قرارداداد حيدري 700 ميليون تومان بود!

سازمان بازرسي كشور دخالت می کند؟

به همين دلايل گفته مي شود حيدري فردا شب با پيراهن استقلال در ميدان برابر داماش گيلان بازي خواهد كرد تا مشكل بزرگتر و حادتر نشود.
کد خبر: ۱۸۲۲۷۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۵ 08 August 2011
|
2983 بازدید
علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال، سپاهان را به دليل عدم صدور رضايت نامه‌ تهديد به شكايت كرد.

به نظر می رسد اين ظاهر قضيه است زيرا يكي از افراد نزديك به باشگاه استقلال به آتي نيوز گفت: فتح‌الله‌زاده در واقع محمدرضا ساكت را به طور ضمني تهديد به افشا گري كرد زيرا قرار داد خسرو حيدري در فصل گذشته با سپاهان رقمي در حدود 700 ميليون تومان بوده است. 

اگر اين مسئله به طور رسمي فاش شود نه تنها حيدري كه مديرعامل باشگاه سپاهان نيز بايد به مراجع مربوطه جواب پس بدهند كه چرا چنين قرارداد سنگيني امضا شده است.

اين شخص ادامه داد: به همين دليل باشگاه سپاهان برابر انتقال خسرو حيدري نرمش نشان خواهد داد زيرا در صورتيكه قرارداد اصلي فاش شود پاي سازمان بازرسي كشور به ماجرا باز مي‌شود و به همين دليل هم گفته ميشود كه سازمان ليگ خود را از ماجراي انتقال اين بازيكن كنار كشيده است.

به همين دلايل گفته مي شود حيدري فردا شب با پيراهن استقلال در ميدان برابر داماش گيلان بازي خواهد كرد تا مشكل بزرگتر و حادتر نشود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟