بازدید 15209

خانه قاسم افغاني، پاتوق دختران فراري

فردي به نام «قاسم» معروف به «قاسم افغاني» منزل خود را به مكاني براي زندگي و رفت و آمد دختران جوان و فراري تبديل كرده به‌گونه‌اي كه ضمن آنكه زمينه را براي اعتياد اين زنان فراهم مي‌كند، از آن دختران براي تهيه و توزيع موادمخدر استفاده مي‌كند.
کد خبر: ۱۸۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۱ 25 August 2011
تهران امروز: فردي كه با جذب دختران فراري و معتاد، از آنان براي توزيع مواد مخدر استفاده مي‌كرد دستگيرشد.

مرد ميانسالي با مراجعه به كلانتري 103 گاندي با بيان اينكه دختر جوانشان به نام «مريم» مدتي است به ماده مخدر از نوع شيشه اعتياد پيدا كرده است مدعي شد كه دختر جوانش از خانه متواري شده اما مريم هر از چند گاهي به خانه بازگشته و با تهديد و زور از والدينش مبلغي دريافت مي‌كند. اين مرد در ادامه با اشاره به پيگيري‌هايش در مورد وضعيت و محل سكونت مريم گفت: پس از مدتي متوجه شديم كه او در خانه يكي از اراذل و اوباش بنام در خيابان معلم به نام «قاسم» زندگي مي‌كند.

با ثبت اين شكايت، ماموران براي تعيين صحت و سقم اين مسئله تحقيقات خود را آغاز كرده و در تحقيقات اوليه دريافتند فردي به نام «قاسم» معروف به «قاسم افغاني» منزل خود را به مكاني براي زندگي و رفت و آمد دختران جوان و فراري تبديل كرده به‌گونه‌اي كه ضمن آنكه زمينه را براي اعتياد اين زنان فراهم مي‌كند، از آن دختران براي تهيه و توزيع موادمخدر استفاده مي‌كند. با به دست آمدن اين سرنخ ماموران ضمن هماهنگي با مقام قضايي به مدت چند شبانه‌روز محل سكونت «قاسم‌افغاني» را تحت نظر گرفته و دريافتند در ساعات خاصي از شبانه‌روز افراد مختلفي به صورت مخفيانه به اين منزل مراجعه مي‌كنند. بدين‌ترتيب ماموران بلافاصله مراتب را به مقام قضايي اعلام كرده و با اخذ دستور قضايي در يك عمليات غافلگيرانه و در ساعت 6 صبح يكي از روزهاي هفته گذشته وارد منزل متهم شده و متهم را به همراه مريم در مخفيگاه دستگير كردند.

ماموران در بازرسي از مخفيگاه «قاسم» مقاديري موادمخدر و ابزار آلات استعمال موادمخدر، تجهيزات ماهواره‌اي و يك قبضه سلاح تقلبي و همچنين مقادير زيادي مدارك جعلي كشف و ضبط كردند.

همچنين ماموران در بازرسي از منزل «قاسم» دريافتند كه وي در اطراف منزل خود با نصب دوربين مدار بسته اقدام به كنترل رفت و آمدها در اطراف مسير منزلش مي‌كند.

با انتقال اين افراد، ماموران در تحقيقات ابتدايي دريافتند متهم تبعه كشور افغانستان بوده اما با ايجاد مدارك جعلي خود را ايراني و تبعه يكي از شهرهاي استان خراسان معرفي كرده بود. قاسم به همراه پرونده تشكيل شده براي سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات