بازدید 106632

يكطرفه شدن خط مشتركان تلفن همراه

کد خبر: ۱۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۹ 17 September 2008
يكي از بينندگان «تابناك» در پيامي نوشته است: از ديروز عصر، خط بسياري از مشتركان تلفن همراه و از جمله خود من يك طرفه شده است. در حالي كه بنده زودتر از پايان مهلت پرداخت، قبض تلفن را پرداخت كرده‌ام، امروز كه به امور مشتركان مراجعه كردم، گفته شد با اينكه زودتر پرداخت كردي، اما چون پول در بانك تجارت واريز شده، اين اتفاق افتاده است، چون‌ بانك تجارت، پول‌‌ها را دير به حساب واريز مي‌كند!

ادعاي كارشناس اين بود كه روي قبوض تلفن همراه قيد شده است كه اگر از طريق بانك‌هاي ملي، ملت، صادرات و سپه واريز كنيد، همان لحظه به حساب ريخته مي‌شود! ‌دقت كنيد گفته همان لحظه به حساب واريز مي‌شود، اما آيا در قبض آمده است كه از طريق بانك ديگر واريز نكنيد؟ اصلا چرا بانك تجارت قبول كرده قبض موبايل‌ها را دريافت كند؟

جالب است كه تعداد افرادي كه در همان امور مشتركاني كه من حضور داشتم و مشكلي مثل من داشتند، بالغ بر صدها نفر بود! از هر قبض براي فعال شدن دوباره دو هزار تومان گرفته مي‌شود! حساب كنيد اگر براي ميليون‌ها نفر اين اتفاق افتاده باشد، چه درآمدي براي مخابرات ايجاد شده؟ در حالي كه مشترك هيچ گناهي ندارد! به موقع قبض موبايل پرداخت شده، اما از طريق بانكي غير از چهار بانكي كه ظاهرا آنلاين به حساب واريز نمي‌كند! به بانك تجارت هم مراجعه كردم. در آنجا هم اعلام كردند كه ما به حساب خودمان واريز نكرديم! يك حساب دولتي است كه در نهايت سندي تهيه شده و به حساب مخابرات ريخته مي‌شود! خب، اگر بانك تجارت يا هر بانك ديگري دير پول مخابرات را مي‌دهد، نبايد شركت مخابرات مهلت بيشتري براي يك طرفه كردن موبايل‌ها در نظر بگيرد؟

و پرسش مهمتر اين‌كه اصلا چرا مخابرات با بانك‌هايي كه تأخير دارند، قرارداد مي‌بندد؟ اين همان جلب رضايت مشتري است كه همراه اول و وزارت ارتباطات ادعاي آن را دارد؟ مشتركان به كجا مي‌توانند شكايت كنند؟
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۴۰
تنها جاي شكايت همان مخابرات است. آنها هم كه بسيار مشتري مدار هستند.
من واقعا برای خودمان متاسفم. در قرن 21 ما هنوز یک سیستم تلفن موبایل درست نداریم. بابا آخه این چه وضعیه. الان نزدیک 1 تا2 ماهه که اصلا نمیشه با موبایل صحبت کرد. هیچ کس هم عین خیالش نیست
اینجانب در بانک ملت واریز کردم ولی همین اتفاق افتاده است.خیلی امید وار نباشید.
متاسفانه این مشکل بانک تجارت برای فیش گاز من هم اتفاق افتاد که پس از چندین دوره بدهی خوردن در فیشهای بعدی با دوندگی بسیار حل شد سوال این است بانگها حتی خود بانک تجارت از دریافت فیش ها در بانک خودداری می کنند تقصیر مردم با این مشکل بانکها چیست
اتفاقا بنده قبض تلفن ثابتم(تاکید می کنم تلفن ثابت)را در بانک تجارت و 4-5 روز قبل از مهلت قانونی پرداخت کردم(در شهرستان)و متاسفانه تلفنم قطع شد.وقتی قبض تلفن را برای رفع قطعی به یکی از دفاتر پستی بردم انبوهی از همشهریان را که به دلیل مشکل مشابه به دفترخدمات پستی آمده بودند مشاهده کردم!
ای بابا
وضعيت مشتركان همراه اول روز به روز بدتر ميشه اما ظاهرا مسئلين دراين كشور صداي كسي را نميشنون چرا؟؟؟
با سلام. من کارمند صدا و سيما هستم. حقوق ما در شعبه تجارتي که در سازمان واقع است واريز و پرداخت مي شود. اين بانک نيز حقوق کارکنان را با يک روز تاخير وارد حسابها مي کند که طبق شنيده ها از کارکنان بانکها يک روز هم غنيمت است. با وجود اعتراضي که همکاران داشتند کسي پاسخگو نيست.
سوال مهم اين است كه مخابرات ابتدا مبلغي را از مشتركان گرفته كه قراربود به عنوان سهام به انها باز پس دهد .
با سلام، ضمن تاييد صحبت اين بيننده محترم، به اطلاع مي رسانم علي رغم واريز وجه تلفن همراه اينجانب در بانك سپه، خط اينجانب نيز از ديروز يكطرفه گرديده است.
در اصفهان تلفن های ثابت هم این مشکل را داشتند
لازم به توضيح است كه بنده از طريق بانك ملي!!! صورتحساب خود را پرداخت كرده بودم اما تلفن بنده نيز قطع شد! جالب اينكه پس از نشان دادن قيض پرداختي به دفاتر خدمات ارتباطي و وصل مجدد خط همراه، عصر هنگام پيامكي مبني بر يك طرفه شدن خط دريافت كردم! هرچند نبايد كوتاهي بانك ها را فراموش كرد ولي اينبار خود مخابرتا مقصر بود و با اطمينان مي گويم يك سوم مشتركين از روز دوشنبه با اين مشكل مواجه بودند! كافي است سري به دفاتر خدمات ارتباطي بزنيد!
من به بانك ملي واريز كردم و همين اتفاق افتاده است!!
اينجانب چند بار سعي كردم با تلفن و ATM پرداخت كنم اما اطلاعات قبض در سيستم نبود. بانك صادرات هم مراجعه كردم گفتند فقط از طريق كارت مي توانم پرداخت كنم. اكنون هم موبايلم يك طرفه شده است.
اي بابا
2000 تومان كه پولي نيست !
من هم همین مشکل را دارم با عابر بانک تجارت پرداخت کردم ولی دیروز قطع شد
من هفته گذشته از طریق تلفن بانک، بانک ملی قبضم را پرداخت کردم دقیقا یک هفته طول کشید
براي من هم همين مشكل اتفاق افتاده است.
باسلام
خوب مملکتی شده والله :که به تاخیر پرداختی حتی در حد دیر واریز شدن بانک قطعی می دهند مجالی در کار نیست
چی شد !!!!؟
با سلام
اي كاش مخابرات به همان اندازه اي كه در وصول مطالبات خود جدي و قاطع است در سرويس دهي و احترام به حقوق مشتري هاي خود نيز منصف و دقيق بود
برگي بر افتخارات گوش كر كن و بي شمار دولت مهرورز نهم.
چرا هیچ کس به فکر ما مردم خوزستان واین گردوخاکی که بر سرمان می ریزد نیست
بابا چیزی که اینجا اهمیت نداره پاسخگویی و مشتری مداری است.
واقعا هر روز فشار بر روی فشار در مسایل پیش پا افتاده بر مردم بیشتر میشود.لطفا با مردم با مهر ورزی رفتار کنید.
جلب رضایت کدامست؟
بنده از طريق سيستم تلفن بانك صادرات پرداخت كرده ام و تلفنم دو روزه يكطرفه شده .
حالا چه كسا را بايد ببينم تا معلوم بشه كه ما پول پرداخت كرديم
اصلا چرا باید بیش از 30 هزار تومان قطع شود پس فرق خط اعتباری و دائمی چیست
همراه اول فقط
غير از مشكل فوق كه براي اطرافيان بنده هم روي داده است، مشكل ديگر غير فعال شدن خود بخود سيم كارت است كه چند روز پيش براي بنده اتفاق افتاد. با توجه به اين كه هيچ اتفاق خاصي براي گوشي بنده نيفتاده بود تنها دليل قابل تصور مشكل سخت افزاري و كيفيت سيم كارت مي باشد. اما با كمال تعجب پنج هزار تومان جهت صدور سيم كارت جديد از بنده دريافت گرديد كه كاملا غير منصفانه است. طبق تحقيق بنده از دوستان و آشنايان چنين مشكلي هم ظاهرا عموميت پيدا كرده است. اميدوارم پيگيري شود.
پدر بيامرز فكر ميكني شعار دادن براي عمل كردن است؟
من که از بانک ملی واریز کردم چی؟!!
چرا ايرانسل نمي خريد
مسئول مربوطه مآخذه می شود یا بخاطر درآمدزائی تشویق ؟
بابا دروغ هم حدی دارد! من خودم همین مشکل را داشتم، با پرداخت 200 تومن حل شد نه دو هزار تومان!
چرا الکی شایعه درست می کنید! این 200 تومان هم بابت کاری است که دفتر امور مشترکین انجام می دهد نه مخابرات!
مشتری سیخی چنده بابا
سلام
من قبض موبایلم رو از طریق اینترنت پرداخت کردم . اون چرا الان قطع شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و از آن مهم تر اینکه آسمون به زمین میاد اگر یکی دو روز دیرتر قطع کنند. هزینه این یکی و دو روز رو هم نهایتا باید مشتری بده. از جیب خودشون که چیزی نمی دن
این چیز جدیدی نیست دوره قبل برای 7 هزارتومن که پرداخت هم شده بود چون مسافر بودیم 1 هفته قطع شد مدارک موجود است
این چیز جدیدی نیست دوره قبل برای 7 هزارتومن که پرداخت هم شده بود چون مسافر بودیم 1 هفته قطع شد مدارک موجود است
اي بابا - ديروز تلفن منزل من فقط بخاطر هشت هزار تومن بدهي مسدود شد.اصلا قبضي نيومده بود كه من بدونم اينقدر بايستي بدهم.واقعا عجب آقايون رافت دارند.خدا به آينده رحم كنه.
آنان هايي كه وديعه 450 هزارتوماني گذاشته اند حداقل 100 هزار تومان اعتبار ندارند. چطور مي شود قبضهاي بالاي 30 هزار تومان بايد حتما پرداخت شود در حاليكه وديعه شان 450 هزار نومان است. كسي نيست به مخابرات در اين زمينه تذكر بدهد!
راستشو بخواین بانک ت خیلی شیر تو شیر ..... من چندین باره نظر خودمو میدم اما چه فایده شماهرگز پخش نمی کنید
اینجا معلوم می شود یک سایت خبری مثل تابناک چقدر می تواند در رساندن صدای مردمی که دستشان از مسئولین کوتاه است و یا آنقدر گرفتار تامین هزینه های زندگی هستند که نمی توانند شکایت کنند, موثر باشد. من غیر از خودم چندین نفر دیگر را می شناسم که از دیروز این مشکل برایشان پیش آمده.
دوهزار تومان در قبض بعدی مشترکین تحت عنوان هزینه قطع و بر قراری مجدد لحاظ خواهد شد. دویست تومان بابت پرینت قبض و اعلام مجدد به مخابرات است. حرف هر دو دوستان درست است.
تلفن هراه من هم يك طرفه شده و همچنين تلفن چند نفر ديگه از همكاران و دوستانم - خودم رو كه مطمئنم قبض را قبل از مهلت مقرر پرداخت كردم ولي نميدونم چرا خطم يكطرفه شده و حالا بايد توي اين هواي خراب و آلوده و پراز گردوخاك خوزستان ، مجبورم برم مخابرات يا پست وبا پرداخت دويست تومن يا دوهزار تومن (فرقي نداره چقدر بلكه تفاوتش در اينه كه يه مراجعه زيادي و بيهوده و دردسر دار بايد داشته باشم ! ) خطو را دوباره وصل كنم ! - انگار ما هم بايد از اينكه قراره وزير مخابرات و... استيضاح بشه ، بد نيست خوشحال باشيم !!!
به نام خدا
حالا 2000 تومن نه و 200 تومان چرا باید چنین مشکلی به وجود بیاید ؟؟؟؟؟
بسيار عمل نادرستي است
دوست گرامي واقعاً 2000 تومان است من هر سري به خاطر نپرداختن قبض موبايلم يك طرفه مي شود و هر دفعه 2000 تومان در قبض بعدي لحاظ مي شود.
کاربری که نظر داده اید که 2000 تیست و 200 تومان است. اگر تا آمدن قبض بعدی صبر کنید متوجه میشوید که 2000 تومان است نه 200 تومان.
200 تومان هزینه دفتر خدمات است که نقدی گرفته میشود و 2000 تومان هزینه وصل مجدد که توسط مخابرات و روی قبض گرفته میشود. لذا حق با نگارنده است. حالا حساب کنید مجموعش چند میشود !
اولا من قبضم را در بانک مات و قبل از اتمام مهلت پرداخت کردم و باز هم خطم یمطرفه شد.
دوما خدمت این اقای ساده لوح بگویم که دو هزار تومان روی قبض بعدی و ازطرف مخابرات دریافت می شود، روی قبض ها هم این نکته نوشته شده است
من اينترنتي و از طريق بانك پارسيان پرداخت كردم اما قطع شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
کاربری که نظر داده اید که 2000 تیست و 200 تومان است. اگر تا آمدن قبض بعدی صبر کنید متوجه میشوید که 2000 تومان است نه 200 تومان.
من اينترنتي و از طريق بانك پارسيان پرداخت كردم اما قطع شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
جالب است كه شما مطلب يكي از بازديدكنندگان خود رابه عنوان خبر در سايت مي‌گذاريد. توقع اين است كه درخصوص برخي اخبار كمي تأمل نموده و اولاً اهميت خبر
جالب است كه شما مطلب يكي از بازديدكنندگان خود رابه عنوان خبر در سايت مي‌گذاريد. توقع اين است كه درخصوص برخي اخبار كمي تأمل نموده و اولاً اهميت خبر و ثانياً صحت آن را مورد بررسي قرار دهيد ثالثاً بنده 2 بار متوالي يعني 4 ماه است كه قبض تلفن همراهم را پرداخت نكرده‌ام،‌يك طرفه كه نشده هيچ تمام سرويس‌ها هم فعال است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
شما حتماْ خودت رپیس یا کارمند مخابرات هستی
این دوست عزیزی که گفتند با 200 تومان مشکلشان حل شد باید بدانند که در واقع ایشان 2200 تومان پرداخت کرده اند
این دوست عزیزی که گفتند با 200 تومان مشکلشان حل شد باید بدانند که در واقع ایشان 2200 تومان پرداخت کرده اند زیرا این 2000 تومان بعدا بر روی قبضشان از ایشان گرفته می شود و امور مشترکین حق دریافت هیچ مبلغی را ندارد (مگر پول فتوکپی مدارک)
متاسفانه بانک تجارت در همه زمینه های مربوط به بانکداری الکترونیک عقب مانده است.
راههای در آمد بسیار زیاد است
نضر دهنده محترم لطفا از مخابرات حمایت نکن
باید دید چرا بانک تجارت پول را نگه میدارد و دیر واریز میکند !!!
کاربری که نظر داده اید که 2000 تیست و 200 تومان است. اگر تا آمدن قبض بعدی صبر کنید متوجه میشوید که 2000 تومان است نه 200 تومان.
قربان شما احتمالا تازه وارد خانواده همراه اول شده اید کسی شایعه درست نکرده بلکه اطلاع شما به موضوع کم هست مبلغ 2000 تومان بابت وصل مجدد خط روی قبض بعدی لحاظ می شود . لطفا اگر اطلاعی نسبت به یک موضوع ندارید نظری ندید.
بی خودی جو سازی نکنید.من قبض 3 دوره را ندادم ولی چون به 50 تومن نرسیده بود مخابرات کاری نداشت ولی این دوره به 50 تومن رسید و یه اس ام اس اومد که 72 ساعت وقت دارین پرداخت کنین .دو روز بعد رفتم پرداخت کردم ولی یه طرفه شد.منم دو دقیقه رفتم امور مشترکین و فقط 50 تومن بابات کپی از قبض ازم گرفتن و نیم ساعت بعد هم وصل شد.
از همراه اول اس ام اسي دريافت كردم كه ظرف 72 ساعت بايد قبض را پرداخت كنم وگرنه قطع مي شود.
من هم از طريق بانك سپه در كمتر از 72 ساعت پرداخت نمودم با اين حال خط يكطرفه شد.
براي اتصال مجدد نيز به گفته متصدي مربوطه هزار تومان كسر مي شود. اين كار زمينه بي اعتمادي به پيام هاي همراه اول را ايجاد مي كند.
واقعا اگر ما که 450 هزار تومان ودیعه داریم فرقی با دارندگان سیم کارت های شرکت های خصوصی نداریم چه لزومی به صرف مبلغی بعنوان ودیعه است مضافا به اینکه وقتی از همراه اول استفاده می کنیم برای هر گوشی جدید باید مدتی را برای ثبت گوشی صبر کنیم در حالی که سیم کارتهای شرکت های خصوصی فورا گوشی جدید را قبول می کند.
سلام
اون دوست نفر اول كمي خواب و شو... تشريف دارن اگه قبض المثني را بخوانند 2000 تومان بابت وصل مجدد اخذ شده و 200 تومان هم دفتر مشتركين گرفته است مي شود2200 تومان . درثاني تلفن همراهي كه وديعه 450هزار توماني داده ايم چرا صاحبان اصلي آن نيستسيم چه كسي مال ملت را صاحب شد مگر نبايد جايگزين آن سهام به مشركان مي دادند دزدي با چراغ محشر است!!!!
اون آقا يا خانمي كه ازش 200 تومن گرفتن،‌2 ماه صبر كنند 2000 تومان روي قبض‌شان اضافه خواهد شد!‌
طی دو روز گذشته به اینجانب 2عدد سیم کارت جایگزین تحویل داده شده که به لطف مخابرات هر 2 سیم کارت سوخته بود (با توجه به تست قبل از مصرف در گوشی دیگر)امروز نیز سومین سیمکارت را تحویل گرفتم این هم سوخته بود حالا باید به کدام مرجع قانونی شکایت کنم ؟؟؟؟؟؟؟
از دولت خدمت گذار نهایت تشکر را دارم بابت عدم پاسخگوئی.
من اين ماه فراموش كردم قبض خود را پرداخت كنم و در تاريخ 24/06/1387 موبايلم يكطرفه شد ولي جالب اينست ساعت 1 بعداز ظهر فردا اخطار مخابرات دست من رسيد كه اگر پرداخت نشود يطرفه ميگردد
دوست عزیزی که 200 تومان داده خبر ندارد، عزیز من 200 تومان نقدی می گیرند و 5000 تومان روی قبض دوره بعدی شما می آید، دقیقاً برای من هم همین اتفاق افتاد و همین مبالغ را گرفتند! دلت خوشه برادر! 200 تومن الان آدامس بهت نمی دن!!
گر در خانه كس است يك حرف بس است! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا 200 تومن یا 2000 تومن .مگه مردم علافند یا وقتشون ارزش نداره که به خاطر سهل انگاری مسئولین یک بانک خاص و یا مخابرات از کار و زندگی بیفتند.ضمنآ قبض تلفن منزل بده نیز 20 شهریور تحویل داده شد و ظهر همان روز یکطرفه شد در حالیکه در قبض تاریخ تحویل به پست 17 مرداد و مهلت پرداخت 31 مرداد بود .
با سلام
قرار بود كه مخابرات مردم را سهامدار كند چون ما خطمان را زماني كه گران بود خريدمي وگفتن مابقي پول كه وديعه است را به صورت سهام ميدهيم
با سلام
ضمن تشكر از طرح اين موضوع بايد به عرض برسانم اگر پول از طرق اينترنت پرداخت شود براي امور مشتركان ملاك نبوده و موبايل يكطرفه قطع ميشو د ضمنا امور مشتركين كاري كرده اند كه براي هر گزارش 200 تومان اخذ مي كنند و براي اينكه سريعتر تلفن موبايل وصل شود 1000 تا 2000 تومان ميگيرند
باز اتفاقي نمي افتد و اين سوء استفاده ا در اغلب اين امور مشتركين در حال جريان است .
و بازهم كارشناسن غيور بازتاب! ببخشيد تابناك! درگيري لفظي پيدا كردند؟؟
دوسته عزیزی که میفرمایند با 200 تومن وصل مجدد صورت میگیرد بگویند کجاست این خدمات مشترکین که با مردم ارزون حساب میکند برای من چند بار اتفاق افتاده و هر دفعه 2000 تومن از من گرفته اند البته روی قبض ماه بعد اعمال شده است
واقعا اعتراض خودمونو به کی باید بگیم؟؟؟!!!
اتفاقا من قبضمو بانک سپه پرداخت کردم، نه تجارت .اما تلفن همراه من هم 3 روز پس از پرداخت قبض یکطرفه شده!الان 2 روز هم هست که به امر مشترکین مراجعه کردم ولی هنوز که هنوز وصل نشده!!
در ضمن بنده موبایل را به قیمت یک میلیون تومان از مخابرات خریده ام،اکنون به خاطر پنجاه هزار تومان خط را یکطرفه میکنند!!!
آخه این عدالته؟؟؟!!!
واقعا اعتراض خودمونو به کی باید بگیم؟؟؟!!!
اتفاقا من قبضمو بانک سپه پرداخت کردم، نه تجارت .اما تلفن همراه من هم 3 روز پس از پرداخت قبض یکطرفه شده!
واقعا اعتراض خودمونو به کی باید بگیم؟؟؟!!!
در اصفهان هم این مشکل برای تلفن های ثابت پیش آمده .
و برای 1000 تا تک تومن تلفن قطع کردند و یک طرفه کرده اند و بعد یک هزینه اضافی بدهیم برای وصل مجدد.
بنده با نظر ایشان موافقم. این مشکل برای بنده هم اتفاق افتاده. 11/6 قبض پرداخت شده و از دیروز ضمن یکطرفه کردن ارتباط، اخطار به قطع آن داده اند. قبض اخیر 31000 تومان بوده است.
بابا جان از شما دوستاني كه همگي اينترنت بازو اينترنت دار هستيد عجيبه!!!
ما که عادت کردیم دیگه هر دوره 200 تومن به دفاتر میدیم 50 تومن کپی 2000 تومن هم روی قبض اضافه . وقت هم که ارزش نداره
کاربری که نظر داده اید که 2000 تیست و 200 تومان است. اگر تا آمدن قبض بعدی صبر کنید متوجه میشوید که 2000 تومان است نه 200 تومان.
بايد به اين دولت نشان افتخار داد
من روز دوم مهلت تعیین شده در قبض فیش خود را پرداخت نمودم ولی قطع شده است .بسیار متاسف هستم برای کشورم, ........................
شما چه دل خوشي داريد بابا تازه يه نمونه اش رو كه از دست آقايون در رفته ديديد اينقدر شاكي شديد الهم عجل لوليك الفرج
خوشا به حال شما که یکطرفه میشوید
مگر تا حالا متوجه نشدين كه در اين مملكت آنچه ارزشي ندارد انسان است و وقت آنها .
من قبل از مهلت 72 ساعته از طريق بانک پارسيان بصورت اينترنتي پرداخت کردم که 3 روز بعد يک طرفه شد پس از کلي تلفن زدن و شماره پيگيري از تجارت الکترونيک پارسيان گرفتن با مراجعه حضوري و جريمه 2000 توماني!! جهت وصل مجدد اقدام شد.
هر بانکي که پرداخت کني ميگن اون بانک دير ارسال ميکنه و فلان بانک آنلاينه! آقايون به مشتري ربطي نداره که کدوم بانک آنلاينه و کدوم آفلاين!
تا زمانیکه قانون از مسند قدرت صادر میشود هیچگونه امیدی به بهبود امور نیست.
یک مرتبه پیامکی آمد و مهلت داد.. اما در لحظه موبایلم به کل هردو طرف قطع شد...
بنده تا بحال چندين بار اين وضعيت برايم پيش آمده
ما میتوانیم!
اساسا این نوع برخورد مخابرات توهین است
قابل توجه دوستی که گفتن مشکل با 200 تومن حل میشه، نه عزیزم 200 تومن برای دفتر امور مشترکین پرداخت می کنی، اما روی قبض ماه بعدی شما مبلغ 2000 تومن بابت وصل مجدد می گیرن.
من هم هزینه تلفن همراه وثابت خانه امان رادرمهلت قانونی پرداخت کردم هردوقطع شدوهزینه قطع و وصل هم برایمان اومده واقعا متاسفم
برا مسخرگی اوضاع یه کف مرتب بزنین
بنده هم مثل سایر دوستان...
بعلت بدهی 30هزار تومانی و از دو روز پیش یکطرفه شده ام!
من از سایت تابناک از صمیم دل تشکر می کنم
صدها نفر در امور مشترکین تلفن همراه بودند ؟!؟!؟! مگر آن دفتر چقدر بزرگ بود !؟
بنده رفتم بانک ملت برای پرداخت . میگن ما قبض اصلا نمیگیریم
پس خوشا به حال خودم که اصلا نه به این اخطارهاشون توجه کردم
همه از يك طرفه شدن گفتند ولي هيچ كس نميگه چرا بايد سه بار تماس بگيري هر بار ارتباط وصل بشه
بنده ديروز براي گرفتن قبضي كه هيچ وقت دريافت نكردم و به خاطر نپرداختن فبض خطم يك طرفه شده به يكي از همين امور مشتركين مرجعه كردم... بالغ بر 100 نفر توي صف بودند كه يا قبض بگيرند و يا درخواست وصل خط كنند... به قول دوستمون فرض كنيد از هر كس نه 2000 تومان كه 200 تومان گرفته شود... همراه اول چند ميليون مشترك دارد؟
برای من 11 ساعت وصل شد ولی از ساعت 12 شب مجددأ یک طرفه شد.
شرکت ارتباط سیار باید در این مورد پاسخ گو باشد.
ا
بالاخره یک آدم راضی که با 200 تومان مشکلش حل شده در مملکت ما پیدا شد! خدا را شکر.
الان 3 سالی هست که همه چیز به هم ریخته دوستان.
بدهی اینجانب 45000تومان است ولی قبضی نیامده که آن را پرداخت نمایم و تلفن یکطرفه شده است. چرا مهلت نمی دهند تا قبض بیاید و اگر پرداخت نشد سپس قطع گردد.
حالا اینکه چیزی نیست...بنده مدت 2 هفته است که با مراجعه به دفتر خدمات ارتباطی شهر آبیک در استان قزوئین و پرداخت مبلغ 288 هزار تومان یک عدد سیم کارت خریده ام اما الان 4 روز است که سیم کارت بنده از طرف سازمان مرکزی تهران غیر فعال شده و هنوز هم نتوانسته ام علت این کار را بفهمم!
آقا 2000 تومان است . تلفن شما اگه قطع بشه و بعد برید وصل کنید
موبايل من هم با يك اخطار بابت عدم پرداخت قبض 37 هزار توماني يكطرفه شد.واقعاً آيا اين روش برخورد با يك مشتري است كه در مدت ده سال گذشته مبلغ 300هزار تومان وديعه در اختيار شركت مخابرات گذاشته و حداقل تنها بر اساس نرخ تورم اين رقم سه ميليون تومان مي ارزد.
چه جالب !!! من قبض موبایلمو یادم رفته پرداخت کنم ولی هنوز یکطرفه نشده . عجب مملکت با حالیه!!!
آیا فقط مردم باید خسارت بدهند
متاسفانه هیچ نظارتی بر فعالیت های شرکت مخابرات صورت نمی گیرد. مشترکان دیگر نمی دانند باید به کجا اعتراض کنند! خط بنده نیز از دو شنبه شب یک طرفه شده بود، روز سه شنبه پس از پرداخت قبض به دفتر امور مشترکین مراجعه کردم و تا بعد از ظهر خط وصل شد. اما به یکباره و در کمال حیرت روز چهارشنبه دو مرتبه متوجه شدم خط موبایلم باز هم یک طرفه شده. چند مرتبه به 09990 تماس گرفتم اما به مدت چن دقیقه بجای صدای اپراتور فقط صدای موسیقی شنیدم! بعد از طریق مهری که روی کپی قبض بود به همان دفتر امور مشترکین تماس گرفتم که متوجه شدم این مساله برای تمام افرادی که خطشان وصل شده بود اتفاق افتاده! چه کسی باید جوابگوی مردم و مشکلاتی که با قطع شدن خطوط ارتباطی برای آنها پیش می آید باشد؟ اصلا برای کسی مهم هست؟ چرا باید با وجود ودیعه نزد مخابرات تنها برای 36500 تومان خط قطع شود؟ این رسم تکریم مشتری است؟ بعد مدام از افزایش شمار مشترکین بگویید! ارائه خدمات بی کیفیت، قطع و وصل صدا، خط روی خط، نقاط کور آنتن دهی، SMSهایی که به مقصد نمی رسند اما ما پولشان را می پردازیم! این دستاورد مخابرات برای مردم است؟ آیا این توهین نیست؟ چه کسی مسئول رسیدگی به شکایات مردمی است؟ راستی سه شنبه تولدم بود! حتما مخابرات به مناسبت تولدم بهم هدیه داده بود دیگه!
تلفن همراه من بدون اطلاع و پیامک قطع شده و هنوز پیامی هم دریافت نشده ( پس از 2 روز).
اين درامد حتما حرام است
الان دو دوره است که خانمی از مخابرات تماس می گیرند که هزینه تلفن ثابت شما (با پیش شماره 2276) از 200 هزار تومان بیشتر شده و ماهم قبض را به پست داده ایم ولی با توجه به اینکه پست قبض ها را دیر به شما می رساند لازم است به اداره مخابرات بیایید تا قبض دیگری به شما بدهیم
پرداخت و نپرداختن وجه فیش در وصل نمودن تلفن هیچ تاثری ندارد
به همه خواندن مقالات آقاي مطهري در قسمت "يادداشت" را توصيه مي كنم. بد نيست واقعا بفهميم كجاي كار هستيم. همه مان،‌چه مردم و چه مسئولين!
حق همیشه یکطرفه جریان دارد کانه خیابان یکطرفه!!!
تا پارسال همین موقع ها روی قبض موبایل هر ایرانی نوشته بودند 10000 ریال سرویس ویژه !!!!!!!!!! اما کدام خدمات ویژه
؟؟؟؟
اینجانب قبض تلفن دخترم را در تاریخ 9/6/87 با توجه به تاریخ مهلت 10/6/87 از طریق سیستم سیبای بانک سپه پرداخت کردم "ولی متاسفانه تلفن همراه او در تاریخ 25/6/78 یکطرفه گردید که پس از 2بار مراجعه در تاریخ 27/6/87 وصل نمودند !!!!!!!
واقعا چه بايد گفت
من قبضم رو توی بانک ملی پرداخت کردم اما امروز 13/7/87 خطم قطع شده
من قبضم رو توی بانک ملی پرداخت کردم اما امروز 13/7/87 خطم قطع شده
اصلا مهم نيست
سلام بنده هم توسط بانك ملي قبض رو پرداخت كردم اما.....
الان3روزه كه گوشيم قطع شده......
02
سلام
من هر چه میخواهم با کسی تماس بگیرم تلفن میگه حساب شما مسدود شده با امور مشترکین تماس بگیرید راه حل چیست لطفا" جواب بدید.
موبایل من هم یک طرفه شده! اینم خدمتی دیگر از دولت خدمتگذار!
موبایل من هم یک طرفه شده! اینم خدمتی دیگر از دولت خدمتگذار!
به نظرم میاد که مخابرات 14 میلیارد ضرر تحریم اس ام اس رو از من بگیره!!!
من هم بانک سپه پرداخت کردم و خط من یکطرفه شده!!!
اصلاً چرا باید قطع شود؟
ببخشید، در انتهای پیام قبلی، محاسبات برای 2% انجام شده بود که اشتباهاً 5% درج شده است. لطفاً اصلاح فرمایید.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینا که خوبه من یه مدتی است که خط موبایلم برعکس یکطرفه شده
بسیار بد اه
اصلاً چرا مخابرات بابت وصل مجددپول دریافت می کند؟
بابا من صورتحساب اخرين دوره پرداخت كردم ولي خط من يكطرفه شد نميدانم اين كه دفتر خدمات ارتباطات مهر ماهشهر داره چكار ميكنه ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 دوره است كه قبض موبايل بنده ارسال نمي گردد . بايد چكاركنم ؟
با تشكر فراوان
ایرانسل هم بدتر از همه
من با واریز به بانک ملی دچار مشکل شدم اما اگر اصل قبض را دارید به همراه رسید عابر بانک بدهید تا بدون هیچ هزینه ای مشکل حل شود.
من 10روز که مبلغ تلفن خود را با 9990 پرداخت کردمه ولی تلفنم یک طرف شده هرجا مراجعه می کنم میگن وصله.سیم کارت نو گرفتم بازم درست نشده
سلام من قبض موبایلمو از طریق کارتخوان واریزکردم موبایلم وصل نشده چرا؟؟
اه واقعا که یه ماهه گوشیم یکطرفه شده نمیتونم به کسی بزنگم یه پیام بدم خسته شدم خو
به خاطر 26000 تومن خط منو یکطرفه کرده.واقعا که
من اصلا سیم کارتم اعتباریه!!!!!
چرا بااین یه روز از پرداخت قبض میگذرد هنوز خطم قطعه!
خوب خودتومن می دونید وضع مخابرات خرابه!!!!
من صبح از بانک صادرات پرداخت کردم تا الان خط باز یکطرفه است
اومدم سایت میبینم پرداخت نشده و ...
ماله منو هم یک طرفه کرده بودن
فکر کنم حرف ما به گوش کسی نمی رسه اگه هم برسه زورش به کسی نمی رسه که از ما دفاع کنه پس راحل( گوشی دو سیم کارت و سیمکارت اعتباری )بهترین گزینه هست به نظرم
سیمکارتی ازمن یک طرفه شدهمراجعه کردم گفتن ده خط به نامشماست به هرکجا مراجعه میکنم چه کسی خط گفته جواب سربالا میدن میدونین چقدرسیمکارت مخاببرات قطع کرده دوباره میفروشه چه پول هنگفتی گیرش میاد
سلام من درمورد خط 912 سوال داشتم میشه خط کد صفر رو تا چه حدی استفاده کرد
برید رایتل بخرید عالیه عالیییییییی
اسمس اومده تا ۷۲ ساعت دیگه یک طرفه میشه پشت سر اون اسمس اومده موبایل شما یکطرفه شده به علت نپرداختن قبض
خط همراه اول اینجانب یکطرفه شده از دیروز لطفا ببرسی کنید
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری