بازدید 1624

وعده ایجاد 64 هزار شغل در خوزستان

استاندار گفت: سرپرست وزارت نفت حمایت کامل خود را از طرح های میانی و پائین دستی پتروشیمی اعلام کرد که با اجرایی شدن این طرح ها در استان خوزستان بیش از 64 هزار شغل ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۱ 23 July 2011
استاندار خوزستان گفت: ایجاد اشتغال برای رفع کامل بیکاری اولویت اول تمامی فعالیتهای استان است و مدیران در این میدان باید حضور جدی توام با دلسوزی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جعفر حجازی با بررسی سامانه اشتغال برای ثبت اطلاعات فرصتهای شغلی محقق شده سال 90 از اعضای کارگروه خواست نظرات و مشکلات این سامانه را اعلام کنند.

رئیس کارگروه استان خوزستان تاکید کرد: در جلسه آینده کارگروه، هیچ دستگاهی نباید کمتر از 80 درصد اطلاعات را وارد کرده باشد زیرا عدد قطعی و پالایش شده تنها از طریق اطلاعات سامانه استخراج می شود.

حجازی عنوان کرد: در جلسه ستاد تسهیل استان که تاکنون دو بار برگزار شده به پرونده پروژه ها و طرحها رسیدگی شده و در فاصله زمانی بین اولین و دومین جلسه( از دی تا خرداد ماه ) بیش از 60 پرونده نتیجه گرفته اند که این مهم با همکاری بانکها و دستگاه ها محقق شده است.

وی افزود: سازمان صنایع در جلسه بعدی کارگروه باید آمار دقیقی از مصوبات و طرح های اعلام شده ارائه بدهد.

حجازی دستور داد تا طبق ابلاغیه ای که به تمامی دستگاها و شرکتهای می شود آنان مکلف شوند طبق لیستی قراردادها و افراد شاغل استخدامی خود را گزارش دهند و با استعلامی که توسط اداره کار طبق لیست بیمه افراد می شوند میزان بومی بودن آنان بررسی شود.

استاندار خوزستان به ظرفیتهای بسیار بالایی که در قالب جذب سرمایه گذار در بخش های صنایع میانی و پائین دستی پتروشیمی برای ایجاد اشتغال و توسعه صنعتی وجود دارد، اشاره کرد و گفت: کارگروه صنایع میانی و پائین دستی پتروشیمی به تازگی و برای اولین بار در کشور و استان تشکیل شده که مانند طرح آمایش صنعت استان می تواند ثمرات ارزشمندی برای استان داشته باشد.

استاندار خوزستان با اشاره به سفر سرپرست وزارت نفت به استان خوزستان گفت: با حضور مجمع نمایندگان استان، سرپرست وزارت نفت حمایت کامل خود را از طرح های میانی و پائین دستی پتروشیمی اعلام کرد که با اجرایی شدن این طرح ها در استان بیش از 64 هزار شغل ایجاد خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار