بازدید 36229
خبر رییس قضا از مفاسد اقتصادی جریان انحرافی؛

جريان انحرافي در مفاسد اقتصادي غوطه‌ورند

جرياني انحرافي كه گويا همه نكات انحرافات گذشته را با هم در يك جا جمع دارد، در كمرنگ كردن نقش علما و در ترويج ايراني‌گري و قوميت‌گرايي بسيار تلاش مي‌كند و مردم را ارجاع مي‌دهد به كورش و هخامنش و ديگران و پس از آن طرف در ترويج عرفان هاي كاذب، در جن گيري و رمالي هم تلاش مي‌كند كه مشخص نيست اينها چه نسبتي با دين دارد.
کد خبر: ۱۶۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۸ 11 May 2011
بنا بر اعلام اداره كل روابط عمومي و تشريفات قوه قضاييه، رئيس قوه قضاييه گفت: جريان انحرافي اتفاقاً در مفاسد اقتصادي هم غوطه‌ورند و بي‌امان جلو مي‌روند.

به گزارش «تابناک»، آيت الله صادق آملي لاريجاني در نشست امروز مسئولان عالي قضايي به تلاش‌هاي صورت گرفته در رژيم گذشته براي دور كردن مردم از اسلام و روحانيت اشاره كرد و افزود: همه ما مي‌دانيم كه در اواخر دوره طاغوت، رژيم به ترويج مليت‌گرايي و ايراني‌گرايي افراطي و بر پا ساختن جشن‌هاي آنچناني پرداخته بود كه هدفي جز كمرنگ كردن نقش اسلام و نقش عالمان دين نداشت.

وي تأكيد كرد: در جامعه‌اي كه بر پایه دين شكل پذيرفته و آحاد مردم مسلمان هستند و بناست بنا بر توحيد، كتاب، سنت و وحي پيامبر زندگي كنند، مسلماً بايد «تفقه در دين» داشته باشند؛ تفقه در دين يعني درك عالمانه و درست از دين و دركي كه بر اساس اجتهاد روشمند و مضبوط از دين حاصل شده باشد.

رئيس قوه قضاييه افزود: البته به نظر مي‌رسد، از ميان همه اين اصطلاحات مثل معرفت ديني و درك درست يا عالمانه، تعبير قرآني «تفقه در دين» از همه پرمعناتر و پربارتر باشد. از اقتضائات چنين جامعه‌اي، طبيعتاً و عقلاً اين است كه بايد تفقه در دين داشته باشد و عالماني باشند كه دين را بفهمند و اين فهم را در اختيار مردم گذارند و زندگي‌ها بنا بر فهم عالمانه و مجتهدانه از كتاب و سنت شكل گيرد.

آملي لاريجاني به تأكيد قانون اساسي بر اين مسأله اشاره كرد و گفت: در اصول متعددي از قانون اساسي مستقيم و غيرمستقيم بر اين مسأله تأكيد و از جمله در اصل دوم قانون اساسي تصريح شده كه نظام جمهوري اسلامي، نظامي است بنا بر توحيد (لااله الا الله) و اينكه از طريق اموري از جمله اجتهاد مستمر فقهاي جامع‌الشرايط بر اساس كتاب و سنت معصومين ـ سلام الله عليهم ـ قسط و عدل و استقلال سياسي و اقتصادي و اجتماعي و فرهنگي و همبستگي ملي را تأمين مي‌كند و يا در اصل چهارم قانون اساسي تصريح شده است كه همه مقررات و قوانين بايد بر پایه موازين اسلامي باشد و البته طريق تشخيصتش را هم نظر فقهاي شوراي نگهبان قرار داده است.

وي به آيه 122 سوره توبه اشاره كرد و گفت: صدر اين آيه اين است كه «و ما كان المومنون لينفروا كافه»؛ يعني نهي مي‌كند كه مومنين همه «نفر» يعني كوچ و حركت داشته باشند و به ميدان جهاد بروند؛ نهي مي‌كند كه همه مومنين بروند جهاد، مي‌گويد عده‌اي باقي باشند و اين عده بروند تفقه در دين كنند و اين گونه نباشد كه همه جهاد بروند و تفقه در دين زمين بماند.

رئيس قوه قضاييه با اشاره به اين كه در تفسير اين آيه اختلافاتي ميان علما هست گفت: در اين مسأله نمي‌توان ترديد كرد كه اين آيه تحريض و تحريك مومنان و الزام به بقای عده‌اي براي تفقه در دين است و اين موضوع قابل ترديد نيست. مرحوم شيخ انصاري در كتاب گرانسنگ رسائل پس از اينكه در استدلال اين آيه بر حجيت خبر واحد تشكيك و اشكالات متعدد وارد مي‌كند، مي‌فرمايد، در اصل اين كه اين آيه ظهور در لزوم و وجوب تفقه و انذار در دين دارد، نمي‌توان ترديد كرد.

آملي لاريجاني افزود: مسلماً بحث از حلال و حرام قدر متيقن اين تفقه است؛ يعني بايد كساني باشند كه دين را عالمانه بفهمند و يا اقلاً حلال و حرام آن را بدانند. منتها بعيد نيست بر حسب پاره‌اي قراین بگوييم، اصلاً معناي آيه اين است كه در همه معارف بايد تفقه داشته باشند و نه تنها در حلال و حرام، مرحوم علامه طباطبايي نيز در ذيل اين آيه شريفه مي‌فرمايد كه از تعبير انذار در اين آيه شريفه استفاده مي‌شود كه بايد در همه معارف تفقه كرد، چون بدون تفقه در مبدأ و معاد، انذار در حلال و حرام پيدا نمي‌شود.

وي در ادامه به تلاش برخي از جريان‌هاي انحرافي در طول تاريخ براي دور كردن امت اسلام از تفقه در دين و از عالمان راستين اشاره كرد و ايده «اسلام منهاي روحانيت» را زاييده اين تلاش دانست و گفت: از قرن‌ها پيش، پاره‌اي جريانات انحرافي در مقابل نقش عالمان در دين بوده است و همه ما مي‌دانيم كه در برهه‌هاي متعددي در همين جامعه اسلامي ما دراويش و صوفيه را در مقابل علماي ما قرار مي‌دادند و بهانه آنان، رجوع به باطن و باطن گرايي و اهميت عالم معنا و معنويت بود؛ اما در واقع نقش علماي دين را مي‌خواستند تضعيف كنند.

وي ادامه داد: ما يادمان نمي‌رود كه در زمان طاغوت دراويش را تأييد و كمكشان مي‌كردند، خانقاهايشان را آباد مي‌كردند، مساجد را اگر نگوييم خراب مي‌كردند، ولي هيچ كمكي نمي‌كردند و مراسم ديني را در خانقاه‌ها مي‌گذاشتند. اين همراهي با جريان‌هاي انحرافي براي كمرنگ كردن نقش عالمان ديني بود.

رئيس قوه قضاييه با اشاره به اينكه عالمان حقيقي دين توجه اصلي‌شان به عالم واقعيت و معنا بوده، منتها به خوبي دريافته بودند كه اگر مي‌خواهيم توجه به باطن پيدا كنيم و به عالم معنا بپردازيم، راه همين است و نمي‌شود انسان حلال و حرام خدا را نداند. بعد بگويد من دارم به عالم معنا مي‌پردازم و نيز نمي‌شود حدود الهي را نداند و حرام و حلال الهي را پاس ندارد بعد بگويد من به عالم باطن مي‌پردازم، اين سخن نادرستي است.

آملي لاريجاني ظهور روشنفكران سكولار را ادامه اين جريان‌هاي انحرافي توصيف كرد و گفت: جريان سكولاريسم و روشنفكران سكولار را در كشورهاي اسلامي تقويت مي‌كردند تا باز در مقابل علما و متخصصان فهم ديني جهت‌گيري كنند. در همين كشور ما آرام آرام پر و بال دادند به اينها تا جايي كه اسلام منهاي روحانيت تز اصلي برخي‌ها شد.

وي افزود: البته روحاني كسي نيست كه فقط عمامه‌اي بر سر و ردايي بر تن دارد، آنچه مهم است فهم عالمانه دين و تقوا است. آيا از علماي راستين دين از قرون اوليه مثل شيخ صدوق، شيخ مفيد، شيخ مرتضي، شيخ طوسي، علامه حلي حتي تا زمان حال عالمي را ديده‌ايدكه بيايد ادعا كند كه به لباس، كسي مي‌شود روحاني. اينها خودشان مجاهد في سبيل الله بودند در فهم دين و فهم معارف ديني و چه زحمات طاقت فرسايي براي بقاي دين كشيدند. روشن است، روحانيتي كه مي‌گوييم تفقه در دين دارد همين روحانيت حقيقي است و اتفاقاً مخالفان نيز وقتي مي‌گويند، تز اسلام منهاي روحانيت، همين روحانيت حقيقي را مدنظر دارند كه فهم آنان از دين عالمانه است.

آملي لاريجاني سپس افزود: واقعاً تأسف آور است كه در زماني كه البته بيشتر به زمان دولت اصلاحات برمي‌گردد، كتاب هاي متعددي در عرفان هاي كاذب وارداتي در همين كشور مجوز از وزارت ارشاد گرفته است. وقتي انسان كتاب هاي آنها را مي‌خواند مي‌بيند كه عده‌اي جاهل و شياد و زنباره مدعي باطن و معنويت و عرفان شده‌اند.

اين چه عرفاني است كه با همه دنياپرستي مي‌سازد. عرفان سرخپوستي كه با مواد مخدر و امثال آن هم هيچ منافاتي ندارد. عرفان بودايي هم جور ديگري. بايد تأسف خورد كه اين كتابها در اين كشور نشر شد و صدايي هم برنخاست؛ كشوري كه اساسش اسلام و تشيع و نظامش نظامي است بر اساس توحيد و كتاب و سنت، چگونه مي‌تواند اين امور را تحمل كند.

رئيس قوه قضاييه تأكيد كرد: متأسفانه، بايد گفت در زمان ما هم جرياني انحرافي كه گويا تمام نكات انحرافات گذشته را با هم در يك جا جمع دارد، در كمرنگ كردن نقش علما و در ترويج ايراني‌گري و قوميت‌گرايي بسيار تلاش مي‌كند و مردم را ارجاع مي‌دهد به كورش و هخامنش و ديگران و پس از آن طرف در ترويج عرفان هاي كاذب، در جن گيري و رمالي هم تلاش مي‌كند، كه مشخص نيست اينها چه نسبتي با دين دارد.

در حالي كه اينها هم دم از روشنفكري مي‌زنند و با سكولارها خيلي راحت جمع مي‌شوند و همراهي مي‌كنند و هم با عده‌اي از هنرمندان لاابالي دم خور هستند و عرفان هاي كاذب را ترويج مي‌كنند و البته از اينكه با اجانب هم پنهاني ارتباط بگيرند خيلي ابایي ندارند.

آملي لاريجاني ملت ايران را به هشياري در برابر اين جريان انحرافي دعوت كرد و اظهار داشت: بايد به هوش باشيم، نظامي كه بر اساس اسلام و بنا بر كتاب و سنت تشكيل شده مي‌بايست، مراقب اين جريان انحرافي و امثال آن باشد و بايد بدانيم كه ما مسلمانيم، مسلماني كه با حق تعالي عهد بسته كه راه او را پشت سر گذارد و كتاب و سنت را تبعيت كند، اينچنين مسلماني حتماً نخستين كارش فهم كتاب و سنت است و در اولين قدم نياز به متخصص و عالم فهمنده دين دارد؛ اما شما در خصايص اين گروه انحرافي مي‌بينيد كه اين گروه دين را به گوشه‌اي در زندگي مي‌برند و مي‌گويند قلبت صاف باشد.

وي افزود: متأسفانه، عقيده اينها اينگونه است كه در روابط با نامحرم آزادند، در تماس با روشنفكران سكولار و گاه ملحد و پريدن با آنها آزاد هستند، در رجوع به جن گير و رمال آزادند، با دراويش آزادند، آيا اين است حدود الهي؟ اين است حرمات الهي؟

وي تأكيد كرد: اين جريان اتفاقاً در مفاسد اقتصادي هم غوطه‌ورند و بي‌امان جلو مي‌روند. وقتي كه انسان تقوا را از دست داد، در همه مجاري و در همه مجال مشكل پيدا مي‌كند.

رئيس قوه قضاييه افزود: وظيفه همه عالمان دين است كه در مقابل اين انحرافات بايستند و مردم ما نيز به هوش باشند. ملت مسلمان و انقلابي ما به ياد دارند كه حضرت امام (ره) چگونه با تمام وجود مقابل تز انحرافي اسلام منهاي روحانيت ايستاد و هيچ گاه از یادم نمي‌رود كه امام چگونه به آنها خطاب مي‌كرد كه شما با روحانيون مخالف نيستيد بلكه با اسلام مخالفيد.

آملي لاريجاني تصريح كرد: حالا هم همين است. اين جريان انحرافي در حاليكه جن گيري و رمالي را روشنفكري جا مي‌زنند، در كمرنگ كردن نقش عالمان ديني و متخصصان علوم حقه تلاش مي‌كنند. مسلماً مقصود ما نفي عوالم باطن و عوالم معنا نيست، ولی يقين داريم بیشتر اينها شيادند. مگر هر چيزي در عالم امكان دارد، وقوعش در مورد شخص خاص هم ثابت است؟ ممكن است كسي بتواند قدرت‌هاي مافوق طبيعي هم داشته باشد اما هر كسي كه دكاني باز كند و بگويد، من چنين قدرتي دارم، آيا قدرت دارد؟ وانگهي هر قدرت شيطاني، هم مورد تأييد كتاب و سنت است؟

وي به روايتي در اين زمينه اشاره كرد و گفت: از امام صادق (ع) نقل شده است: كه فرموده‌اند: آيه الكذّاب أن يخبِرَك خَبَر السماء و الارض و المشرقِ و المغربِ فاذا سألته عن حرام الله و حلاله لم يكن عنده شي»؛ اين روايت عجيبي است. اين روايت در كافي (جلد دوم صفحه 340 ) آمده و مي‌فرمايد نشانه آدم دروغگو اين است، از آسمان و زمين و از مشرق و مغرب به شما خبر مي‌دهد، اما وقتي از او راجع به حلال و حرام خدا مي‌پرسي هيچ چيز در كفش نيست.

آملي لاريجاني تأكيد كرد: اين رمال ها و جن گيرهايي كه قوه قضاييه با آنها برخورد كرده، مصداق همين روايتند.

رئيس قوه قضاييه در پايان با اشاره به نقش علما و هشياري مردم در شناسايي جريان هاي انحرافي گفت: البته اين رافع مسئوليت قوه قضاييه نيست و طبيعتاً هر شخصي بايد مسئوليت خودش را انجام دهد و دستگاه هاي اجرايي و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بايد وظايف خودشان را بدانند و نگذارند كه كتاب ها و نشريات ضلال چاپ شوند.

در ادامه جلسه مسئولان عالي قضايي مقرر شد اقتضائات حقوقي و قضايي برنامه پنجم توسعه بررسي شود.

همچنين مقرر شد، برنامه سوم توسعه قضايي نيز از سوي مسئولان قضايي بررسي و پس از ارایه پيشنهادهای جديد و اصلاحات برای تصويب و ابلاغ به جلسه مسئولان ارایه شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۶
آفرین ایندفعه قاضی القضات خوب گفتند اما تا ببینیم عملکرد قضاء و قضات چگونه است.
با احترام خدمت جناب آقای آملی عرض میشود. ضمن قبول محتوی فرمایش ایشان.1_ترویج ملیت گرائی واسلام زدائی ازاوایل حکوت پهلوی اول شروع شد.ومعلم او اردشیر جی بود.(کتاب خاطرات فردوست وعملکرد رضا شاه). 2_گرایش به عرفان وتصوف هم از صدر اسلام بوده است (در همه ادیان هم هست)دردوره صفویه رونق گرفت .در زمان محمد رضاپهلوی سعی میشد که جای دین را یگیرد.ولی این نوع گرایش بعلت هجوم فرهنگهای مختلف به ایران اسلامی در بسیاری از اعتقادات توده مردم زمینه دارد منتها مطرح نیست.(کتاب تاریخ تصوف در ایران عبدالحسین زرین کوب)معذالک نمیتوان منکر شد که کسانی که در این عرصه به این قبیل مسائل دامن میزنند(ملی گرائی وعرفان گرائی)نوعی واکنش است(که خود بهتر میدانید) که اگر اینجا جلویشان گرفته شود جای دیگر سر بلند میکنند که باید ریشه را درمان کرد.(موضعگیری اشخاص در کسوت روحانی درمقابل هم بی تاثیربر مسائل نیست)
شکر خدا که اگر چه با تاخیر ولی یالاخره از اهداف شوم این جریان انحرافی آگاه گشتیم ولیکن اقدامی که هم اکنون بایسته بنظر می رسد برخورد جدی،سریع و بدون تامل با این جریان و عوامل مرتبط با آن از هر صنف و موقعیتی که برخوردارند می باشد.
هر گونه مسامحه و درنگ موجب تجدید قوای این جریان و بازسازی بدنه آنان می گردد.
مطمئن باشید ملت ایران از هر گروه و مسلک و عقیده پشتیبان و حامی رهبر معظم انقلای برای مقایله با این جریان خواهند بود.
ضمنا به تمامی کسانی که در افشا و شناسایی این جریان همت گماردند دست مریزاد می گویم.
خدا را شکر که تاریخ ازنسل و دوران ما را به لحاظ حفظ تمامیت ارضی،اقتصادی،فرهنگی و تسلیم نشدن در برابر توطئه اربابان زور و ثروت و قدرت خواهد ستود.
همه اين انحرافات و مفاسد و ... همين دو-سه روزه مشخص شد؟!
صحیح ترین اقدام، اقدام قاطع دستگاه قضایی کشور با اینگونه افراد (هرچند وابسته به افراد و نهادهای قدرت باشند) است. مسلما کوتاهی در اجرای دستورات الهی از هیچ کس پذیرفته نیست و هر گونه کاهلی و سستی در این رابطه آسیب های بسیاری بر پیکره جامعه اسلامی و دین وارد می سازد. (شاید این رمالی ها نشانه ای از دجال باشد)
احمدي نژاد كه هاشمي و ناطق نوري و ... رو تو مناظره شست و كنار گذاشت! حالا كجاست جواب بده؟!
اون روزي كه احمدي‌نژاد همه رو بدون دليل و مدرك متهم مي‌كرد و شعار عدالت مي‌داد بايد اين روز رو مي‌ديد كه دست خودش هم بند مي‌شه
سلام تابناک جون. یک سوال داشتم اگرهم نظرمو درج نکنی لااقل سوالمو از آقای رضایی بپرس و در همین صفحه بگذار لطفا.سوالم اینه: آیا رییس جمهور ودولتی که بدون حساب وکتاب و حتی بدون کوچکترین تعقل دوتا از وزیراشو عزل کنه غافل از اینکه در این صورت دولت باید رای اعتماد بگیربد در این صورت چنین دولتی سایر کارها را با عقل و فکر انجام میده یا انها را هم بدون وحساب وکتاب؟؟؟؟ چنین دولتی شایسته حمایت از طرف ولایت مداران می باشد یا نه؟؟؟ممنون
خب پس کی باید باهاشون برخورد کنه، من یا مسئولین
چرا قوه قضاييه به اقدامات اقتصادي اين جريان پايان نمي دهد. ادامه كار اين جريانات باعث بي آبرويي نظام مي شود.
نه بابا؟؟
..................خودم خودمو سانسور کردم
حاج آقاببخشیدکه شمادل مردم راناراحت
میکنید.مانیازی به تکرار مقوله این گروه نیستیم.اقدام قضایی بموقع بسیارمهم است.این چه مصونیتی است که شکسته نمیشود،شمادرمقابل مردم-مسولید.من گفتم!
یعنی اینها رو تازه فهمیدید؟ چرا تا حالا جلوی اینها را نگرفتید؟
ِیک سوال خیلی ساده چرا جلوی این جریان انحرافی را نمیگیرید؟
تو رو به فاطمه زهرا فکری به حال امنیت داخل اهواز کنید صبح سه شنبه ساعت 6 وقتی چند قدمی بیشتر از خونه واقع در فرهنگ شهر صراط سه نرسیده به رشد پنج دور نشده بودم برای رفتن به ایستگاه مینی بوس شرکت ، دو راهزن موتوری از پشت سر غافلگیرم کردند و گوشی همراه و مقدار پولی که همراهم بود به زور سرقت کردند و رفتند .این بار اول نبود به حریم شهروندان اهوازی تجاوز می شه آخرین بار هم نخواهد بود . غربتی ها جدا از قومیتشون به هیچ انسانی رحم نمی کنند حتی به عرب های خودشون و نیروی انتظامی قوه قضائیه از ترس و کسالت جان خودشون چندان تاثیری در کنترل امنیت اهواز ندارند و بسیج هم که اخیرا وارد شده همه محله ها رو تحت پوشش نداره و ما مانده ایم که چه روزی و چه ساعتی از شب و روز بالاخره به دست غربتی های معتاد شیشه کشته یا مجروع می شیم.
تو رو به فاطمه زهرا به داد اهواز برسید
نمی دونیم به کی و کجا دادمون رو هوار کنیم .
قابل توجه رئیس قوه قضاییه!!! شما که می دانید و بحمدا... رئیس قوه قضائیه مملکت هم هستید چرا دست به کار محاکمه "جریان انحرافی که جريان انحرافي اتفاقاً در مفاسد اقتصادي هم غوطه‌ورند و بي‌امان جلو مي‌روند" نمی شوید؟
پس چرااقدام نمی کنید؟
اين جريان انحرافي تا به حال در فساد اقتصادي غوطه ور نبودند و پس از جريانات اخير به يكباره در فساد اقتصادي غوطه ور شدند
جريان انحرافي اتفاقاً در مفاسد اقتصادي هم غوطه‌ورند و بي‌امان جلو مي‌روند
عجب !!!!!!!!!!!!!!!
پس تا حالا چرا نمیگفتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکندهمین امروز صبح کشف کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر تازه وارد مفاسد می شدند شما مقصر نبودید اما چون غوطه ور هستند پس تا امروز چرا نمی گفتید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این جریان انحرافی چی هست حالا هی همه می گن!! اسم جدید جریان فتنه هست؟!!!!
چگونه است که ریس قوه قضا لز وجود جریان انحرافی وفساد اخلاقی واقتصادی آنها خبر دارد ولی با گذشت زمان طولانی از این امر مردم شاهد برخورد قاطع نیستن
وچگونه است که اینها توانسته اند تا بالاترین مدارج اجرای حضور داشته باشند
صد در صد مشایی و همفکرانش جریان انحرافی بدتر از سران فتنه هستند. به لطف امام زمان (عج) و درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مجلس و سایر مسئولین کشور و مردم از این فتنه عبور خواهیم کرد. انشاء الله
انشاالله جلوی انحرافات این جریان انحرافی بنحوشایسته ای گرفته شودتابعدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نشود-نگویند-
پشتیبان اصلی جریان انحرافی کیست که باعث شده این جریان در کشور قدرت پیدا کند؟
شما احیاناً همین یکی دو هفته اخیر متوجه شدید دیگه ؟ آخه رییس قضا هستید فکر کردیم که لزوماً باید از خیلی قبل تر می دونستید
صدا وسيما در اخبار صحبتهاي ايشان رو چه سانسور عجيبي كرد!!!!
جناب قاضی القضات چرا مردم هشیار باشند؟
شما به عنوان مدعی العموم جریان انحرافی(مشایی)را به دلیل انحراف عقیدتی و فساد اقتصادی و خرافه پرستی، محاکمه و به مردم معرفی کنید .
اگر بعد 6 سال نزدیکترین حلقه دور مردی که با شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی رآی مردم را جلب کرده است ,در فساد اقتصادی غوطه ورند پس وای به حال این مردم !!!!!!!!
جریان انحرافی در مفاسد اقتصادی غوطه ورند.آیا قوه قضاییه از قبل مثلا سال84 فهمیده که اینها غوطه ورن که در این حال قوه قضاییه کوتاهی کرده ولی اگر به تازگی متوجه شده که باز هم چون نظارت و بازرسی نکرده وچشم بر روی حقایق بسته قوه قضا مقصر است . اینطور به نظر میرسد که تا ملاحظه شد که مقام معظم رهبری کمی از حمایتهای خود را از احمدی نژاد کم کرد حالا همه جرات انتقاد پیدا کردن قوه مقننه از یک طرف و قوه قضا از طرف دیگر اینجوری برای مردم لطفی نداره ..
يعني چي ؟ رئيس قوه قضائيه ميدونه كه فساد در جريان مذكور هست ( قطعاً حرفشان مستند است ) ولي برخورد قضايي نميشه ؟ نميفهمم. هنگ كردم !!!!
خوب که چی؟
می تونید غرقشون کنید یا همین طور به شناگری خود ادامه خواهند داد و به مقصدشون خواهند رسید؟؟؟!!!
بیخود شعار ندهید. اقدام قاطع لازمه...
نظم نوین جهانی!نظم نوین دنیوی!نظم نوین سکولاریزه!خالی کردن جهان از معنویات و مذهب!ترویج مادی گرایی و باستان گرایی. نظریه فوکویایما. تمسخر مقدسات. صهیونیسم. قرآن کریم:شیطان قسم خورد که تا ابد نسل آدم را به گمراهی بکشاند. جنگ خوب و بد.سیستم رهبری دنیا به مرکزیت و فرماندهی اسرائیل و صهیونیسم،نظم نوین جهانی. ایران و مشخصا احمدی نژاد در برابر این جریان می ایستد.او در این برخورد توندرو است.اسرائیل را تهدید به نابودی می کند.اسرائیل هم در مورد ایران همینطور.جنگ محنمل است.اشخاصی در اطراف احمدی نژاد پدید می آیند.این افراد قدرت میگیرند گویی اورا جادو کرده اند!شعار های این افراد:باستان گرایی.مخالفت با فقه و ولایت فقیه.جریان انحرافی.جن گیری و رمالی.چند وقتی است احمدی نژاد به پر و پای اسرائیل نمی پیچد! اسرائیل هم همینطور!نظم نوین جهانی،از نیل تا فرات،ارض موعود،پازل را کنار هم بچینید...
و در نهایت: او می آید..........
چشم شما روشن
به علما و مجتهدین فرصت بدید حرف میزنند. این جریان این علما را هم ساکت کرده
تو که اینو میدونی و بانی این کاری پس چرا برخورد نمیکنی؟اگرم دروغه پس چرا عنوانش میکنی؟
جريان انحرافي در مفاسد اقتصادي غوطه‌ورند
این گفته اگر راست است چرا کاری نمیشود به که شکایت ببریم و دست کدام دزد را قطع کنیم و آبروی کدام مفسد در جامعه اسلامی طبق سنت علی (ع) بریزیم
همه میگویند فساد هست ولی باید دست مفسد قطع شود چون نه محتاج است و نه نادان و نه سهوی و نه از روی اجبار دزدی کرده
آیا اگر امام زمان می بودند دستشان را قطع نمیکردند
من تعجب میکنم در قلب جمهوری اسلامی ایران این افکار پلید رمالی وجن گیری تغذیه شده ورشد می یابد انگاه مسئولین به مردم هشدار مراقبت از خود می دهند!!! مثل اینکه بچه ی من شرور باشد به همسایه ها هشدار بدهم مواظب خودتان باشید تا بچه ی من صدمه یی برایتان وارد نکند .بدون آنکه تنبیهی یا محدودیتی برای بچه ی خود در نظر بگیرم.
جريان انحرافي در مفاسد اقتصادي غوطه‌ورند
پس چرا به عنوان یه مجرم دستگیرشون نمی کنید؟

من سوار موتورم بودم گرفتنم ،گواهینامه نداشتم رفتیم کلانتری
جرمهایی که برای من بریدن
1- سرعت غیر مجاز (درحالی که من سرپیچ بودم ،سرعت نداشتم)
2-آشوب در شهر
3-نداشتن گواهینامه
4-در گیری با مامور نیروی انتظامی
...
خلاصه یه هفته منو به خاطر نداشتن یه گواهینامه ساده دوندن سوئیچشم گم کردن
حالا اینا که مفسدن، دارن به بیت المال ضرر میزنن به افکار عمومی آسیب می زنن
جامعه رو دچار آشوب میکنن کسی باهاشون کاری نداره
عدالت هم خوب چیزیه!
بهتر است بجای اینگونه حرفها مسئولین قوه قضاییه برخوردهایی که تاکنون با این جریان انجام داده اند را بصورت علنی اعلام نمایند و در کسانی که در حال مکیدن خون این ملت میباشند و پشت پرچم اسلام / انقلاب / خون شهدا / رهبری /دولت و .... خود را مخفی نموده اند را زودتر معرفی و محاکمه نمایند تا هم مردم و هم اعتقاداتشان کمتر مورد آسیب قرار گیرد
اونوقت شما چی کار می کنید در برابرشون؟
از قوه قضائیه انتظار میرود که دست این گونه افراد را از بیت المال کوتاه کند. آقای لاریجانی باید بدانند که هوشیاری مردم لازم است ولی کافی نیست زیرا ابزار در دست شماست ومردم دستشان خالی است. دادن اطلاعات مبهم و سرپوشیده تا کی ؟.. اقدام کنید!!!
پس چرا كاري در راستاي جلوگيري از اين مفاسد نميكنيد؟؟؟؟؟!!!
اگر این مفاسد اقتصادی صحت دارد که دارد، چرا تا حالا نمی گفتید؟ یعنی مماشات می کنید و این موارد و نگهش می دارید تا در صورت تخطی ایشان از خط خودتان رو کنید؟ وای بر ما. وای بر ملت
با سلام
مطمئنم كه نظرم رو درج نمي كنيد و در عوضش خودتان نظرات هدفدار چه مخالف و چه موافق مي گذاريد. اما سخن من اين است كه چرا رييس قوه قضائيه سخناني بر زبان مي آورد كه هنوز در هيچ دادگاهي اثبات نشده است؟. راستي چرا رييس دستگاه قضا هيچ سخني از محاكمه فتنه گران نمي گويد و به عوض آن در پي دولتيان عزيز است؟. راستي اين همه مافياهاي گردن كلفت و موجه!! چرا در مقابل آنها قد علم نمي كنيد؟ اين اهتمامي كه عزيزان ما جهت مقابله با جريان انحرافي!! به زعم خودشان گذاشته اند اگر روي مقابله با هاشمي- جاسبي و.. مي گذاشتند كافي بود. ما تا آخر خط با دكتر ولايتمدار خواهيم بود. امثال محسن رضايي هم بداند اين نمايشهاي ولايتمدارانه اش!! هيچ تاثيري ندارد
آقای لاریجانی شما که میدانید در فسادمالی غوطه ورند حتما مدارکی دارید که به صراحت این مطالب را بیان میکنید.پس چرا اقدام عملی برای جلوگیری از تاراج بیت المال نمیکنید؟ویا اگر اقدامی کرده اید پس چرا جریان انحرافی روز به روز چه از لحاظ سیاسی وچه از لحاظ اقتصادی پروار تر میشوند؟!
چرا با این گروه برخورد نمی شه و رهبر در 2 سال قبل به رییس جمهور در مورد رییس این گروه تذکر داد که از ایشان استفاد نشود ولی کسی گوش نداد . چرا قوه قضایی برخورد نمی کند . تا این گروه انقلاب را به انحراف نکشاند . نباید برخورد شود
باز خدا پدر اونیکه با شعار ملی گرایی از بیت المال دزدی میکنه رو بیامرزه چون خیلی با لباس اسلام گرایی تا گردن تو بیت المال غوطه ورند!!!
" اين جريان اتفاقاً در مفاسد اقتصادي هم غوطه‌ورند و بي‌امان جلو مي‌روند "

آقای لاریجانی پس چرا جلوی این افراد را نمی گیرید؟

آقای لاریجانی مگر این جریان انحرافی تو همین 10 روز یا 20 روز تشکیل شده است ؟

آقای لاریجانی عزیز چرا در این مدت 6 سال هر کسی از این جریان صحبت به میان آورد برخی او را ضد انقلاب یا مرتبط با بیگانگان معرفی کرد؟

؟؟؟؟
با سلام خدمت جناب آقای آملی لاریجانی
خوب اگر این مسئله روشن است، پس چرا قوه قضاییه وارد عمل نمی شود و با عوامل فاسد برخورد بدون ملاحظه نمی کند؟؟!!
جناب آقای آملی لاریجانی شما از خانواده ای اهل علم و فضل هستید و الان هم بر مسندی تکیه زده اید که منصب پیامبر است خوب است توجه فرمایید : 1. اگر نسب به سخان خود مطمئن نیستید و فقط ظن و گمان است که وای بر دستگاه قضایی که قاضی القضات آن بر اساس حدث و گمان در رسانه ها قضاوت می کند . 2. اگر نسبت به سخنان خود اطمینان دارید که با ید به حال این ملت تأسف خورد ، چرا اقدامی نمی کنید ؟ همه می گویند آی دزد رئیس دستگاه قضا هم می گوید آی دزد پس کی باید اقدام کند. 3. فراموش نکنید رئیس جمهور این کشور اگر مرید سرکرده این جریان انحرافی نباشد مخالف او نیز نیست و هر کس با این آقا اندک مخالفتی کند به سرنوشت پورمحمدی ، صفار ، اژه ای ، فتاح ، مصاحی و.... دچار می شود انوقت شما هم فقط سخنرانی می کنید .براستی شما مسئولیتی در این زمینه دارید ؟
فرض کنیم که همه را درست میگویی که میگویی شک هم نداریم حمایت هم میکنیم مسول برخورد با اینها قوه قضاییه است یامن شما که هم ایت الله هستید هم قدرت دارید هم قانون بلدید پس سخنرانی بدرد ملت نمیخورد مرد عمل باشید با اطمینان میگویم همه ملت حمایت میکنند
حاج آقا این که میگی غوطه ورند با توجه به جایگاه شما پس حتما ادله متقن برای این گزاره داری پس چرا حکم قضایی صادر نمیکنید بلکه ملت اینجوری از شر اینا راحت بشند بابا منتظر کسی هستی چیزی لازم داری بگو کار رو خلاص کن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل