دزد مسلح صرافی، ناکام ماند

وقتي به قسمت عقب مغازه رفته بودم، ناگهان چراغ‌ها خاموش شد و در اين لحظه همان فرد را ديدم كه با سلاح كمري مرا نشانه رفته است. طلا فروش افزود: پس از اين تهديد او با سرقت 3 كيلو طلا به سرعت از مغازه خارج و با خودروي تيره رنگ شاسي بلند متواري شد.
کد خبر: ۱۸۳۷۵۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۰ 15 August 2011
|
4960 بازدید

جام جم: دزد مسلحي كه با تهديد صاحب يك مغازه طلافروشي 3 كيلو طلا سرقت كرده بود پس از 50 روز فرار در حالي كه در دومين مرحله قصد سرقت از يك صرافي را داشت، دستگير شد.

حوالي ظهر 7 تير ماه امسال، صاحب يك طلافروشي در خيابان كريمخان زند تهران در حالي كه مضطرب و نگران بود، در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 از سرقت 3 كيلو طلاي مغازه‌اش توسط يك سارق مسلح خبر داد.

در پي اين تماس و حضور ماموران كلانتري 107 فلسطين، صاحب طلا فروشي گفت: سارق مسلح كه فردي شيك‌پوش بود و از يك دستگاه خودروي گرانقيمت شاسي بلند استفاده مي‌كرد، به بهانه خريد سرويس طلا وارد مغازه شد و در ادامه از من خواست تا يك ليوان آب در اختيار او قرار دهم.
 
شاكي افزود: وقتي به قسمت عقب مغازه رفته بودم، ناگهان چراغ‌ها خاموش شد و در اين لحظه همان فرد را ديدم كه با سلاح كمري مرا نشانه رفته است. طلا فروش افزود: پس از اين تهديد او با سرقت 3 كيلو طلا به سرعت از مغازه خارج و با خودروي تيره رنگ شاسي بلند متواري شد.

پرونده در پليس آگاهي

در پي اين اظهارات پرونده با دستور بازپرس شعبه 6 دادسراي جنايي براي تحقيقات به اداره اول پليس آگاهي ارسال شد. با شروع تحقيقات از سوي ماموران، مشخص شد پلاك نصب شده روي خودرو دزدي ‌بوده است؛ در مرحله بعدي معلوم شد خودرو نيز از صاحب آن سرقت شده است و هنگامي كه مالك خودرو از طريق آگهي قصد فروش وسليه نقليه‌اش را داشته، متهم به بهانه امتحان خودرو آن را سرقت كرده و متواري شده است. در حالي كه تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت 15 روز پس از سرقت از طلافروشي، متهم تحت تعقيب، با ورود به يك مغازه صرافي قصد سرقت ارز و سكه‌هاي طلاي آن را داشت كه با هوشياري صاحب مغازه‌ وي در اين سرقت ناكام و سپس متواري شده بود.

با اطلاع كارآگاهان پليس آگاهي از اين سرقت ناموفق و حضور در محل و بررسي تصاوير دوربين مداربسته، سرانجام روز گذشته خودروي مسروقه را در شمال تهران مشاهده و با محاصره متهم وي را دستگير كردند. با دستگيري متهم در بازرسي از خودرو يك قبضه سلاح كمري و مقاديري از طلاهاي سرقتي كشف و ضبط شد. با مشخص شدن هويت متهم به نام امير ـ 30 ساله ـ در حال حاضر تحقيق از متهم در ارتباط با ديگر جرايم ارتكابي وي ادامه دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟