بازدید 2389
۴

بخشي از پول گاز زمستان بازگردانده مي شود

بر اساس اين گزارش قبوض گاز در فصل زمستان اعتراض بسياري از خانوارها را برانگيخت كه دولت با محاسبه گاز بهاي آنان با توجه به مبالغ كه قبلا دريافت كرده بود به جبران افزايش شديد قيمت گاز براي خانوارها پرداخت.
کد خبر: ۱۷۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۹ 15 July 2011

تحقق وعده مسئولان شركت ملي گاز براي بازگرداندن بخشي از مبالغ بالاي گاز بهاي دريافتي فصل زمستان در برخي قبوض جديد خانوارها مشهود است.

به گزارش خبرگزاري فارس حدود 2 ماه پيش مسئولان شركت ملي گاز ايران از اعلام قيمت هاي جديد گاز در هفت ماه نخست سال سرباز مي زدند، بنابراين براي مردم مشخص نبود كه قيمت گاز طبيعي قرار است چگونه محاسبه شود و آيا در اقليم بندي ها تغيير رخ خواهد داد يا خير.

اين گزارش حاكي است بعد از انتقادات خبرگزاري فارس كه به دليل روشن نبودن وضعيت قبوض گاز در هفت ماه نخست از مسئولان اين شركت صورت گرفت، آنان خبرهايي مبني بر تغيير در قيمت گاز طبيعي و نحوه اقليم بندي ها را در مدت هفت ماهه نخست اعلام و تاكيد كردند اگر چه قيمت گاز درهفت ماهه نخست افزايش مي يابد ولي با آغاز فصل گرما ميزان قبوض سبز رنگ گاز كه نشان دهنده كاهش مصرف و به تبع آن كاهش پول قبوض گاز است نيز افزايش خواهد يافت، همچنين تغيير در اقليم بندي ها موجبات اين امر را فراهم مي آورد تا بخش زيادي از پولي كه مردم در اين مدت به شركت ملي گاز پرداخت كرده اند به آنها بازگردانده شود.

بنابراين گزارش در اين مدت كه از آغاز فصل گرما مي گذرد تعداد زيادي از شهروندان درگفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي اين خبرگزاري ضمن تشكر از مسئولان شركت ملي گاز اظهار كردند بخش زيادي از مبلغ قبوض گاز بهاي آنها كاهش يافته است به طوري كه يكي از مشتركين شركت ملي گاز كه در فصل سرما حدود قبوضي با مبالغ 80 هزار تومان و 130 هزار تومان را پردا خت كرده است ضمن تشكر از مسئولان شركت ملي گاز گفت: در اولين قبض بعد از آغاز فصل گرما قيمت پرداختي به شدت كاهش پيدا كرد و در قبضي كه اخيرا نيز به درب منزل ما آمده است مبلغ پرداختي را صفر اعلام كرده اند.

بر اساس اين گزارش قبوض گاز در فصل زمستان اعتراض بسياري از خانوارها را برانگيخت كه دولت با محاسبه گاز بهاي آنان با توجه به مبالغ كه قبلا دريافت كرده بود به جبران افزايش شديد قيمت گاز براي خانوارها پرداخت.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ازپول برق که نسبت به مدت مشابه اش در سال گذشته 8بابر شده است واز پول آب که قبض 3هزار تومانی پارسال امسلا 19 هزارتومان شده هم خبزی هست ؟
آیا مردم نباید بدانند گاز را به چه قیمتی مصرف می کنند؟ آیا براساس احکام اسلام معامله ای که قیمت آن معلوم نباشد صحیح است؟
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی