سعيدي از فدراسيون پينگ پنگ استعفا كرد

دبير فدراسيون پينگ‌پنگ از سمت خود استعفا كرد.
کد خبر: ۱۷۳۹۲۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲ 29 June 2011
|
2659 بازدید
به گزارش فارس ، غلام‌عباس سعيدي، به علت اتفاقات اخير در فدراسيون پينگ‌پنگ از سمت خود به عنوان دبيري استعفا كرد.

متن نامه سعيدي به رئيس فدراسيون كه در اختيار خبرگزاري فارس قرار گرفت به شرح زير است:

جناب آقاي زارع‌پور
رياست محترم فدراسيون تنيس روي ميز
سلام و عليكم

خواستم بنويسم آن مصائبي كه در اين مدت بر حقير گذشت ديدم بايد مثنوي هفتاد من كاغذ را نگارش كنم كه نه حضرتعالي تاب شنيدنش را داري و نه من طاقت نوشتن اما ..............
مطمئناً يادت هست ماداميكه در حوزه سرپرستي فدراسيون درحال تلاش و فعاليت كسب رأي جهت بقاء و ماندن بر مسند صندلي رياست تلاش مضاعفي را آغاز كرده بودي و در آن زمان حقير بربرخود واجب دانستم به عنوان كارشناس ارشد مديريت و ورزش آن هم نه در يك بعد بلكه در ابعاد مختلف ، آنچه كه در نگاه اول و نشست اول از ظاهر حضرتعالي متبادر گشت همراه و همنشين جنابعالي باشم اما مطمئناً يادت نرفته 31 استان را چگونه براي اخذ رأي جنابعالي مكرر تحت بازديد قراردادم اين موارد انجام شد به اميد اينكه بتوانيد پس از اخذ رأي در راه خدمت به مملكت و دستگاه ورزش كشور موفق و مثمرثمر باشيد اما بزرگوار چه شد ، و چه گذشت ؟

حرمت موي سپيد نگه نداشتي ، حرمت كارشناسي و خبرگي را آنهم بعد از 32 سال تلاش در عرصه ورزش كشور حقير شمردي و مكرر و مكرر شخصيت همكاران را با رفتار هاي ناهنجار و بسيار كريه و سخيف خود خرد كردي به چه قيمت ؟
مكرر سعي نمودم با واسطه گري بين افرادي كه شخصيتشان را لگدمال نمودي به جمع فدراسيون برگردانده و مطمئن به ادامه فعاليتشان كنم اما جنابعالي باز چه كردي !؟
آنقدر فضا را براي كار و كوشش و انديشه كوچك نموديد كه ديگر نه تاب نفس كشيدن دارم نه تاب ادامه فعاليت . حاليه باتوجه به موضوعات پيش آمده برخود لازم مي دانم از شرافت و تجربه عظيمي كه طول سي و دو سال سابقه ام در دستگاه عريض و خطير ورزش كشور كسب نمودم دفاع كرده و باتقديم استعفاي خود حريم آن را پاس دارم البته حق دفاع از حريم مذكور و بازكردن موضوعات پيش آمده در آن فدراسيون را براي خود محفوظ مي دارم.
بادعاي خير
غلامعباس سعيدي
سرپرست اموردبيري فدراسيون و رئيس كميته امور استان‌ها
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات