بازدید 1945

هشدار بادامچیان به دولت

بادامچیان گفت: اشخاصی در دولت هستند که گروه انتخاباتی راه می اندازند و این مسلما خلاف قانون است و اگر مشخص شود که مثلا معاون یا مشاور رییس جمهور با استفاده از امکانات دولتی دارد کار انتخاباتی می کند، مجرم است و باید به آن رسیدگی شود.
کد خبر: ۱۷۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۹ 24 July 2011
دولت حق ندارد در کمیته اصولگرایان نماینده ای داشته باشد، زیرا این مساله دخالت دولت و قوه مجریه در انتخابات و قوه مقننه محسوب شده و این خلاف قانون اساسی و اصول نظام است.

به گزارش اعتدال، اسدالله بادامچیان ، نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانات و اسلامشهر و قائم مقام حزب موتلفه گفت: جلسات  کمیته وحدت اصولگرایان نشانگر آن است که اصولگرایان به ضرورت وحدت در انتخابات پیش رو رسیده اند.

بادامچیان خاطرنشان کرد: در مجلس آینده اقتدار نظام در مسائل سیاسی ، اجتماعی ، دفاعی و فرهنگی باید سامان یابد و در حال حاضر نیز بیشتر از هر چیز باید اقتصاد کشور سامان یابد؛ بنابراین باید کار کارشناسی صورت گیرد که چه عناصری لازم است به مجلس ورود پیدا کنند تا توانایی حل مشکلات مردم را داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برخی افراد متقاضی ورود به مجلس  امتحان خود را در پیشگاه مردم به خوبی پس نداده اند ، گفت: باید افرادی معرفی شود که عملکرد قابل قبولی داشته اند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: برای دوره آتی مجلس ، بحث ما این است که ما عناصری را معرفی کنیم که از سوابقی محکم ، اعتدال ، پاکی و سلامت بر خوردار باشند و  فکر می کنم در این دوره مردم به نامزد های معرفی شده از تشکل هایی اقبال نشان می دهند که سلامت ، اعتدال و قدرشان عیان است و خیلی دنبال بحث های افراطی و دعوا نبوده اند.

بادامچیان ادامه داد: داشتن وحدت که یک روزه پدید نمی آید، سلیقه ها ، دیدگاه ها و حتی نامزد های مورد نظر گروه های مختلف اصولگرا مطرح می شوند و در نهایت به نتیجه خواهند رسید و به همین علت هنوز به وحدت نهایی نرسیده ایم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس افزود: دولت حق ندارد در کمیته اصولگرایان نماینده ای داشته باشد، زیرا این مساله دخالت دولت و قوه مجریه در انتخابات و قوه مقننه محسوب شده و این خلاف قانون اساسی و اصول نظام است.

وی ادامه داد: البته گروه هایی که مشهور به حمایت از دولت هستند ، در این کمیته حضور دارند و در راستای وحدت اصولگرایان مذاکراتی دارند.

بادامچیان در خاتمه گفت: اشخاصی در دولت هستند که گروه انتخاباتی راه می اندازند و این مسلما خلاف قانون است و اگر مشخص شود که مثلا معاون یا مشاور رییس جمهور با استفاده از امکانات دولتی دارد کار انتخاباتی می کند، مجرم است و باید به آن رسیدگی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی