاز گذاشت و می‌خواست از دست پلیس فرار کند. پلیس به تعقیب و گریز آنان پرداخت، تا اینکه راننده خودروی پاترول وارد خیابان پروین اعتصامی شد.

پلیس در تعقیب آنها بود و اینبار اسلحه را به سمت آنها نشانه گرفت و دستور ایست داد. یکی از سرنشینان خودروی پاترول اسلحه‌ای به سمت ماموران گرفت اما پیش از اینکه شلیک کند در دام ماموران پلیس گرفتار شد.

افسر کلانتری پس از بازداشت 3 مرد سیاهپوش به بازرسی از داخل خودروی آنان پرداخت و یک اسلحه کلاشینکف، چراغ‌قوه، دستکش، چاقو و قمه، نقاب سیاه، 30 فشنگ جنگی، تیغ موکت‌بری، باتوم فلزی و 5 عدد گوشی موبایل پیدا کرد.

مردان سیاهپوش پس از دستگیری به کلانتری انتقال یافتند. رئیس باند که مرد 50ساله‌ای به نام «مرادعلی» است و همدستانش «فرهاد» و «علی» در بازجویی‌های پلیس راز این تجهیزات و همراه داشتن اسلحه را افشا نکردند. 3 مرد سیاهپوش خود را بی‌گناه خواندند و مدعی شدند که نقشه‌ای برای دزدی مسلحانه نداشتند، آنها در برابر سوال افسرپلیس که از آنها پرسید چرا این تجهیزات را با خود حمل می‌کردید، پاسخی نداده و سکوت کردند.

این 3 مرد سکوت مرموزی داشتند اما به همراه داشتن نقاب، اسلحه کلاشینکف، چراغ قوه و دستکش حکایت از این دارد که 3 مرد می‌خواستند توطئه یک دزدی مسلحانه‌ را اجرا کنند، اما با دستگیری در نقشه خود ناکام ماندند.

این در حالی است که سرهنگ خوشدل، معاون کلانتری 148 انقلاب تهران گفت: در این پرونده 2 فرضیه پلیسی مطرح است و در بازجویی‌ها و تحقیقات ماموران اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت راز آنها افشا خواهد شد.

وی افزود: نخستین فرضیه این است که این 3 مرد با در اختیار داشتن این تجهیزات، بارها دست به سرقت مسلحانه زده‌اند و دومین فرضیه این است که دزدان قصد داشتند در آن تاریکی شب نقشه یک دزدی مسلحانه و از پیش طراحی شده را اجرا کنند اما موفق نشدند و دستگیر شدند.

سرهنگ خوشدل افزود: متهمان با دریافت دستور قضایی از سوی بازپرس دادسرای جنایی تهران در اختیار ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند تا در بازجویی‌ها راز تبهکاری خود را افشا کنند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟