ونزوئلا سفير رژيم صهيونيستي را اخراج کرد

در بيانيه وزارت امور خارجه ونزوئلا آمده است: کاراکاس با تاکيد بر ضرورت احترام به قوانين بين‌المللي و شرايط صلح ، " شلومو کوهن"، سفير و تعدادي ديگر از کارکنان سفارت اسراييل را اخراج مي‌کند.
کد خبر: ۱۸۵۲۸۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۷ 22 August 2011
|
3591 بازدید
ونزوئلا در اعتراض به حمله هوايي رژيم صهيونيستي به نوارغزه ، سفير اين رژيم را اخراج کرد.

به گزارش ايسنا در بيانيه وزارت امور خارجه ونزوئلا آمده است: کاراکاس با تاکيد بر ضرورت احترام به قوانين بين‌المللي و شرايط صلح ، " شلومو کوهن"، سفير و تعدادي ديگر از کارکنان سفارت اسراييل را اخراج مي‌کند.

هوگو چاوز، رييس جمهوري ونزوئلا نيز حمله رژيم صهيونيستي به نوار غزه را محکوم کرد و اين رژيم را که در نسل‌کشي مردم فلسطين دست دارد، رژيمي خونريز و اشغالگر خواند.

براساس گزارش پايگاه اطلاع رساني العالم به نقل از راديو بي.بي.سي، وي تاکيد کرد كه شيمون پرز، رييس رژيم صهيونيستي بايد به جرم حمله ارتش به نوار غزه ، به دادگاه جنايي بين‌المللي در لاهه تحويل و محاکمه شود.

چاوز گفت که ونزوئلا تلاش مي‌کند مواد غذايي و دارو براي ساکنان نوار غزه ارسال کند.

سنديکاي يکي از دانشگاه‌هاي کانادا نيز اعلام کرد که در اعتراض به حمله نظامي رژيم صهيونيستي به نوارغزه قصد دارد اسراييلي‌ها را از درس دادن و سخنراني در دانشگاه‌هاي کانادا منع کند.

حمله ارتش صهيونيستي به نوار غزه به شهادت 15 فلسطيني از جمله چند کودک و زخمي شدن شمار زيادي منجر شده است.


اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟