بازدید 1975

7500 کیلومتر راه آهن در دست ساخت است

هم اکنون 14 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور در حال ساخت است و بنا داریم هفت هزار و 500 کیلومتر راه را در این بخش افتتاح کنیم.
کد خبر: ۱۷۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۹ 23 June 2011
وزیر مسکن و شهرسازی گفت: در حال حاضر 10 هزار کیلومتر راه آهن در کشور وجود دارد و هفت هزار و 500 کیلومتر راه آهن نیز در دست ساخت است.

به گزارش خبرگزاری مهر بر اساس اعلام استانداری گلستان، علی نیکزاد افزود: توسعه ناوگان هوایی و حمل و نقل، توسعه بنادر، توسعه راه های روستایی و بالابردن ترانزیت را از جمله برنامه های اساسی این وزارتخانه نام برد.
 
وزیر مسکن و شهرسازی و سرپرست وزارت راه و ترابری با اشاره به ساخت آزاد راه در نقاط مختلف کشور گفت: امسال 210 کیلومتر آزاد راه در کشور افتتاح می شود.

وی افزود: هم اکنون 14 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور در حال ساخت است و بنا داریم هفت هزار و 500 کیلومتر راه را در این بخش افتتاح کنیم.

ساخت 75 پروژه در گلستان

نیکزاد بیان کرد: در استان گلستان اکنون 75 پروژه بزرگ و کوچک در حال ساخت است یا به زودی ساخت آن آغاز می شود که یکی از آنها پروژه راه آهن اینچه برون است.
 
وزیر مسکن وشهرسازی با اشاره به ساخت مسکن در کشور گفت: کار بزرگی در بحث مسکن در شهرها و روستاها شروع شده است و هم اکنون دو میلیون و 300 هزار واحد مسکونی در کشور در حال ساخت است.
 
وی یادآور شد: در استان گلستان 70 هزار واحد مسکونی در حال ساخت است که 26 هزار و 500 واحد آن در روستاهاست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی