بازدید 1650

غفوری‌فرد: نظام از کسی شرط قبول نمی​کند

کد خبر: ۱۸۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۷ 31 July 2011
فارس نوشت:

 نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه همه باید درباره فتنه 88 موضع‌گیری شفاف داشته باشند، در پاسخ به سؤالی درباره سکوت هاشمی رفسنجانی در این باره اظهار داشت: خود آقای هاشمی باید پاسخ دهد که چرا در این باره سکوت کرده است.

حسن غفوری‌فرد درباره لزوم ارائه لیست واحد توسط اصول‌گرایان در انتخابات مجلس نهم گفت: اصول‌گرایان مدت‌هاست که تصمیم گرفتند براساس مدل 8+7 و با یک لیست واحد در انتخابات مجلس نهم ورود پیدا کنند و امیدوارم این وحدت تا آخر حفظ شود.

وی در پاسخ به به سؤالی مبنی بر اینکه مصاحبه‌ای از شما منتشر شد که در این مصاحبه در مورد خاتمی و شرط گذاری‌های وی مطالبی مطرح کردید. نظر شما در خصوص ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات مجلس نهم چیست، افزود: من فکر می‌کنم اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نهم وارد می‌شوند. آنها اول اعلام کردند که برای ورود به انتخابات مجلس شرط می‌‌گذارند اما نظام اسلامی از هیچ‌کس شرط نمی‌پذیرد.

غفوری‌فرد تأکید کرد: هرکس که می‌خواهد به ملت ایران خدمت کند، باید افتخار هم کند و طبیعی است نظام اسلامی از اصلاح‌طلبان هیچ شرطی را نمی‌پذیرد و فکر می‌کنم بالاخره اصلاح‌طلبان وارد انتخابات مجلس شده و فعالیت می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: هیچ انشقاقی در حال حاضر میان اصول‌گرایان وجود ندارد و مطمئناً اصول‌گرایان با وحدت کامل در انتخابات مجلس نهم حاضر می‌شوند.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سؤال که آقای هاشمی رفسنجانی خیلی وقت است که سکوت اختیار کرده است. دلیل آن را چه می‌‌دانید، اظهار داشت: از خود آقای هاشمی بپرسید. من نظریات وی را نی‌دانم. نظرش را از خودش بپرسید که چرا سکوت اختیار کرده است اما فکر می‌کنم به خصوص در بحث فتنه 88 همه باید مواضع روشن اتخاذ کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به این سؤال که اصلاح‌طلبانی که در فتنه 88 دست داشتند، آیا می‌توانند در انتخابات مجلس نهم شرکت کنند؟ گفت: طبیعی است کسانی که در فتنه 88 دخیل بودند صلاحیت‌شان رد خواهد شد. کسانی که مملکت را به آشوب کشیدند و مشکلاتی را برای ملت ایجاد کردند نباید انتظار داشته باشند که صلاحیت‌شان برای خدمت در مجلس شورای اسلامی تأیید شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته در این خصوص تصمیم‌گیری با شورای نگهبان قانون اساسی است و من نه توصیه‌ای دارم و نه تعیین تکلیف می‌کنم اما مشخص است کسانی که در فتنه 88 دست داشتند صلاحیت‌شان در این انتخابات مجلس رد می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل