آقای مدير، 900 ميليون تومان حق بيمه كارگرها رابه جيب زد

از 4 سال پيش تاكنون 900 ميليون تومان پول مربوط به بيمه 600 كارگر شركت را به حساب مالي خودم منتقل و با آن چند خانه ويلايي در كرج، كلاردشت و چند قطعه زمين در شهريار و انديشه خريداري كرده و به نام همسرم ثبت كردم. بعد با سندسازي طوري وانمود مي‌كردم كه پول‌ها را به حساب بيمه واريز كرده‌ام.
کد خبر: ۱۸۳۷۶۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۹ 15 August 2011
|
5229 بازدید

جام جم: مدير امور مالي يك شركت صنعتي كه 900 ميليون تومان پول سهم بيمه 600 كارگر را به حساب شخصي‌اش واريز كرده بود، پس از 4 ماه فرار از سوي ماموران پليس اطلاعات ـ امنيت عمومي شهريار دستگير شد.

رسيدگي به اين پرونده اوايل ارديبهشت امسال با شكايت نماينده حقوقي يك شركت صنعتي در دستور كار ماموران پليس آگاهي شهريار قرار گرفت. نماينده حقوقي اين شركت به پليس گفت: از چند روز پيش ده‌ها نفر از كارگران شركت محل كارم وقتي براي بررسي وضعيت بازنشستگي خود به سازمان بيمه رفته بودند، متوجه شدند از 4 سال پيش حق بيمه آنها واريز نشده و نمي‌توانند بازنشسته شوند.

وي اضافه كرد: كارگران با مراجعه به مديرعامل شركت به وي اعتراض كردند اما وي از اين ماجرا بي‌خبر بود. بنابراين به بررسي مدارك مربوط به فهرست بيمه كارگران پرداختيم كه معلوم شد اين فهرست‌ها با برگه‌هايي كه تحويل مركز بيمه شده مغايرت دارد. با ظنين شدن به مدير واحد امور مالي شركت او را احضار كرديم اما وي به ملاقات مديرعامل نيامد. در پي غيبت مرموز اين فرد به خانه‌اش رفتيم؛ اما او و خانواده‌اش محل سكونتشان را تغيير داده بودند.
با شكايت نماينده حقوقي شركت، تحقيقات در اين رابطه آغاز شد و در بررسي از مدارك مالي شركت معلوم شد 900ميليون تومان پول متعلق به 600 كارگر شركت كه بايد به حساب بيمه واريز مي‌شد با سندسازي جعلي به حساب مالي مدير فراري واريز شده است. جستجوها براي يافتن متهم فراري ادامه داشت اما ماموران موفق به يافتن وي نشدند. بنابر اين پرونده براي تحقيقات بيشتر در اختيار ماموران واحد عمليات پليس اطلاعات ـ امنيت عمومي شهريار قرار گرفت و روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد.
 
ماموران تحقيقات گسترده‌اي را در اين رابطه ادامه دادند و اطلاعاتي به دست آوردند كه نشان مي‌داد متهم فراري ـ رضا ـ با پول‌هاي اختلاس‌شده از شركت، ويلايي را در كلاردشت خريداري كرده و قصد تردد از جاده چالوس را دارد.

تصادف ساختگي براي دستگيري متهم

ماموران واحد عمليات پليس اطلاعات ـ امنيت عمومي شهريار در قالب يك گروه عملياتي چند روز پيش عازم جاده چالوس شدند و با ايجاد يك تصادف ساختگي رفت‌وآمد خودروهاي عبوري در اين محل را زير نظر گرفتند تا اين‌كه مشاهده كردند متهم تحت تعقيب سوار بر يك وانت در حال عزيمت به كلاردشت است كه بلافاصله دستگير شد.

رضا ـ متهم ـ با انتقال به پليس اطلاعات ـ امنيت عمومي شهريار در بازجويي به جرمش اعتراف كرد و گفت: از 4 سال پيش تاكنون 900 ميليون تومان پول مربوط به بيمه 600 كارگر شركت را به حساب مالي خودم منتقل و با آن چند خانه ويلايي در كرج، كلاردشت و چند قطعه زمين در شهريار و انديشه خريداري كرده و به نام همسرم ثبت كردم. بعد با سندسازي طوري وانمود مي‌كردم كه پول‌ها را به حساب بيمه واريز كرده‌ام.
 

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟